کد خبر 1545315
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
عبدی: به همه آنهایی که به ما کمک کردند و نکردند، تبریک می گویم!‌

سرمربی تیم فوتبال کمتر از ۱۷سال کشورمان گفت: تغییر نتیجه شکست با پیروزی برابر برزیل کار آسانی نبود و جا دارد به همه آنهایی که به ما کمک کردند و نکردند، تبریک بگویم.

به گزارش مشرق، حسین عبدی بعد از برد شیرین و تاریخی ایران برابر برزیل در جام‌جهانی کمتر از ۱۷سال اظهار کرد: اول باید به همه ملت ایران و مردم خوب اندونزی که امروز همه جانبه ما را تشویق کردند تبریک بگویم. بازیکنان من امروز تاریخ‌سازی کردند و کار بزرگی انجام دادند اما این شروع کار ماست و امیدوارم در ادامه هم بتوانیم مزد زحمات خود را بگیریم.

وی در مورد تیم فوتبال برزیل یادآور شد: آنها فوق‌العاده بودند و نشان دادند چه تیم خوب و یکدستی هستند. در نیمه نخست نتیجه را واگذار کردیم اما در ادامه و در ۴۵ دقیقه دوم توانستیم نتیجه باخت را با برد عوض کنیم و یک برد تاریخی را به ثمر برسانیم. در این دیدار با اجرای برنامه‌های مختلف برزیلی‌ها را جلو کشیدیم و از فرصت‌هایی که داشتیم به بهترین شکل بهره بردیم.

سرمربی تیم فوتبال کمتر از ۱۷سال ایران اضافه کرد: جا دارد به همه آنهایی که ما کمک کردند و نکردند، تبریک بگویم! این که شما نتیجه شکست را با برد عوض کنید و در ادامه آن را حفظ کنید کار آسانی نیست و امروز یک بازی خوب را شاهد بودیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 0
    جالبه: « اول باید به همه ملت ایران و مردم خوب اندونزی که امروز همه جانبه ما را تشویق کردند تبریک بگویم.»
  • افشین ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 0
    راست میگین .زیر ۱۷ سال بودند بازیکن‌های شما یا زیر ۲۱ سال
  • ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 0
    همه فن حریف شدن محسن اقای همه کاره هیچ کاره تا دلت بخوادتو ایران استراتژیست مربی وزیر وکیل قاضی دکتر داریم توهمه چیز نظر می دن یکی رو گرفتن هنوز پاش داخل دادگاه نشده نظر که میاد. بعضیا حتی حکمم بریدن یکی میمره ادم که نظر میده ورزش همینطور همینه که هنوز ....
  • ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    اگه به جای تو عنایتی آنجلوتی یا صمد اوتمار هیتسفیلد و گذاشته بودن و ده تا هم خورده بودیم الان چنان حماسه ای از باخت ساخته بودن که ببینی . اما این بهترین نتیجه تاریخ فوتبال ایران رو رسانه ها روش مانور نمی دن چون تو مربی سالمی هستی و به کسی حق حساب ندادی. باشرف بمون حسین عبدی
  • ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    آفرین بچه‌ها. عالی بود. ان‌شاءالله سلامت و موفق باشید.
  • ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    الان چه کار کرده حسین عبدی ؟ برزیل و برده مگه کار خاصی کرده؟ اگه مثل عنایتی فرگوسن به هنگ کنگ می باخت کار مهمی بود!
  • ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    یک چند تا حواله هم به اینها بدهید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس