تصمیم درست برای انتخاب سرمربی والیبال/ ترمز مذاکرات فعلا کشیده شد

تصمیم درست برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال این است که رئیس بعدی فدراسیون با فرد مورد نظرش قرارداد امضا کند چرا که از دوره رئیس فعلی کمتر از ۱۰ روز دیگر باقی مانده است.

به گزارش مشرق، بعد از نتایج ضعیف تیم ملی والیبال ایران در انتخابی المپیک و صعود اما و اگر این تیم به المپیک ۲۰۲۴ مسئولان فدراسیون به تکاپو افتادند تا شرایط را در این فرصت باقی مانده بهبود ببخشند. هر چند به اعتقاد اهالی والیبال کار صعود به المپیک برای تیم ملی ایران بسیار سخت شده و بعید است با این شرایط ملی‌پوشان جواز حضور در المپیک را کسب کنند.

تیم ملی والیبال ایران با هدایت مربی ایرانی از ابتدای سال جاری در مسابقات مختلف نتایج ضعیفی را رقم زد. در لیگ ملت‌های والیبال از ۱۲ بازی تنها دو برد به دست آمد و ملی‌پوشان در ۱۰ بازی شکست را تجربه کردند. در آن مسابقه به دلیل عدم صدور ویزا برای برخی بازیکنان تیم، امتیاز ایران در رنکینگ جهانی فریز شد، اما این کار دوام زیادی نداشت و جایگاه ایران در رنکینگ جهانی سقوط آزاد داشت.

تصمیم درست برای انتخاب سرمربی والیبال/ ترمز مذاکرات فعلا کشیده شد

پس از این نتایج ضعیف جذب سرمربی خارجی در دستور کار قرار گرفت و سه جلسه کمیته فنی هم برگزار شد تا اهالی والیبال نظر نهایی خود را اعلام کنند. از همان ابتدا برگزاری جلسات کمیته فنی، جذب سرمربی خارجی در دستور کار قرار گرفته بود اما در جلسه سوم همه چیز تغییر کرد و گزینه‌های داخلی هم برای هدایت تیم ملی انتخاب شدند. در نهایت پس از آخرین جلسه اسامی مربیانی چون «جانلورنزو بلنجینی، ویتال هینن، روبرتو پیاتزا و ولادیمیر آلکنو» و در کنار آنها نام پیمان اکبری و سعید معروف نیز مطرح شدند.

بیشتر بخوانید:

داورزنی: سابقه مربیگری همیشه شرط موفقیت نیست

وحید مرادی نایب‌رئیس فدراسیون والیبال درباره آخرین وضعیت جذب سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: فعلاً هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است. مربیانی که مدنظر ما هستند در حال برنامه دادن هستند و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

وی در پاسخ به این سوال که فدراسیون نظرش روی جذب مربی خارجی است یا ایرانی و مذاکرات با معروف چطور پیش رفته است، عنوان کرد: ما فعلاً روی این موضوع ورود نمی‌کنیم و بهتر است بعد از بررسی همه جوانب و نظرات اعضای کمیته فنی این مسئله مورد بررسی قرار بگیرد.

تصمیم درست برای انتخاب سرمربی والیبال/ ترمز مذاکرات فعلا کشیده شد

انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال در شرایطی رخ داده که دوره چهارساله محمدرضا داورزنی هشت روز دیگر به پایان می‌رسد و به نظر می رسد مسئولان فدراسیون والیبال هم خودشان به این نتیجه رسیدند که انتخاب سرمربی تیم ملی فعلا به صلاح نیست و باید بعد از تعیین تکلیف ریاست فدراسیون سرمربی تیم ملی هم انتخاب شود.

دوره چهار ساله مدیریت داورزنی ۲۹ آبان سال جاری به پایان می‌رسد و پس از آن فدراسیون در مرحله سرپرستی قرار می‌گیرد تا انتخابات برگزار شود. البته محمدرضا داورزنی که پیش از این بحث بازنشستگی او به میان آمده بود یکی از گزینه‌های ریاست فدراسیون است و در صورتی که او مجدداً انتخاب شود پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی جدی‌تر از قبل به جریان می‌افتد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس