کد خبر 1545862
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
کامنت آقای خاص فوتبال جهان برای مورایس

ژوزه مورینیو با ارسال کامنتی برای سرمربی سپاهان، او را به ادامه روند پیروزی هایش تشویق کرد.

به گزارش مشرق، پیروزی مهم و بزرگ سپاهان در بازی روز گذشته برابر پرسپولیس، با خوشحالی سرمربی زردپوشان اصفهانی همراه شد و ژوزه مورایس این شادی را با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش بازتاب داد.

مورایس که تصویری از خودش را در جریان بازی دیروز سپاهان به اشتراک گذاشته بود، در توضیح این عکس نوشت: «بیایید با هم کار کنیم تا به آنچه که همه شما استحقاق آن را دارید برسیم.»

حالا نیز پست اینستاگرامی سرمربی پرتغالی سپاهان، با واکنشی از سوی آقای خاص فوتبال جهان همراه شده و ژوزه مورینیو نیز زیر پست مورایس، کامنتی را ارسال کرده و او را به ادامه روند پیروزی هایش تشویق کرده است.

مورایس که در زمان حضور مورینیو در تیم های پورتو، اینتر، رئال مادرید و چلسی دستیار این سرمربی مطرح پرتغالی بود، با یک پیام دلگرم کننده از سوی آقای خاص مواجه شده است جایی که او به زبان پرتغالی نوشته است: به بردن ادامه بده.

مورینیو در شرایطی این پیام را برای مورایس ارسال کرده که تیم او روز گذشته و در دربی دلاکاپیتاله شهر رم برابر لاتزیو به تساوی بدون گل رسید.

کامنت آقای خاص فوتبال جهان برای مورایس

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    9 1
    الان لنگیا میان میگن یحیی افتخاراش از مورینیو و مورایس بیشتره خخخخخخخخ
  • ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    6 1
    قهریا قهر نکنه
  • ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 1
    بزن کامنت مورینیو بعدازبردسپاهان جهت تبریک به مربی سپاهان نه پس از باخت پرسپولیس ,تمام خبراتو اینطوری جهت دار برای دل خودت و طرفدارات میزنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس