کد خبر 1546346
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱
دستگیری ۵۰ محکوم‌ به زندان متواری در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه مأموران نیروی انتظامی با تشدید اقدامات پیشگیرانه به‌ صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کند، گفت: در راستای اجرای طرح عملیاتی یک‌روزه انتظامی در گیلان، ۵۰ محکوم متواری طی عملیات جداگانه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، علیرضا حدادی رئیس پلیس آگاهی استان گیلان عصر امروز در گفت‌وگوی رادیویی با سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه نیروی انتظامی با مجرمان در هر سطحی هیچگونه مماشاتی ندارد، اظهار کرد: نیروی انتظامی با مجرمان و متواریان در هر سطحی برخورد قاطع داشته و هیچگونه مماشاتی با این افراد وجود ندارد.

وی با اشاره به مهم‌ترین هدف از اجرای طرح‌های انتظامی در گیلان گفت: هدف از اجرای طرح‌های انتظامی افزایش احساس امنیت و کاهش جرایم در سطح جامعه است.

به گفته رئیس پلیس آگاهی استان گیلان، طرح عملیاتی یک‌روزه به‌ صورت متمرکز در سطح استان گیلان با هدف شناسایی و دستگیری محکومان متواری اجرا شد.

حدادی با بیان اینکه مأموران نیروی انتظامی با تشدید اقدامات پیشگیرانه به‌صورت شبانه‌روزی برای تأمین امنیت تلاش می‌کند، گفت: در راستای اجرای طرح عملیاتی یک‌روزه انتظامی در گیلان، ۵۰ محکوم متواری طی عملیات جداگانه شناسایی و دستگیر شدند.

وی با تاکید بر جدیت نیروی انتظامی در اجرای مستمر طرح‌های مقابله‌ای و پیشگیرانه بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس