کد خبر 1546396
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳
علی دهکردی مدیرعامل خانه سینما شد

در جدیدترین جلسه هیات مدیره خانه سینما، علی دهکردی بازیگر سینما و عضو هیات مدیره، مدیرعامل خانه سینما شد تا معیشت هزاران عضو این جامعه صنفی منوط به تصمیمات او باشد.

به گزارش مشرق، سخنگوی خانه سینما با اعلام خبر مدیرعاملی علی دهکردی گفت: در جدیدترین جلسه مقرر شد یکی از اعضا هیات مدیره به‌عنوان مدیرعامل انتخاب شود که به اتفاق آرا، علی دهکردی به‌عنوان مدیرعامل انتخاب شد.

پیش از این مرضیه برومند مدیرعامل پیشین خانه سینما به دلیلی آنچه که آن را عدم درک پیچیدگی‌ها و تناقض‌های درونی خانه سینما می‌دانست از این سمت استعفا داده بود.

علی دهکردی مدیرعامل خانه سینما شد

برومند در بخشی از متن استعفای خود برخی مشکلات خانه سینما را توضیح داده بود، وی در این متن نوشته بود که «وضعیت معیشت بخش بزرگی از خانواده سینما آنقدر وخیم است که ترجیح می‌دهند امروزشان را به فردا برسانند، حوادث و رویدادهای غم انگیز پی در پی و جریانات و اختلاف نظرهای درونی خانه نیز منجر به توقف برخی از برنامه های کلان هیئت مدیره و محول کردن آن به آینده‌ای دیگر شد.

ناتوانی من در درک پیچیدگی‌ها و تناقض‌های درونی خانه سینما و هم چنین خودداری سازمان سینمایی از پرداخت به موقع اقساط به دلایل مختلف مزید بر علت شد و احساس کردم بودن من دیگر نه تنها ثمر ندارد بلکه ممکن است به این نهاد صنفی با ارزش و یگانه آسیب وارد کند.»

برخی از کارشناسان و اهالی صنوف سینمایی معتقدند عدم برنامه‌ریزی و تقسیم کار مدیریتی میان ریاست هیات مدیره خانه سینما و مدیرعامل آن باعث استعفا وی شده است.

همچنین در این رابطه می‌شود به خروج اتحادیه صنف تهیه‌کنندگان از خانه سینما نیز اشاره کرد.

قطعا معیشت چند نفر از اعضا صنفی خانه سینما و خانواده‌هایشان بسته به مدیریت و تصمیمات مدیرعامل خانه سینما است.

علی دهکردی بازیگر فیلم های از کرخه تا راین، مزد ترس، احضار ، شیخ بهایی و... است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تک تیرانداز ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    1 0
    خانه وطن فروشان
  • ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    1 0
    🤮🤮🤮
  • ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    2 0
    برومند شبیه جادوگرهای خبیث کارتون های دیزنی شده که قیافه مهربان و مظلوم می گیرند که بچه ها را گول بزنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس