کد خبر 1546415
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱
حوادث

زن متأهل که همراه پسر ۴ ساله‌اش با قهر از خانه شوهر در شهرستان خارج شده و به خانه مردی غریبه در تهران رفته بود حالا با دو اتهام قتل فرزندش و همچنین رابطه نامشروع روبه‌روست.

به گزارش مشرق، پاییز سال گذشته پیکر نیمه‌جان پسر ۴ ساله‌ای به نام مهیار از سوی مادرش به بیمارستانی در جنوب تهران منتقل شد. پزشکان پس از معاینات اولیه با تشخیص اینکه پسرک به خاطر نرسیدن اکسیژن به مغزش به کما رفته او را در بخش مراقبت‌های ویژه بستری کردند، اما ساعتی بعد کودک فوت کرد. از آنجا که آثار کبودی روی بدن او وجود داشت پزشکان، پلیس را در جریان ماجرا قرار دادند. با حضور پلیس و تأیید صحت اظهارات پزشکان، جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

کارشناسان پزشکی قانونی هم پس از معاینه جسد، ضرب و جرح و آزار و اذیت پسرخردسال را تأیید کردند و در گزارشی علت فوت کودک را ضربه به سر عنوان کردند.

به این ترتیب مادر مهیار به نام سمیرا تحت بازجویی قرار گرفت و در توضیح ماجرا گفت: چند سالی است که با همسرم اختلاف داشتم تا اینکه با مردی به نام بهروز آشنا شدم و یک روز با حالت قهر بچه‌ام را برداشتم و به خانه بهروز رفتم تا با او زندگی کنم. اما بهروز از همان روزهای اول پسرم را کتک می‌زد و آزار می‌داد تا جایی که آخرین بار آنقدر کتکش زد که جانش را گرفت.

پس از اظهارات سمیرا، بهروز بازداشت شد و پس از انتقال به پلیس آگاهی مدعی شد سمیرا خودش عامل مرگ فرزندش بوده و در توضیح بیشتر گفت: بعد از طلاق همسرم در تهران مجردی زندگی می‌کردم تا اینکه در تلگرام با سمیرا که ساکن شهرستان بود، آشنا شدم.

او مدعی بود مطلقه است و با مادر و فرزندش زندگی می‌کند به همین خاطر از او خواستم تا تنها به تهران بیاید و با هم ازدواج کنیم. اما او ‌گفت نمی‌تواند از پسرش جدا شود به همین خاطر قبول کردم که فرزندش را هم بیاورد. بعد از توافق‌های اولیه خودم به شهرستان رفتم و آنها را به تهران آوردم و با هم زندگی می‌کردیم. در مدت دو ماهی که آنها پیش من بودند سمیرا مدام مهیار را کتک می‌زد و از آنجا که پسرش مبتلا به صرع بود تشنج می‌کرد و بیهوش می‌شد و سمیرا برای اینکه به هوش بیاید او را نیشگون می‌گرفت و بسیاری از نقاط بدن بچه به خاطر این موضوع کبود شده بود تا اینکه آخرین بار حال بچه بد شد و بعد هم در بیمارستان فوت کرد.

در حالی که رسیدگی به این پرونده در دادسرا تحت بررسی بود، کمیسیون پزشکی قانونی اعلام کرد در آزمایش سم‌شناسی مشخص شده به کودک دارو خورانده شده است.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای ادامه رسیدگی به موضوع قتل به دادگاه ارسال شد، اما پیش از آن پرونده زنای محصنه سمیرا و بهروز به شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای این جلسه پدر مقتول به جایگاه رفت و گفت: به خاطر اختلافات‌مان چند ماه جدا از هم زندگی می‌کردیم و همسرم با مهیار به خانه مادرش رفته بود تا اینکه متوجه شدم پسرم کشته شده است. اما بعد فهمیدم او در خانه مردی غریبه بوده است در حالی که هنوز همسر من بود، به همین خاطر از او شکایت دارم.

بعد از آن بهروز به جایگاه رفت و گفت: چون سمیرا به من گفته بود مطلقه است او را صیغه کردم و نمی‌دانستم به من دروغ گفته است.

اما زن جوان منکر صیغه شده و گفت: ما هیچوقت با هم صیغه نشدیم اما در مدتی که در خانه‌اش بودیم ارتباطی با هم نداشتیم.

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

دو متهم بزودی از جنبه قتل کودک نیز محاکمه خواهند شد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    1 0
    بعد از طلاق همسرم در تهران مجردی زندگی می‌کردم تا اینکه در تلگرام با سمیرا که ساکن شهرستان بود، آشنا شدم.// هر روز یه "زن_ هرزگی_آزادی عیاشی". مهمتر از مرگ ناگوار اون طفل بیگناه 4 ساله علت این وقایع هست. علتش "بیدینی" هست و بس. آدم بیدینی که جز عیاشی و خوشگذرونی و "عشق و حال" هدفی تو زندگی نداره اگه به موجودی مثل یه گاو بی آزار دنیاطلب تبدیل میشد قابل تحمل بود. گاوی که کارش چریدن هست و آزاری نداره. ولی آدم بیدین به یه "گرگ آدمکش" تبدیل میشه که تهش حیوون خونخواری مثل نتانیاهو درمیاد یا یه عوضی جلاد مثل بایدن حمال.
  • هوشنگ ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    غریبه های جهان سومی بزنین همدیگه رو لت پاره کنین که من هرگز خوبی شما را نمی خواهم
  • هوشنگ ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    1 0
    عجب ! با این خبرها دیگه کسی به زن ایرانی اعتماد نمی کنه یعنی گل به خودی خخخخخخ
    • ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
      0 0
      به مرد ایرانی چطور؟ انقدر حرف نسنجیده نزنیم! مگه همرو باید با یه چوب روند؟ بخاطر یه بی نماز که در مسجدو نمی بندن
  • mehran ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    1 0
    ای لعنت ونفرین برمدعیان زن زندگی ازادی. تحویل بگیرید فاجعه های پست وخیانتکار.....
  • ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    چون دارو خور شده صد در صد مادر کشته. زنها ازین کارا میکنند. البته مرده هم کتک میزده ولی سهم مادر در قتل بزرگتره. مادر هم مادرهای قدیم
  • مهلا ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    لعنت به زن هرزه پست فطرت بچه کش
  • ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    زن و مرد تو خونه با هم ارتباط نداشتن جفتشون ... حتما ماهم پشت گوش مخملی لعنت به این زندگی
  • ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    1 0
    مهیار اسم شمالی ست
  • ... ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    عزیزان با مقایسه اینهابا حیوانات خودتونو مدیون حیوانات نکنید اون دنیا حیوانات یقه مون رو نگیرن
  • رضا ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    حتي حيوانات هم با بچه هاشون اين كارا نميكنن حيف ....
  • رز ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    خداروشکر که طفلک 4 ساله مرد. و از دست زن هرزی به اسم مادر. و مرد پستی به نام پدر راحت شد. و اون ناپدری کثیف لابد قصد تجاوز داشته .... خداروشکر طفلک که راحت شدی از شکنجه و کتک و زجر
  • ر ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    خدا لعنتت کنه زن کثیف چطور دیدی بچت شکنجه میشه و دم نزدی به جهنم واصل شی
  • ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    طفل معصوم از دست این هرزه ها خلاص شد
  • احمد.شهرضا( شهر شهید همت ) IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    0 0
    آدرس را مسئولان یاغلط دادند یاخودشون هم غلط رفتند بی بندوباری ورواج زندگی بدون تعهدوقیدوبند تبلیغ شدودامنگیرخانواده ها، اماآقایون برای فروش فیلترشکن وبعضا از نابلدی اینستاگرام راکه کلی ازش نان میخوردند فیلترکردندو متاسفانه حالا شده منبع کاسبی آقازاده های فیلترشکن فروش وسلبریتی هاو کسانیکه باهرترفندی فالوورجذب میکنند 》به کجا چنین شتابان《 هروجب ازخاک این کشور خونی ریخته شده تاشاهدچنین جامعه ای نباشیم که .... خدایا همه راعاقبت بخیر بگردان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس