کد خبر 1546527
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
هر کیلو گوشت مرغ در بازار ۸۵.۸۰۰ تومان

قیمت هر کیلو گوشت مرغ در ابتدای هفته ۸۳ هزار و ۸۰۰ تومان بوده که این عدد در روزهای پایانی هفته با افزایش ۲.۴ درصدی به ۸۵ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است.

به گزارش مشرق، رصد بازار نشان می‌دهد قیمت هر کیلو گوشت مرغ در ابتدای هفته ۸۳ هزار و ۸۰۰ تومان بوده که این عدد در روزهای پایانی هفته با افزایش ۲.۴ درصدی به ۸۵ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است.

گفتنی است هفته نخست آبان قیمت هر کیلو گوشت مرغ ۷۸ هزار تومان بود که این عدد در هفته دوم با افزایش حدود ۵ درصدی به ۸۳ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

حواشی یک شایعه

روز گذشته در آئین افتتاحیه هشتمین نمایشگاه دام، طیور و آبزیان کشور، رحمت الله نوروزی، نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد، پیامکی برای تمام نمایندگان خانه ملت ارسال شده و اعلام شده میزان جوجه‌ریزی در کشور کاهش یافته و در هفته‌های آینده بازار با مشکل تأمین گوشت مرغ مواجه خواهد بود.

در ادامه محمد ابراهیم حسن نژاد، معاون وزیر در امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی اطمینان داد، جوجه‌ریزی به اندازه کافی انجام شده و در حوزه تأمین گوشت مرغ در آینده مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی گفت: البته این موضوع به راحتی انجام نشد و با دشواری‌هایی همراه بود اما با تلاش بر اساس نیازمندی بازار جوجه‌ریزی انجام شده و حاشیه سازی فعلی صحت ندارد. هم اکنون جوجه‌ریزی به ۱۲۷ تا ۱۳۰ میلیون قطعه انجام می‌شود و بر این اساس هیچ گونه کمبودی برای تأمین گوشت مرغ نخواهیم داشت.

شائبه دیگر این است که با توجه به گله‌مندی تولیدکنندگان دو حوزه گوشت مرغ و تخم مرغ نسبت به افزایش هزینه تمام شده تولید و قیمت گذاری دستوری، این احتمال وجود دارد قیمت مصوب در ماه‌های پایانی سال افزایش یابد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    5 0
    کامنت نویستون پای این چیزی ننوشته
  • عاشقانه سرا ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    2 0
    ۳ کیلو ران مرغ ۲۵۴هزار تومن خریدم .عجیبه این قیمتا.یعنی یه کارگر مزد روزانش میشه این .دیگه هیچی تمام .نه اجاره نه خوراکی دیگه نه پوشاک نه آب برق گاز نه خرج زن و بچه..دیگه تمام مزد روزانش تمام شد
    • ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      0 1
      مگه تو روزی چندتا ران مرغ میخوری؟؟؟
  • ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    دولت دچار ضعف در برنامه ریزی داخلی و عدم نظارت بر بازار هست .
  • غلامعلی حلواساز ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    1 0
    همه تلاشها برای تهرانه ما تو شهرستان دزفول باید ۹۱۰۰۰ تومن بخریم اونم با حقوق ۷ ملیونی بازنشستگی خدا آه مارو از شما دولتمردان بگیره بحق خون پاک شهدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس