کد خبر 1547267
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
.

جنبش حزب‌الله لبنان، عصر امروز (جمعه)، در چند بیانیه از حمله به پایگاه‌ها و ماشین‌آلات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در مجاورت خطوط مرزی لبنان خبر داد.

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد حدود ساعت ۴:۳۵ عصر امروز در اطراف مقر فرماندهی لشکر ۹۱ در پادگان «برانیت» با سلاح مناسب یک تانک اسرائیلی را هدف حمله قرار داده است.

حزب‌الله همچنین پیش از صدور این بیانیه خبر داد حدود ساعت ۳:۳۰ بعدازظهر امروز یک گروه از نیروهای مکانیزه ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک «المناره» با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان در عین حال از حمله پهپادی به گروهی از نظامیان اسرائیلی در اطراف موضع نظامی «المطله»، حمله با «سلاح مناسب» به موضع نظامی «الراهب»، موضع نظامی «برکیه ریشا» و پایگاه‌های «العاصی» و «الضهیره» خبر داد.

منابع لبنانی به دنبال این حملات، خبر دادند راکت‌ها و پهپادهای شلیک‌شده مستقیما با اهداف موردنظر برخور داشته‌اند و در پایگاه‌های اسرائیلی دود و آتش رویت شده است.

از سوی دیگر، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد در پی یکی از حملات مقاومت اسلامی لبنان به پایگاهی اسرائیلی دست‌کم ۳ نفر مجروح شده‌اند. با این حال، برخی منابع اسرائیلی شمار مجروحان این حمله را ۴ نفر گزارش کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ به حملات راکتی و پهپادی حزب‌الله مناطقی را در جنوب لبنان با بمب‌های ممنوعه فسفری هدف حمله قرار داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    2 4
    در تایید مواضع حماس و حزب الله و مقاومت و ابطال اسراییل و آمریکا ....عاقبت «ظلم» و همکاری با ظالم پرسش : از ديدگاه قرآن عاقبت «ظلم» و بیدادگری و همکاری با ظالمان چیست؟ پاسخ اجمالی: «قرآن»، ظالمان و بيدادگران را به آتش سوزانِ جهنّم تهديد كرده است. در يكي از اين آيات مى فرمايد: «ما براى ستمگران آتشی آماده كرده ايم كه آنها را از هر سو احاطه كرده و اگر تشنه شوند و تقاضاى آب كنند آبى برايشان مى آورند همچون فلز گداخته كه صورت ها را بريان مى كند! چه نوشيدنى بدى! و چه بد محل اجتماعى؟!». در تعبير تند ديگرى آمده: «اما ظالمان هيزم آتش دوزخند!». نه تنها ظلم و ستم، ظالمان را به دوزخ مى فرستند؛ بلكه به گفته «قرآن» كسانى كه بر آنها تكيه كنند و يا جزء اعوان و انصار آنان باشند نيز مشمول همين حكم خواهند بود.
    • حاجی از لندن ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      0 0
      فقط هارت و هورت و حرف الکی خسته نمیشین اینقدر دروغ به خورد مردم میدین
  • زند ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم باید تلاش تمام کسانیکه موضوع بیعت ایران با عربستان را میدانند در جهت برداشتن این بیعت باشد.با این حال این بیعت ضرری متوجه مملکت نمیکند.زیرا دشمن تصمیم می‌گیرد در چه جبهه‌های درگیر شود. قدرت ایران در جهان مثال زدنیست. همه تلاش کنیم بیعت برداشته شود. همه
  • علی ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    0 0
    چرا نمایندگان مناطق آذری نشین مجلس حمایت الهام یزیدف صهیونیست از رژیم صهیونیستی رو محکوم نمیکنن؟ سوخت تانک ها و جنگنده های صهیونیست ها رو باکو داره تامین میکنه.
  • ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    سپاه و مقاومت با بمب فسفر تولید کنیم به اسرائیل پاسخ بدهیم.
  • ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    خوش بحالشون به آرزوشون رسیدن خخخخخخ
  • زند ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم مقاومت لبنان هر کاری میکند ایرادی ندارد فقط وارد جنگ تمام عیار نشوید. تمایل نداریم شیعه را مغموم ودنیا را به کام قریش ببینیم. در پناه حق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس