1

محسن امین‌زاده: موفقیت های دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در منطقه نسبت به ایران خیلی بیشتر شده است!

سرویس سیاست مشرق- محسن امین زاده از فعالان اصلاح طلب که پیش از این معاون وزیر خارجه دولت اصلاحات نیز بوده است مدعی شد که موفقیت های دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در منطقه نسبت به ایران خیلی بیشتر شده است!

وی با بیان اینکه اسرائیل امروز در منطقه حضور نظامی و راهبردی و دیپلماتیک دارد، مدعی تمایل کشورهای منطقه به این رژیم شد و این مساله را محصول راهبردهای غلط ایران دانست.

امین زاده در این رابطه می گوید: کشورها در مناقشاتی که با ایران داشته‌اند به سمت اسرائیل رفته‌اند و امتیاز گرفته‌اند و روابطشان را رسمی و علنی کرده‌اند و البته این پیروزی اسرائیل نتیجه راهبردهای بسیار غلط ایران هم هست. ایران شرایطی را فراهم کرده که اسرائیل به‌جز پاکستان و افغانستان با همه کشورهای همسایه ایران رابطه دیپلماتیک دارد و در غالب کشورها حضور رسمی سیاسی و نفوذ گسترده دارد.

این فعال اصلاح طلب با بیان اینکه امروز ایران در حالی به سمت تنش‌زدایی با کشورهای منطقه می‌رود که همه کشورهای منطقه روابطشان با اسرائیل را بازسازی کرده و ارتقا داده‌اند؛ تاکید می کند: امارات با اسرائیل قرارداد جامع اقتصادی بسته است. تمامی این تحولات بخشی از کارنامه ناموفق سیاست خارجی ایران است. سیاست خارجی پراشتباه و فاقد راهبرد معقول ایران در این تحولات بسیار مؤثر بوده است. سیاستی که سال‌هاست در خارج از وزارت خارجه مدیریت می‌شود. ایران به‌لحاظ نظامی قدرتمندتر شده است، ولی به‌لحاظ دیپلماتیک تا اینجای کار، ‌ اسرائیل موفقیت‌های خیلی بیشتری در منطقه نسبت به ایران داشته است.

امین زاده همچنین تصریح می کند: در دیپلماسی و صحنه جهانی نیز ما از اسرائیل ضعیف‌تر شده‌ایم، درحالی‌که همیشه قوی‌تر بودیم و پس از انقلاب همیشه صدای حامیان فلسطینیان در سازمان ملل خیلی بلندتر از اسرائیل بود، ولی فجایعی که از سال ۱۳۸۴ در سیاست خارجی شروع شد ما را در سیاست خارجی هم در مقابل اسرائیل تحقیر کرده است. پیش از سال ۱۳۸۴ اسرائیل بازنده همیشگی در مجمع عمومی سازمان ملل بود. کشورها افتخار می‌کردند که کنار فلسطینی‌ها و مسلمانان علیه اسرائیل ایستاده‌اند. آرای مجمع عمومی کاربردی برای اعمال قدرت علیه اسرائیل نداشت، اما شأن و منزلت بالایی برای فلسطین و حامیان فلسطین داشت، غالب کشورهای اروپایی در کنار مسلمانان علیه اسرائیل موضع می‌گرفتند.

معاون خاتمی گفته است: ایران از بازیگردان‌های مؤثر جوامع بین‌المللی علیه اسرائیل بود. اعلام نژادپرست بودن رژیم صهیونیستی با رأی مشترک مسلمانان و اروپاییان و غالب کشورهای جهان در اجلاس ضد نژادپرستی سازمان ملل، نمونه بارزی از این موفقیت‌ها بود. با سیاست خارجی ماجراجوی ایران این شأن و منزلت نیز جابه‌جا شده است. امروز اسرائیل به‌رغم تشدید جنایات خود و فشارهای خود علیه مردم فلسطین، ‌ در صحنه‌های بین‌المللی نیز بسیار موفق‌تر از گذشته است. نقش ایران و سیاست خارجی ایران از سال ۱۳۸۴ تاکنون در این تغییر مسیر جوامع بین‌المللی و کشورهای منطقه‌ای به نفع اسرائیل، چشمگیر بوده است.

گفتنی است با توجه به این اظهارات می توان گفت:

- محسن امین زاده همواره با نظرات شاذ خود و در راستای تخفیف سیاست های کلی نظام در حوزه سیاست خارجی عمل کرده و می کوشد تا جمهوری اسلامی را فاقد دستاورد در حوزه دیپلماسی تعریف کرده و از دستاوردهایی سخن به میان بیاورد که در دولت های اصلاحات و اعتدال رنگ و بویی از وادادگی داشته و دارد.

- این عضو جبهه اصلاحات در شرایطی که تمامی کارشناسان داخلی و خارجی از پایان بازنمایی هایی مبنی بر «شکست ناپذیری» و «مظلوم نمایی» این رژیم بعد از جنگ آغاز سخن به میان می آورند و از شکست ترمیم پذیری آن می گویند، به بیان دستاوردهای این رژیم در منطقه پرداخته و از دست بالای این رژیم در برابر ایران مطالبی را طرح و بیان می کند.

- اظهارات محسن امین زاده را باید همچنان در راستای تلاش برای تولید شکاف در داخل میان میدان و دیپلماسی ارزیابی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 89
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • ایران ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    87 18
    پس خیلی احمق تشریف دارید
    • سهیل ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      17 4
      این ها ایرانی نیستند صهیونیست های دوره قاجار اند که به ایران مهاجرت کرده اند و نام ایرانی بر خود گمارده اند ، بسیاری از این قجری های یهودی در دم و دستگاه حکومت جا خوش کرده و با عوام فریبی رای مردم را جذب و در پنهانی علیه حکومت اقدام و نفرت پراکنی میکنند و جامعه را به فساد میکشند و مردم را با دروغ گویی در زمان مسئولیتشان از دولت و حکومت نامید و بی اعتماد میکنند پس از نابودی اسرائیل باید تمام صهیونیست ها از دولت و قوه قضائیه پاکسازی شود تا شااهد ضایع شدن شدن حق مردم و گرانی و تورم نباشیم
    • ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      18 2
      وزارت خارجه موقع جذب نیرو باید از افراد تست هوش هم بگیره تا هر گاگولی نتونه اونجا استخدام بشه و منابع رو هدر بده. (البته تست هوش افراد ذاتا" پدرسوخته رو تشخیص نمیده!)
    • اس ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      12 2
      دقیقا !!! مردک یادش رفته رابطه‌ی خودشونو با روسیه و چین . 5
    • ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      17 4
      به امین زاده پیشنهاد میدم هیچوقت با یه گاو مسابقه هوش نده چون نتیجه خوشایندش نخواهد بود!
    • ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      16 0
      تعداد زیادی از هموطنان بیگناهمان بدلیل وارد نکردن واکسن کرونا توسط دارو دسته محسن امین زاده و اصلاح طلبها، در اثر ابتلا به کرونا فوت کردند که تعدادشان بیش از 10 برابر کشتار مردم بیگناه غزه توسط صهیونیستها است . واردات واکسن کرونا توسط رئیسی بدون قبول برجام و قبول FATF اثبات کرد که در دولت روحانی هم امکان وارد کردن واکسن کرونا وجود داشته - همچنین اثبات کرد وارد نکردن واکسن کرونا با بهانه عدم قبول برجام و عدم قبول FATF توسط دولت روحانی و ظریف (طبق اعلان عباس عبدی بالا بردن تلفات مردم بیگناه از کرونا عمدی بوده و برای تحت فشار گذاشتن نظام بوده) برای زنده کردن برجام با ایجاد تلفات بالا در اثر کرونا بوده است. آقای ظریف تو بخاطر جلوگیری عمدی از وارد کردن واکسن کرونا دستت بخون بیش از 130 هزار مردم بیگناه آلوده است. تو را باید به تقاص از دست رفتن بیش از 130 هزار هموطن بیگناهمان محاکمه و مجازات کنند. دلسوزی تو برای مردم بوی تعفن و مرگ میدهد. چرا مردم و مسئولان با استناد به افشاگری عباس عبدی در مورد عمدی بودن بالا بردن تلفات کرونا برای زنده کردن برجام توسط ظریف و روحانیاین دو فرد را محاکمه و مجازات نمی کنند. نتانیاهو "اصلاح طلبان سرمایه های ارزشمند اسرائیل در ایران هستند" - این سرمایه های اسرائیل عامل فوت بیش از 130 هزار مردم بیگناه با وارد نکردن عمدی واکسن کرونا در حال حاضر دارند برای نجات اربابشون اسرائیل که قاتل 11 هزار فلسطینیه از خودشان هزینه می کنند، ولی خودشان باعث فوت 13 برابر تعداد شهدای غزه شدند.
    • ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      16 1
      مثل همه جای دنیا اینها را بذارید کنار از همه مسیولیتها تا پیشرفت کنیم
    • محمد قزل ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      17 2
      این آقا داره آشکار از رژیم صهیونسیتی حمایت و تعریف میکنه
    • ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      3 17
      اتفاقا درست گفته که دیپلماسی اسرائیل قوی تر هست شما آمار بگیر چند کشور در دنیا طرفدار اسرائیل هستند و چند درصد طرفدار ایران
    • ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      15 3
      احمق نیستند بلکه سرمایه های نتانیاهو در ایران هستند.
    • ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      2 1
      اصلاح طلبان تهوع آور !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      12 2
      این اصلاحاتی از عملگی هم رد کرده خود صهیونیست بوده در دولت خاتمی
    • ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      2 1
      تا کی باید شاهد وراجی سرمایه های اسرائیل در کشور باشیم ؟!
    • رضا ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      1 1
      همه دولتهایی که با اسرائیل رابطه برقرار کردند مثل تو وطن فروش و خائن هستند
    • سعید ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      0 1
      یا روش های اسرائیل ما اصلا نمی خواهیم پیشرفت کنیم شما را نمی دانم
    • سعید ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      0 1
      یا روش های اسرائیل ما اصلا نمی خواهیم پیشرفت کنیم شما را نمی دانم
  • ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    73 4
    خب از تو همینا رمضان پور مدیر شبکه اینترمشنال در نمیاد در بدترین روزهای حیات نحس جهود ها به گواهی خودشون، میخواد بهشون روحیه بده!
  • سعید ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    34 5
    این ها سمت داشتند و سمت دارند بعد میگن چرا کشور پیشرفت نمی کند این بشر از ابتدایی ترین تحلیل ها عاجز است خود کم بینی و غرب گدایی تا کجا ادامه دارد
    • ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      11 2
      میرزا امین زاده (یکی از سوادالدوله های کجکی افسادات) 200 سال دیر بدنیا اومده. وگرنه تو امضای قرارداد ترکمانچای شرکت می کرد. این افسادی ها همیشه کارچاق کن ترکمانچای و برجام هستن و لاغیر. شعورشون تا همین حده.
    • ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      6 2
      این سرمایه های صهیونیست چه میخواهند برا ایران از غرب بیارند به جز تهاجم فرهنگی سند ۳۰ ۲۰ دو تا کارخانه داخلی هست از هر جا باشه مواد اولیش تهیه میشه نیازی به دلیلی اینا نیست
  • ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    23 4
    حواس حاکمیت به امثال امین زاده باید باشد واقعاً، چون هر آن ممکنه چنین مغزی بره اونور آب. ما باید از فرار مغزها جلوگیری کنیم. اگر می خواهیم نگه داریم باید سعی کنیم نپوکه، چون در آن وقت به درد حیوانات باغ وحش ارم هم نمی خوره.
  • ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    34 6
    اصلاح طلبان شعبه داخلی اسرائیلند وبا مجاهدین خلق تفاوتی ندارن بلکه بدترند چرا که ریاکار ودوچهره اند
    • ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      15 2
      من همیشه کثافتکاری برجام ننگین رو به حساب اون عمله انگلیس می نوشتم نگو انگلیس بیشتر از 1 عمله داره.
    • ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      6 2
      اصلاح طلبان با وارد نکردن واکسن کرونا، بیش از 13 برابر کشتار غزه از مردم بیگناه کشورمان تلفات گرفتند. نتانیاهو بی دلیل نگغته بود "اصلاح طلبان سرمایه های ارزشمند اسرائیل در ایران هستند" - خود محسن امین زاده اصلاح طلب از دار و دسته ای هست که مانع واردات واکسن کرونا شدند و باعث شد تا بیش از 130 هزار ایرانی در اثر کرونا جان باختند.
  • ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    25 3
    اصلاح طلبان دارن سعی میکنن اسرائیل رو به نابود رو از نظر روانی سر پا نگه دارن .نابودی اسرائیل اصلا باب میل اصلاح طلبان نیس
    • ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      0 1
      حزبشون منحل هم بشه دوباره یه جا دیگه جمع میشن سرمایه هاشون به نفع ملت مصادره و از کشور اخراج شوند همانند بسیاری از یهودیان در اول انقلاب
  • هر چی ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    6 61
    دقیقا درست گفته. اون ها قراردادهای جدید امضا می کنند، ج ا دلش به شعار خوشه!
    • محمد ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      9 2
      داداش اسرائیل یه پاش لب گوره
    • ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      21 2
      سیاست خارجی در دهه 60 و 70 و 80 و 90 را مقایسه کن و بعد حرف مفت بزن
    • محمود ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      5 1
      به خاطر اینکه این اعراب منطقه از ترس آمریکا و اروپا جرات نه گفتن به اربابان خود را ندارند چون حکومت‌های مستبد و شهوت پرست هستند از سختی و اخلاق به دور هستند نباید از چنین حکومت‌های نوکر شیطان بزرگ بیش از این توقع داشت همان طور که در اوصاف انسانهای آخرالزمانی به این عده مسلمان نما اشاره گردیده است.
    • ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      7 3
      فعلا که طرفداران رژیم صهیونیستی خفه خون گرفتن ولی طرفداران جمهوری اسلامی روزی نیست که پایگاههای آمریکا رو نزنن الان هم که مقاومت مستقیم شهرهای فلسطین اشغالی محل تجمع صهیونیستها رو میزنه عربستان،امارات،بحرین از ترس ارتش و کمیته های مردمی و انصارالله یمن ترس وجودشون رو گرفته کشتی های عازم به بنادر رژیم صهیونیستی دیگه پاشون رو نمیتونن به تنگه عدن بذارن امثال شما خائن و وطن فروشهای اصلاح طلب به آمریکا،انگلیس،فرانسه،اروپا رژیم صهیونیستی از موضع ضعف و دریوزگی حرف زدین که پرو شدن
  • ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    74 3
    جنگ اسرائیل علیه غزه از سرمایه های اصلی اسرائیل در ایران را به خوبی رو نمائی کرد، یعنی همان چیزی که نتانیاهو چند سال قبل گفت.
  • ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    8 2
    خود محورهای متکبر در موقع باخت به توجیهاتی وارونه متوسل میشوند … این صحبت های امین زاده آنهم در شرایط امروز اسراییل جز سماجت در خصومت معنایی ندارد
  • ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    6 2
    والله جای این چنین افراد تو زندونه
  • ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    2 5
    داره خود حقیقت را عاقلانه میگوید
  • ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    1 3
    سپس شما پیشنهاد می کنید خودفروشی سیاست خوبی است!!!
  • ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    5 1
    پیاده نظام اسرائیل در ایران فعال‌تر شدن ولی هر کاری کنن دیگه نمیتونن از سقوط اسرائیل جلوگیری کنن
  • ج د ا ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    4 1
    اصلاح طلب یعنی : صهیونیست... خاتمی یعنی : پدر صهیونیزم ایرانی ... معاون خاتمی یعنی : معاون پدر صهیونیزم ایرانی ... باید چنین عنصری از صهیون ها حمایت علنی کند... غیر ازین باشد در صهیون بودن اصلاح طلبان شک میکنم ...
  • ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    4 1
    امثال ایشون تربیت شده اسراییل
    • ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      4 1
      انگار تو تلاویو سر سفره نتانیابو بزرگ شده
  • ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    6 1
    خاک عالم بر سرت محسن امین زاد فکر کن ببین به کجا رسیدی از یه کودک کش تمجید می‌کنی!؟
  • محمد ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    5 0
    الان اگه نفوذی های صداوسیما متوجه بشوند حتما ایشان را هم به برنامه به افق تلاویو دعوتش می کنند ، ان شاء الله آه مظلومان غزه دامن اینها را گرفته و محکم تر بگیرد
  • ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    2 13
    خب راست گفته دیپلماسی ما افتضاحه قربونت برم این که دیگه اظهر و من الشمسه
  • ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    5 2
    باوجود شما سربازان جان برکف اسر ائیل و نمایندگان نتانیاهو ساید هم موفق باشند البته باز هم شما و اسرائیلیها نمی توانید هیچ غلطی بکنید
  • ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    9 2
    قابل توجه شورای نگهبان که صلاحیت تاجگردون رو تایید کرد،تاجگردون هم یکیه مثل امینی بی شرف
  • ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    8 2
    ارباب اصلاحات در خطره! میفهمی!؟ در خطر نابودی!
  • ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    3 1
    امین زاده مگر نمی بینی تظاهرات ملیونی مردم جهان در محکومیت جانیان صهبونست و اخراج سفرای اسراییل را از کشورهای مختلف را ، دلت خوش به حمایتهای ارتجاع عرب از اسراییل نباشه ضمنا از موفقیت های این جانیان یکی این که اینهادر ایران بوقهایی مثل تو دارند که امید واریم تا دیر نشده به خود آیند
  • ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    2 1
    افرین .فتوکپی برابر اصل است ادم حسرت خلوص خدمت سرمایه های اسراعیل را میخورد که ازخدمت نمیدزدند
  • ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    4 2
    جمهوری اسلامی حرم است .بنا نیست هرکسی ازهرکجا پیدا شود درقالبهای کارشناسی وباصطلاح نخبه اجتماعی به جامعه تزریق کنند که آقا راه این است وچاه اینست امروز تا افرادی مثل ایشان باشند چه نیازی به جنگ سخت وجود داره اینها همان گلوله هایی هستند که این حرم را نشانه رفتند .البته دروقتش تکلیفها را مشخص میکنند وتا مشخص شدن تکلیف صبر استراتژیک را باید درالویت قرار داد.
  • ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    2 1
    دست راست گلد امایر و موشه دایان و بقیه صهیونیستهای معدوم بر سرت باشد انشاءالله و بزودی خواری و ذلت را فوق العاده عالی لمس میکنی.
  • موسوی ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    1 6
    بخدا در حوزه سیاست خارجی کاملا درست وصحیح وبجا ودرراستای منافع ملی سخن می گویند این اقایان اصلاح طلب وبنده در طول عمرم هم رای به انها نداده ام اما قبول دارم والان تشخیص داد هام که حق با انهاست وما گول خورده ایم البته با مسمسک قرار دادندین ولایت گول مان زدن
  • ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    3 1
    اگر دولتهای منطقه مانند ایران مستقل بودند ایا باز هم اسرائیل مووفقیتی داشت
  • ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    7 1
    سرمایه های اسرائیل در ایران شوخی نیست حقیقته
  • عباس ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    4 1
    امثال امین... جیره خوار تفکر اسراییل وحامی اونا هست به نوعی صهیونیست هست در صحبت هاش نشان از چهره غرب گرایی و بهایی دیده میشه.
  • ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    1 9
    من به حرفهای این یارو کاری ندارم ولی من به عنوان یک شهروند معمولی که سفر خارج از کشور زیاد رفته ام ، بارها برای من پیش آمده که خارجی ها : عرب و هندی و آرژانتینی و ... تا فهمیده ام من ایرانی هستم گفته اند : "سیاستمداران شما چرا اینجوری هستند ؟! این حرفها چیه می زنند ؟! سیاستمداران شما سیاست بلد نیستند !" ...
  • ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 1
    فک کنم اح.... نژاد یهودی مارانوس بود با تند روی یه کاری کرد مردم دنیا فک کنن ایرانیا یهود ستیزن و حق با اسرائیله.
  • هادی ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    1 7
    مگه دروغ گفته؟؟حرف حق تلخه
  • ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    4 1
    احتمالا منظورش اینه اسراییل درجلب حمایت همه جانبه جناب امین زاده وهمپالگیهای خودفروختش ازایران موفق ترعمل کرده.
  • فرزاد کایا ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    2 17
    هرچی گفته مبتنی بر واقعیت است
  • ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    1 3
    در مورد سیاستهای بیش از حد تنشزای بی‌خود شعاری احمدی نژاد درست میگه
  • ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    20 2
    چون رباوظلم درون سیستمش ازایران کمتره
    • ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      0 0
      چقدرم هست خخخ
  • ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    6 1
    اين مردک بی بفرستيد پيش اربابان صهیونیستش
  • ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    6 1
    اگه این حضرات در مقاطع حساس از رژیم کودک کش حمایت و دفاع نکنند بهشان نمی گند سرمایه های اصلی وحشی ترین وحشی ها ، در ایران اسلامی !
  • ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    4 2
    نتانیاهو: افسادطلبان بزرگترین سرمایه اسقاطیل در ایرانند.
  • ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    2 1
    ظالم ها خوب بلدن قیافه مظلومانه به خود بگیرن
  • ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    4 1
    این مردک غربزده ی حقیر تازه فهمیده حکام عرب مزدور انگلیس هستند؟!......
  • م.اکبری ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    4 2
    مایه ی تأسف است که نمی فهمند کل سر دمداران نظام های عربی غرب گرا باپیروزی حماس باید گورخودرا گم خواهند کرد
  • امید ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    17 1
    اصلاح طلبان همان نفوذی ها هستند .
  • ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    3 2
    چقدر تحلیل های این آقایون ضعیف و بی پایه است قطعا دولتهای مثلا اسلامی برای بقای حکومت خودشون ناچارند با آمریکا و اسرائیل سازش کنند چون تحمل خشم شیطان را ندارند به ناچار با رژیم اشغال گر سازش می کنند ولی ملتها این واقعیت و طرفداری از ایران را بارها ثابت کردند نمونه اش جام جهانی قطر بود این آقایون کورند
  • بابک گیلانی ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 6
    کاری به این حرفها ندارم. الحق که جای لشگر اسپاد کوروش کبیر امروز در جهان خالی است. درود بر تو ای کوروش بزرگ. آخه چرا یهودیانرا انزمان نجات دادی؟
    • ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
      0 0
      کوروش عقل داشت یهود رو نجات نمیداد هیتلر خوب شناخته بودشون
  • رض ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    5 0
    حالا به این اصلاحات پاپتی صلاحیت بدین
  • ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    خجالت بکش!!!مدارکی وجود دارد، که نشان می دهد: در سال (۱۹۴۷ م/۱۳۲۵ ش) در بندر حیفا واقع در شمال فلسطین ۴۵۰۰ اخراجی یهودی پناهنده به خاکِ فلسطین، با پارچه‌نوشتی که بر روی عرشه یک کشتی نصب کرده اند. نوشته اند: «آلمان‌ خانه و آشیانه ما را نابود کرد، خواهشمندیم شما فلسطینیان، امید ما را نابودنکنید» و فلسطینیان پناه شان دادند. حالا و پس از ۷۶ سال از این تاریخ مهمانان منکر وجودِ سر زمین فلسطین شده، و با غصب و تجاوز، کودک کشی، اِشغال و لشکرکشی، بدترین جبران ها را در حق میزبانان خود درسرزمین قدس انجام می‌دهند، تاریخ گواهی می دهد، اولین نسل کشی تاریخ در امریکا اتفاق افتاده است. نسل کشی سرخ پوستان بومی قاره آمریکا بعد از آن نسل کشی ارامنه، آشوریان و.../ واقعا و به راستی نسل کشی یهودیان ، در رتبه چندم است.؟؟؟؟؟؟!!!!!!! اما به عنوان بزرگ ترین نسل کشی تاریخ در ذهن ما و جهانیان جا افتاده. چرا که رسانه و مدیا دست آن هاست. و زیر سایه ی پرچم این نسل کشی ، دولت آن ها به نسل کشی مردمی می پردازند که روزی آن ها را پناه دادند. چرا نسل‌کشی یهودیان تنها نسل‌کشی تاریخ به نظر می‌رسد، علت این مظلوم‌ نمایی را انگیزه اشغالگران برای قتل عام مردمی است.
  • مرصاد ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    3 0
    اصلاح طلبان ؛ عمله های داخلی دشمن !!
  • ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    5 0
    اصلاح طلبان تهوع آور !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • آملی ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 2
    احتراما با نظر ایشان موافق نیستم. دوستان عزیز اگر که انتقاد میفرمایید، خواهشمندم توهین و سبّ نفرمایید. ما مسلمان هستیم و نباید ادب را زیر پا بگذاریم. متشکرم.
  • ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    3 0
    چرا این احمق هایی مثل ایشان را که حقوق های نجومی دریافت کرده ویا سرمایه های آنچنانی بهم زده اند؟ پاسخگو نمی کنند که به این حرفهیشان سند ارایه کنند.
  • مهدی ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    متأسفم برای خودم وبرای کشورم که افرادی با این سطح پایین سواد تشخیص سالها درمسولیت بالای این کشور جایگاه داشته ونمی داند که اگر فشارهای آمریکا واروپا ودرمان گی کشورهایی مانند عربستان امارات بحرین نبود آنها هرگز تن به چنین حقارت های نمی دادند
  • ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    10 2
    جیره خور اسراییل
  • ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    4 2
    حالا که اسرائیل زیر ضربات محور مقاومت به نفس نفس افتاده ی عده مثل این وطن فروش منافق دارن به او امید می دن. این بی وجدان داره براش پالس حمایت می فرسته.
  • هاتف ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    3 1
    قیافه این مردک شبیه مرده هاست بعد انتظار دارید حرف منطقی بزنه؟؟؟
  • ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    9 0
    عمویادگار نمی ری به غار به قول قدیمی ها دیوانه چودیوانه ببیند خوشش آید همنشینی نشستن سر سفره امثال خاتمی خائن غربزده وطن فروش پلید امثال تو تربیت می شوند
  • عبدالله ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    الکی نیست که رژیم صهیونیستی این اشباه الناس فاسد موسوم به اصلاح طلب رو سرمایه های خود در ایران خوانده است .
  • ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    6 0
    کسی که زیر دست جرج سروس آموزش دیده باشد و شعارش نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران و جدیدترین شعارش زن زندگی آزادی باشد که این شعار هم از جانب صهیونیستها دیکته شده است معاونی بهتر از این نمی تواند داشته باشد لعنت خدا بر خاتمی که در هیچ فتنه ای غایب نبوده است
  • ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    2 0
    حالا ریشه و مفهوم جامعه مدنی خاتمی معلوم شد از کجا بود امین اسراییلی ها دیپلماسی میدان ومقاومت تفاوتش اینجاست دنیا بر علیه کشتار اسراییلی ها امین صهیونیست ها درتقویت رسانه ای انها در منطقه
  • ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    اکثر اینها هنوز در حال انتقام گیری از ساختار بخاطر محاکمه بعد کودتا سال ۸۸ هستند و باوجوداینکه بدانند حرفشان درست نیست عقده گشایی می کنند.
  • ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    ازاسراعیل تقدیر میکنی یا ازخودتان منفکرمیکنم که موفقیت اسراعیل بخاطر. داشتن سرمایههایی وون شماست خودتان رادست کم نگیرید .بعدازشما هم حاکمان دست نشانده عرب
  • مجتبی ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    سلام این اقای به اصطلاح کارشناس فقط به فکر منافع خود وبهاییان هستش اگه راجب نصب این شخص تحقیقی بشه به اسراییل وصل میشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس