تبریک فرمانده کل سپاه به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت زینب(س) و هفته پرستار

فرمانده کل سپاه در پیام تبریکی خطاب به پرستاران گفت: شکوه ایمان و درخشش پرستاری در پرستاران و پزشکان بیمارستان های غزه ما را به یاد خاطره شکوهمند درخشش شما در ایام کرونا می اندازد.

به گزارش مشرق، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک سالروز میلاد نورانی عقیله بنی هاشم حضرت زینب (سلام‌الله علیها)، گفت: ما اوج شکوه ایمان و درخشش پرستاری را در پرستاران و پزشکان بیمارستان‌های غزه می‌بینیم که در سخت‌ترین شرایط در قلب آتش‌های سوزان حملات دشمن صهیونیستی، در بالاترین قامت فداکاری، جان خود را برای نجات مردمان مظلوم فلسطین فدا می‌کنند که ما را به یاد خاطره شکوهمند درخشش شما در ایام کرونا می‌اندازد.

متن پیام بدین شرح است:

مَن احیاها فَکانما احَیا النّاس جَمیعاً

خواهران گرانقدر و برادران ارجمند پرستار

سلام علیکم؛

سالروز میلاد نورانی عقیله بنی‌هاشم، پیامبر قیام عاشورا و اسوه کامل صبر و فداکاری حضرت زینب سلام‌الله علیها را که سالروز ولادت ایثار، مهربانی و بردباری است، به جامعه پرستاری سپاه که الهام‌یافتگان مکتب آن بانوی بزرگ عالم هستی‌اند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

روز پرستار فرصتی است تا از فداکاری‌های احیاکنندگان زندگی و امیدآفرینان حیات و برفروزندگان مشعل‌های آرامش و سلامت تجلیل و از شکوه صبر و آرامش و رأفت دل‌انگیز کسانی که شب و روز زندگی خود را وقف کاهش آلام دردمندان جامعه نموده‌اند، تقدیر شود.

ما اوج شکوه ایمان و درخشش پرستاری را در پرستاران و پزشکان بیمارستان‌های غزه می‌بینیم که در سخت‌ترین شرایط در قلب آتش‌های سوزان حملات دشمن صهیونیستی، در بالاترین قامت فداکاری، جان خود را برای نجات مردمان مظلوم فلسطین فدا می‌کنند که ما را به یاد خاطره شکوهمند درخشش شما در ایام کرونا می‌اندازد.

اینجانب در مقابل عظمت و جلال شخصیت بلند و رفیع همه پرستاران شاغل در مراکز درمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار تواضع، احترام و فروتنی می‌کنم و پرستاران عزیز را به استمرار این راه مقدس و سرشار از احساس و عاطفه و مهرورزی دعوت می‌کنم و برای شما عزیزان و خانواده‌های پرگذشت و صبورتان از خداوند بزرگ، سلامتی و سعادت روزافزون‌تان را مسألت دارم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس