‌

مهمترین ادعا درباره توماج صالحی شکنجه او در زندان بود که حالا با تصاویری که از توماج پس از آزادی منتشر شده نشان می‌دهد که او در صحت و سلامت از زندان آزاد شده است.

سرویس سیاست مشرق- توماج صالحی یکی از محکومان اغتشاشات پاییزی در سال ۱۴۰۱ از زندان آزاد شد، صالحی به دلیل تبلیغ گسترده خشونت در موزیک ویدئوهای تولیدی با ۶ اتهام در مجموع به ۱۸ سال و ۳ ماه حبس، پرداخت ۲۳ میلیون تومان جریمۀ نقدی و ۴۰ ضربه شلاق محکوم شده بود، توماج صالحی پیش از این نیز در سال ۱۴۰۰ به ۶ ماه حبس تعلیقی محکوم شده بود.

از نکات جالب توجه درباره توماج صالحی آن است که پیش از بازداشت کنترل صفحات مجازی خود را به ادمین‌های خارج از کشور سپرده بود، یکی از این ادمین‌ها( که ازنزدیکان خانوادگی توماج صالحی است) سابقه عضویت در گروهک منافقین را داشته و بسیاری از محتوای تولید شده در کانال توماج توسط این گروهک تروریستی مدیریت محتوا شده است.

نکته دیگر درباره پرونده توماج صالحی داستان پردازی‌های ضدانقلاب درباره سرنوشت او بود، در جریان بازداشت توماج صالحی، خانواده و رسانه‌های معاند او ادعاهای کذب بسیاری درباره توماج مطرح کردند.

مهمترین ادعا درباره توماج صالحی، شنکجه او در زندان بود که حالا با تصاویری که از توماج پس از آزادی منتشر شده نشان می‌دهد که او در صحت و سلامت از زندان آزاد شده است. ماجرایی که معاندین پیش از صالحی، درباره حسین رونقی، فعال رسانه‌ای معاند و زندانی امنیتی طراحی کرده بودند و شکست خورد.

ماجرای از دست دادن بینایی توماج صالحی

ادمین‌های صفحات مجازی صالحی در ۱۶ دی ۱۴۰۱ اعلام کردند که «احتمال از دست رفتن بینایی توماج در اثر ضربات وارد توسط مأموران جمهوری اسلامی وجود دارد. در فروردین ۱۴۰۲ هم برخی پایگاه‌های رسانه‌ای معاند همچون کمپین حقوق بشر در ایران که وابسته به گروهک تروریستی منافقین است به نقل از خانواده صالحی مدعی شکنجه‌های جسمی توماج شدند.

ماجرای کور شدن توماج صالحی چه بود؟/ ادمین صفحات منتسب به رَپِر اغتشاشات چه کسی است؟/ پروژه شکنجه در زندان دوباره دروغ از آب درآمد!

ماجرای کور شدن توماج صالحی چه بود؟/ ادمین صفحات منتسب به رَپِر اغتشاشات چه کسی است؟/ پروژه شکنجه در زندان دوباره دروغ از آب درآمد!

در گزارش بی‌بی‌سی نیز فردی که خود را دخترخاله توماج معرفی می‌کرد در خبری عجیب مدعی شد که در همان زمان بازداشت قوزک پای راست توماج شکسته شده است؛ این داستان سرایی به جایی رسید که بی‌بی‌سی نوشت که توماج صالحی به دلیل شکنجه چند روزی در کما بوده است.

این ادعاهای کذب سبب شد تا در برخی محافل سیاسی کشورهای خارجی نسبت به وضعیت توماج صالحی ابراز نگرانی شود. ودانت پاتل، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، در پاسخ به سوالی درباره نیاز صالحی به مراقبت‌های پزشکی گفته بود: «ما از گزارش شکنجه توماج صالحی توسط مقام‌ها و نیاز او به توجه فوری پزشکی آگاهیم. متاسفانه رفتار ایران با توماج صالحی تازه‌ترین مورد از یک رشته بلند از موارد نقض حقوق بشر است. ایران وایر رسانه وابسته به فرقه ضاله بهاییت نیز مدعی شده بود چشم چپ توماج در اثر ضربه‌های وارد شده به سرش کور شده است!

ماجرای کور شدن توماج صالحی چه بود؟/ ادمین صفحات منتسب به رَپِر اغتشاشات چه کسی است؟/ پروژه شکنجه در زندان دوباره دروغ از آب درآمد!

ماجرای کور شدن توماج صالحی چه بود؟/ ادمین صفحات منتسب به رَپِر اغتشاشات چه کسی است؟/ پروژه شکنجه در زندان دوباره دروغ از آب درآمد!

البته این اظهارات درحالی مطرح شده بود که رزا اعتماد انصاری، یکی از وکلای توماج صالحی در گفت‌وگو با روزنامه شرق درباره وضعیت سلامت این خواننده رپ بازداشتی در ایران، توضیح داده بود: « «من نمی‌دانم اخبار مربوط به وضعیت سلامت توماج صالحی از کجا مطرح می‌شود اما آنچه بعضا گفته می‌شود، مایه حیرت است. توماج صالحی از ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه ظهر ۱۹ تیرماه که رأی پرونده‌اش ابلاغ شد از بند امنیتی به بند عمومی زندان منتقل شد و تا امروز هم وضعیت سلامت پایداری را در زندان داشته است.»

«او با بیان اینکه «یکی از موارد مربوط به سلامت توماج صالحی، دندان درد او بود، گفت: «در حد فاصل برگزاری جلسه اول و دوم رسیدگی به پرونده توماج صالحی در دادگاه، او اعلام کرده بود که دندان درد بسیار شدیدی دارد که با پیگیری‌های صورت گرفته و با دستور رئیس دادگاه و پیگیری‌های مقامات زندان، در فاصله دو هفته‌ای برگزاری جلسات اول و دوم دادگاه او، دندان توماج صالحی توسط متخصص دندان پزشکی ویزیت شده و عصبی کشی هم صورت گرفته است. خود توماج صالحی در جلسه دوم دادگاهش گفت که دندان درد او درمان شده است.

پس از این اظهارات بود که بار دیگر ادمین‌های صفحات توماج صالحی در خارج از کشور از قول خود و به نقل از توماج، این گفته ها را تکذیب کرده و در ادعاهایی عجیب مدعی شدند: «پس از ۶ ماه اعلام دندان درد و هفته‌ها بی‌خوابی و تب و لرز از درد، توماج صالحی به‌خاطر در دسترس نبودن هیچ نوع ابزاری با سیم ماسک و نمک و درد بی‌اندازه، دندان را عصب‌کشی کردم و سه روز بعد مسئولان پزشکی را برای پر کردن همان دندان آوردند!

هرچند با انتشار تصاویر توماج پس از آزادی، بار دیگر دست رسانه‌های معاند درباره پرونده توماج صالحی رو شده و مشخص شد که کورشدن؛ شکستن پا و قطع شدن دست توماج یک دروغ بزرگ بوده است و ماجرای شکنجه رَپِر اغتشاشات چیزی شبیه ماجرای شکنجه حسین رونقی و اعتصاب غذای نرگش محمدی است.

ماجرای کور شدن توماج صالحی چه بود؟/ ادمین صفحات منتسب به رَپِر اغتشاشات چه کسی است؟/ پروژه شکنجه در زندان دوباره دروغ از آب درآمد!

ماجرای کور شدن توماج صالحی چه بود؟/ ادمین صفحات منتسب به رَپِر اغتشاشات چه کسی است؟/ پروژه شکنجه در زندان دوباره دروغ از آب درآمد!

علی نوری، زندانی بند۴ اوین درباره ماجرای اعتصاب و شکستگی پاهای حسین رونقی در آن زمان نوشته است: رونقی موقعی که به زندان آمد هیچ‌ آسیب بدنی ای نداشت و پاهایش کاملا سالم بود. زمانی هم که توسط زندانی های سیاسی دیگر مدام تر و خشک می شد، مصرف عسل و ارده بخشی از اعتصابش بود. قصد صحبت درباره حواشی نمایش اعزامش به بیمارستان را ندارم، بعد از آمدن از بیمارستان در یک سوییت اختصاصی تحت درمان با سرم و مکمل و ویتامین بود و چند روز بعد هم آزاد شد، بعد ها در تصاویری که از او منتشر شد مشخص شد که این ادعاها کذب بوده است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 69
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 20
  • ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    79 38
    اینا کور و فلجن به گفته اینترنشنال منتها خودشون خبر ندارن ...
    • ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      33 59
      به امید آزادی کامل توماج #توماج‌_صالحی‌❤
    • ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      56 9
      جمهوری اسلامی بهشت جفتک‌اندازان
    • ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      48 20
      آیا واقعاً این نوکران و بردگان شیاطین لیاقت آزادی یا حتا زندگی را دارند؟! جداً حیف نان !!!!!!!!!!!!
    • ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      38 14
      حالا چرا آزادش کردید.
    • ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      17 21
      ❤توماج❤یه ایران دوستت داره ...
    • ناشناس ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      10 37
      #توماج‌_صالحی‌ هنرمند مردمی 👏👏👏
  • ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    71 6
    پس خوب روشی یاد گرفتند ، یه مقدار سر و صدای رسانه ای ایجاد می کنند ، بعدش قوه قضائیه مقتدر ما هم برای اینکه ثابت کنه همه جار و جنجال ها دروغ بودند طرف رو آزاد می کنه، به همین راحتی و خوشمزگی
  • کیان ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    36 8
    ای بابا الان مسائل سیاسی مهمتری از این جوجه اغتشاشگرا هست. در این اغتشاشات پارسال هیچ زنی تو فامیل ما جرات نکرد بره بیرون لطفا با اینها محکم تر برخورد کنید
  • ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    36 18
    یه روز یقه تونو میگیره
    • ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      30 5
      فعلاً لباس خودش رو بالا بکشه آبروش نرو یقه گیری از دیگران پیشکش
    • ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      15 4
      باز زر زدید خخخ
    • ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      33 3
      با پوشکش یا بی پوشکش؟
    • علی ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      0 2
      دوستانه یا غیر دوستانه؟
  • ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    29 5
    حقوق بشر ، این روزها دیگه همه معنی این کلمه رو با تمام وجود درک می کنند ، در یک طرف 12 تا 18 هزار نفر به بدترین وجه ممکن کشتند و نسل کشی می کنند ولی دریغ از استفاده این کلمه ، در طرف دیگر در رابطه با یک نفر داد بیدادی راه می اندازند که نپرس
  • ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    3 10
    ملت هر دروغ و شایعه ای در مورد زندانیان را قبول میکنند ! شما هم بهتره قبول کنید !
  • حسین ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 12
    یجوری گفتین انگار...؛؛جمع کنین مزخرفاتتونو
  • ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    13 42
    توماج پسر ایران
    • ... ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      36 8
      کثافت ایران هم نیس دوما این درپیت ها هم یاد گرفتن سرو صدا کنن تا حکومت برخورد کنه با اینا زود پناهنده بشن خودشونو بکشن بالا قبل دستگری چقدر اینو میشناختن بعد دستگری چقدر میشناسن مشرق هم پیامهای خوب دیگرانو سانسور میکنه جفنگیات رو نشر میده وات د فاز
    • ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      20 6
      اسم مادرش ایرانه؟ چون کشور ایران همچین پسر دشمن شاد کن,کله پوکی بدردش نمی خوره
    • ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      1 26
      انقلابی و ضد انقلاب همشون یکی هستند.
    • ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      32 7
      توماج پسر اسرائیل بچه کش
    • ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      22 2
      یاد گل خورش افتادم خخخخخ. یعنی پسرای ایران اینطور پوشکیند
  • ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    10 33
    درود بر توماج
  • ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    12 35
    درود بر پسر ایران
    • ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      33 7
      توماج اگر پسر ایران بود چرا رسانه های دشمن ایران ازش حمایت میکنند؟ اینترنشنال ، من و تو ، صدای امریکا و امثالهم همگی از توماج حمایت کردند بعد تو میگی توماج فرزند ایرانه . عقلل هم خوب چیزیه والا .
  • علیرضا ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    10 32
    تمام نفراتی که در دستگیری توماج صالحی عزیز که یک قهرمان ملی هست دست داشتن از سرباز ساده گرفته تا بالاترین مقام ها باید سریعا محاکمه وبه مجازات برسند که بدون هیچ دلیلی این قهرمان ملی حقیقت گو وحقیقت جو رو زندانی کردن ..
    • ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      25 10
      بابا برو بمیر قهرمان ملی نمردیم ومعنی قهرمان فهمیدم
    • ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      19 5
      این حرفت نشان میده که سواد سیاسی و رسانه ای شما متاسفانه صفره . چون هرچی ضد ایرانیه از این " قهرمان ملی " شما حمایت کردن . غیراز اینه؟؟
    • ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      3 3
      اگه خیلی مردی بیا برو بیرون همین حرف رو بلند بگو
  • ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    21 2
    تمام عوامل تلوزیون های تروریستی اینتر اشغال منو تو بهائیان بی بی سی voa امریکا باید برای دروغ های خود به ملت بزرگ ایران از مردم شریف ایران عذرخواهی کنند و برای محاکمه خودرا تسلیم نمایند.
    • ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      5 22
      لطفا تو از ملت ایران مایه نذار
    • علی ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      4 0
      تروریسم رسانه ای باید مجازات بشه. بعد از اسرائیل این توله هاش نابود میشن.
  • سریازوطن ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    10 5
    عزیز جان ما اصلا به اینا توجه نمی‌کنیم تورا خدا این موضوعات را در صفحه اخباراتون نذارین دوست ندارم بدونم اصلا ایشون شر کیه
  • ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    31 10
    واقعا متاسفم واسه قوه قضاییه کسی که به 20 سال حبس محکوم شده رو آزاد میکنه. طرف هنوز از زندان بیرون نیومده داره تهدید میکنه صفحه شو برید ببینید
  • ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    11 4
    یعنی دلقکها از رجوی و پالانی تا اینها می خواندانقلاب کنند
  • ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    38 3
    خوبه یه بار تو همون آلمان یا فرانسه که دایی عزیز و دختر خاله گلشون تشریف دارن با جرم علیه نظام برن زندان، تا ببینن تفاوت چقدره بعد شمشیرش ن رو از رو بکشن. الحمدالله جنگ غزه ثابت کرد که نه حقوق بشر، نه حقوق زنان، نه حقوق کودکان، نه دمکراسی، نه آزادی بیان و نه حتی قوانین جنگ رو نمیشناسن.
  • ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    18 3
    اصلا همه اینها درست. کسی که مخالف نظام در هر کشوری هست لای پر قو که پیچیده نمیشه .
  • ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    34 5
    این عدالت است که بنده بایستی یک میلیون تومان با دفترچه تامین اجتماعی برای عصب کشی یک دندان بپردازم . اونوقت یک مجرم فاسدی چون توماج صالحی مزدور که جرمش فتنه گری و ایجاد هرج و مرج بوده در زندان دندان‌های کثیفش را باید مجانی عصب کشی کنند .
    • ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      34 3
      راه حلش ساده ست تو هم مثل این مردک جفتک پرانی کن ببرنت زندان هم دندان هات معالجه میشن هم چاق و چله میشی بعدش هم زمانیکه چک آپ کامل ازت کردن با هزینه دولت آزادت میکنند با هرگونه جفتک پرانی هم که داشته باشی وانگهی بعد آزادیت اقامت و حقوق مادام العمر هم در کشورهای خارجی بهت تعلق میگیره یک مشت بع بعی هم بهت میگن قهرمان
    • ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      15 1
      چه خوب گرفته. آدرس بده ما هم بریم
    • ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      0 0
      کاری نداره شمام برو انتقاد کن از حکومت راحت میندازنت زندان مجانی عصب کشی کن. راحت ترین کار تو این مملکت زندان زفتنه
  • محمد ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    26 3
    کاش اینقدرکه نگران افکار عمومی در مورد اغتشاش گران بودید یک هزارم نگران افکار مذهبی ها در مورد قاتلین شهید عجمیان بودید احساس می کنم خانواده ه ی این شهید عزیر خیلی از طرف و.... تحت فشار هستند
    • ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      7 0
      مجرمین و افساد طلبان رسانه دارند پول دارند آدم های کثیف دروغگو دارند اما خانواده فقیری همچون عجمیان ، آیا رسانه ای دارند ، فقط قشر حز ب اللهی و محجوبی که با ایثار از وقت و آبرو برای این خانواده ها دفاعی انجام میدهند
  • پرویز ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    4 4
    مردم رو قانع کنید
  • ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    12 3
    این طوری هر شری را می توانند ادعا کنند و از زندان نجات دهند
  • ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    12 3
    دعوت به براندازی مسلحانه در همه جای دنیا حبس ابد است . برید در گوگل سرچ کنید .این بچه پررو هم میبایستی تا آخر عمرش در زندان بود .
    • علی ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      1 0
      ق ایران یکی از بیخودترین ها در دنیاست. به جز قتل و چندتا جرم خاص، هر جنایتی در سطح ملی کن و راحت آزادت میکنن. در حالی که همون کشورای غربی و اروپایی توی این پرونده ها با هیچکس شوخی ندارن
  • ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    10 3
    ذکروفکر نظام شده که کسانی که هزاران کودک رامیکشند درمورد یک فاسد درایران چه میگویند تا سرکار باشند پارسال برای یکسکته زن درایران اشوب بپا کردند وما رامتهم به قتل یک زن درحالی که درغزه دههاهزار انسان رافجیع میکشند وانگلر نه انگار.خوب سر کاریم
  • آناهیتا ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    10 48
    درود بر توماج هنرمند ما ❤️
    • ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      13 5
      دلقکی هم هنری هست از رجوی و گاو پالونی بگیر تا دلقک توماج
    • علی ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      8 0
      هنرمنداتونم که یه مشت فاسدو هرزه هستن. شروینتون یادمون نرفته با افتخار از حامله کردن زن شوهردار شعر خونده بود. سرانتون فاسد، هنرمنداتون فاسد. جنبش تروریستی تون هم یه مشت فاسدو هرزه که برای شهوتشون ایرانو تا لبه نابودی بردن. خدا لعنتتون کنه که یه مشت جنایتکار وقیحید
  • ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    7 4
    بابا گفته چشمم کور دیگه از این غلط ها نمیکنم رسانه های ضد انقلاب گفتن کور شده
  • الم ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    1 2
    نیازی به یاد آوری نیست همه چیز معلومه
  • ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    3 2
    به احتمال زیاد توی زندان پتو کشیدند روی سرش، فکر کرده کور شده !
  • ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    4 2
    این بنده خدا تو زندان کور شده بعد یه چیش جدید در آورده.الان اگه نگاه کنی چشم جدیدش هنوز پلاستیک روش نکندن گرانتیش تموم نشده
  • روجا ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    18 2
    توماج یک مطرب . بیچاره مردم و کشوری که قهرمان یک مطرب ترسوی خود فروخته باشد.
  • ااااا ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    2 5
    ورق برمیگرده چون برگه ها بور زده شده!
    • ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      7 1
      مای بی بی تتوماج نشون یادت نره
  • ایرانی ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    12 1
    حقوق بشر آمریکا اگر خوب بود برای ادوارد آسنودن خوب بود صالحی هم باید در آمریکا زندگی می‌کرد نه در ایران
  • ناشناس ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    12 1
    نباید آزادش میکردن...هزار تاسف بر سیستم قضایی فشل و بی خاصیت
  • M.n ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    8 1
    هرگندی میزنن زندانی میشن توقع دارن توزندان نازونوازشون کنن. زندان هتل پنج ستاره که نیست...توزندان بایدادب بشن نه اینکه وقیحتر وپرروتر بیان بیرون
  • محمد ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    14 2
    یه توصیه به مشرقی های.... خواهشا خواهشا خواهشا یه بچه ....رو اینقدر گنده نکنید که بعدا احساس آدم بودن ممکنه بهش دست بده
  • ارشک ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    37 4
    واقعا جای تاسف است که یک حیوان فحاش میان ما مردم باشد.واقعا قوه قضاییه چی فکر می کند؟
  • ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    44 4
    ۱۸ سال زندان محکوم شده بعد ازادش کردن؟!!!!!😐 دستش به خون‌مردم اغشته هست بعد ازادش میکنن. تو قوه قضایه چه خبره؟
  • علی ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    27 0
    این جماعت براندازِ جمهوری اسلامی یکی از یکی کذاب ترو وقیح ترن. هر جنایتی خودشون کردن گردن نظام انداختن و سرکرده هاشونم فاسدتریناشون بودن. اون از معصومه علی نژاد که داد میزد باید ایرانو نابود کنیم، اون از شاهزادشون که با تجزیه طلب شورای اتحاد زده بود. اونم از توالت شور تام کروز که این براندازا اونقدر خودشون رو پستو بی ارزش میدیدن که میگفتن این هرزه ی بی ارزش باید رئیس دولتمون بشه. شخصیت فرهنگیشونم که شروین حاجی پور بود که با افتخار توی شعرش از خاطرات حامله کردن همسرِ یکی دیگه می گفت. جماعتِ براندازِ جمهوری اسلامی همین ها هستن. یه مشت فاسدو هرزه و قاتلو کذابو وقیح که از تمام جنایاتشون با افتخار دفاع میکنن. حالا برید آینده بچه هاتونو بسپرید به اینا تا لنگه خودشون بشن.
  • ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    7 0
    چشم مادر شهید آرمان عزیزی روشن ! من به جای ایشون بودم غم می گرفتم
  • ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 5
    چه جلز و ولزی میکنن. برید موزیکاشو گوش کنید تک تک حرفاش درسته.
  • ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    الان ازاده یا حبسه؟ کجاست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس