دستگیری ۳۰ سارق و مالخر در تهران

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۳۰ سارق و مالخر در پایتخت خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار ولیپور گودرزی، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران از دستگیری ۳۰ سارق و مالخر گوشی قاپ و زورگیر پایتخت خبر داد.

وی گفت: با تلاش همکاران ما در معاونت مبارزه با سرقت با اقداماتی که صورت گرفت سارقان و مالخران شناسایی و دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: از منازل و مخفیگاه این سارق ها چندین قبضه سلاح و ۲۰۵ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف و ضبط شده است.

سردار ولیپور گودرزی گفت: همچنین از افراد دستگیر شده، ۱۰ نفر آنها مالخر هستند که اقدام به خرید مال مسروقه از سایر سارق‌ها کرده اند.

وی بیان داشت: طرح دستگیری مالخران هر هفته با قوت و جدیت همکاران در پلیس آگاهی انجام می گیرد و با توجه به تعامل خوب با دستگاه قضا داریم تلاش بر این است که این سارق‌ها به مجازات عمل خود برسند.

سردار ولیپور گودرزی گفت: با توجه به تکرار جرم این افراد به هیچ عنوان تخفیف مجازات نخواهند داشت و تلاش بر این است که باقی اموال مسروقه که این افراد سرقت کردند کشف شود.

وی افزود: تاکنون تعداد ۱۰۰ شاکی در مورد سرقت مراجعه کرده اند که اموال آنها کشف شده و با هماهنگی قضایی اموال به آنها بازگردانده می‌شود. این سارق ها در قالب چند باند بودند که شگرد آنها این است که در اتوبان ها و بزرگراه ها در ترافیک زمانی که شیشه خودرو پایین است گوشی تلفن همراه افراد را سرقت می‌کردند و یا هنگام‌ پیاده روی شهروندان با تهدید چاقو وسایل آنها را سرقت می‌کردند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: در اکثر مناطق تهران این سرقت ها به وقوع پیوسته ولی بیشتر موارد در اتوبان های همت، امام علی و سمت شمال تهران بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    اینا رو بفرستین غزه جهاد کنن شهید شن حداقل پاک ازین دنیا برن اون دنیا.. واله با این نوناشون..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس