کد خبر 1548158
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
بلبشوی زمستانی سازمان لیگ برای نقل و انتقالات لیگ بیست و سوم

سازمان لیگ فوتبال جذب بازیکن در نیم فصل را در عجیب ترین زمان تعیین کرده است.

به گزارش مشرق، سازمان لیگ فوتبال با انتشار بیانیه ای تاریخ نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فصل جاری را مشخص کرد. طبق اعلام این سازمان، باشگاه‌های لیگ برتری در بازه زمانی ۱۰ بهمن تا ۷ اسفند سال جاری باید بازیکن بگیرند. ضمن اینکه تمام باشگاه‌ها موظف به رعایت قوانین سقف بودجه قراردادی خود هستند.

سازمان لیگ در حالی چنین بازه زمانی را برای جابجایی بازیکنان در نظر گرفته است که تعطیلات نیم فصل را پشت سر خواهیم گذاشت.

آخرین هفته دور رفت رقابت‌های لیگ بیست و سوم در سیزدهم دی ماه برگزار می‌شود و پس از آن اردوی نهایی تیم ملی ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود. فوتبال ملی ایران در صورت صعود به فینال این رقابت‌ها تا ۲۱ بهمن ماه درگیر خواهد بود و امکان جابجایی بازیکنان ملی پوش شاغل در لیگ برتر عملا وجود ندارد. پس از آن هم تیم‌ها باید در یک تقویم فشرده در لیگ برتر بازی کنند اما همزمان می‌توانند در نقل و انتقالات زمستانی نیز بازیکن جابجا کنند.

این در حالی است که اکثر نقل و انتقالات زمستانی در حاشیه حوزه خلیج فارس هم در تعطیلات مرتبط با برگزاری جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود اما برنامه اینچنینی در فوتبال باشگاهی ایران می‌تواند شایعات نامطلوب نظیر کم کاری بعضی از بازیکنان مقابل باشگاه‌هایی که خواهانش هستند را ایجاد کند و فوتبال باشگاهی ایران را بیش از پیش درگیر حاشیه کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس