آخرین وضعیت قلعه‌نویی و جهانبخش از زبان پزشک تیم ملی

پزشک تیم ملی فوتبال اطمینان داد که سرمربی تیم ملی فوتبال در دیدار این تیم برابر ازبکستان، ملی‌پوشان را همراهی خواهد کرد.

به گزارش مشرق، دکتر علیرضا شهاب، پزشک تیم ملی فوتبال درباره آخرین وضعیت امیر قلعه‌نویی اظهار کرد: با توجه به دردی که سرمربی تیم ملی از ناحیه کلیه احساس می‌کرد، با نظارت دکتر خانلری اقدامات تشخیصی انجام و وجود سنگ در کلیه مطرح شد.

وی افزود: با تشکیل کمیسیون پزشکی تصمیم گرفته شد تا فرایند شکستن سنگ صورت بگیرد و آقای قلعه‌نویی بعد از این پروسه باید دوران نقاهتی را پشت سر می‌گذاشت و داروهایی را مصرف می‌کرد که در این چند روز این مراحل طی شده است اما خوشبختانه سرمربی تیم ملی در حال حاضر در وضعیت باثباتی است و فردا کنار تیم ملی حضور خواهد داشت.

دکتر شهاب، درباره وضعیت علیرضا جهانبخش نیز گفت: همانطور که اطلاع دارید در دقیقه ۷۵ دیدار ایران برابر هنگ‌کنگ، علیرضا جهانبخش از ناحیه همسترینگ درد خفیفی داشت که برای حفظ سلامتی، کادر فنی این بازیکن را از زمین خارج کرد. بعد از معاینات اولیه و ارزیابی پاراکلینیک تشخیص آسیب درجه یک عضله همسترینگ مطرح شد که با توجه به اهمیت سلامت بازیکن تصمیم گرفته شد این بازیکن به باشگاه خود برگردد تا هر چه زودتر اقدامات درمانی آغاز شود. احتمالا جهانبخش یکی، دو هفته آینده می‌تواند تمرینات معمول خود را از سر بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس