کد خبر 1548559
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
سفر غیرمنتظره وزیر دفاع آلمان به اوکراین

رسانه‌های آلمانی اعلام کردند که وزیر دفاع این کشور ساعاتی پیش در سفری غیرمنتظره وارد پایتخت اوکراین شد.

به گزارش مشرق، یک روز پس از سفر وزیر دفاع آمریکا به اوکراین، رسانه‌های آلمانی با انتشار تصاویری اعلام کردند که «بوریس پیستوریوس» وزیر دفاع این کشور ساعاتی پیش در سفری اعلام‌نشده برای دیدار با مقامات اوکراینی وارد شهر کی‌یف شد.

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا نیز دیروز دوشنبه در پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ضمن اعلام ورود به کی‌یف، نوشت که با پیامی مهم از واشنگتن به اوکراین سفر کرده است!

آستین نوشت: امروز اینجا هستم تا این پیام مهم را برسانم؛ آمریکا در نبرد اوکراین با تعدی روسیه، همچنان در کنار کی‌یف خواهد بود؛ از حالا تا آینده.

سفر آستین به کی‌یف در بحبوحه تشدید اختلاف و شکاف بین قانونگذاران آمریکایی درباره اوکراین انجام شده است.

این در حالی است که قرار است کنفرانس مشترک آمریکا و اوکراین در حوزه صنایع نظامی ماه آینده در واشنگتن برگزار شود. هدف این کنفرانس، تقویت توان تولید داخلی سلاح در اوکراین در آستانه دو ساله شدن عملیات نظامی روسیه در این کشور است.

وزیر دفاع آمریکا در جریان سفر به کی‌یف در دیدار با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین بر ثابت بودن سیاست آمریکا در حمایت نظامی از اوکراین تاکید کرد.وی پس از مذاکره با مقامات اوکراینی به خبرنگاران گفت: «امروز من یک انتقال دیگر تجهیزات نظامی از پنتاگون به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار را اعلام کردم.» به گفته آستین، بسته کمکی جدید شامل مهمات برای توپخانه و سیستم‌های دفاع هوایی و همچنین سلاح‌های ضد تانک خواهد بود.

وزیر دفاع آمریکا گفت که اوکراین تمامی ابزارها را برای موفقیت و نبرد در زمستان در اختیار دارد.آستین اضافه کرد که با زلنسکی درمورد لزوم ادامه نبرد توافق کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس