حمله موشکی حزب الله به نیروهای اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی

جنبش حزب الله لبنان یک گروه از نیروهای اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد که در پی آن، چند نفر به هلاکت رسیده و چند نفر دیگر هم زخمی شدند.

به گزارش مشرق، جنبش حزب الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که یک گروه از نیروهای اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف شهرک «المناره» هدف قرار داده است.

حزب الله با اشاره به اینکه این حمله با دو موشک هدایت‌شونده صورت گرفته است، گفت که به دنبال آن، چند اسرائیلی کشته و زخمی شدند.

این جنبش تأکید کرد که این حمله، پاسخی به حملات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن دو خبرنگار شبکه المیادین و شهدای غیر نظامی و در راستای حمایت از ملت فلسطین است.

خبرگزاری رسمی لبنان خبر داد که پهپاد رژیم صهیونیستی یک خودروی غیر نظامی را در منطقه «الشعیتیة» هدف قرار داد که در پی آن، چهار نفر به شهادت رسیدند.

شبکه المیادین، امروز از شهادت «فرح عمر» خبرنگار زن و «ربیع المعماری» تصویربردار این شبکه در حمله اسرائیل به جنوب لبنان خبر داد.«غسان بن جدو» مدیر شبکه خبری المیادین گفت: اشغالگران تیم المیادین را به صورت مستقیم و عمدی هدف قرار دادند.

وی افزود: به دشمن اسرائیلی می گویم که نخواهی توانست صدای المیادین را خاموش کنی. ما به پوشش اخبار و وظیفه خبرنگاری خود که اولویت آن پوشش جنایات اشغاگران در غزه، کرانه باختری، فلسطین و لبنان است، ادامه می دهیم. آنچه در لبنان روی می‌دهد، یک جنگ حقیقی و یک مقاومت حقیقی است که با قدرت و شهامت در حال حمایت از مقاومت فلسطین در غزه است.

بن‌ جدو تصریح کرد: «ما در نامه‌ای رسمی به فرماندهی ارتش لبنان خواستار تحقیق در این خصوص خواهیم شد.

یکی از خبرنگاران المیادین در جنوب لبنان نیز گفت: ما متوقف نخواهیم شد و به پوشش اخبار تحولات جنوب ادامه خواهیم داد، حتی اگر هزار شهید بدهیم.

شبکه الجزیره، روز گذشته شمار خبرنگارانی که از ابتدای حمله رژیم اشغالگر به نوار غزه به شهادت رسیده اند را ۶۰ نفر اعلام کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    1 0
    تو رو خدا یکبار به جای دکل و جاهای خالی یک پایگاه خوب بزنید و چند نفر کشته بگیرید
  • پریسا متفکر ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    خدا را کرور کرور شکر و حمد و ثنا
  • ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 0
    اسقاطیل فک کرده حزب الله، غزه‌ی مظلومه...نمیتونن با نامردی تمام، علیه حزب الله غلطی بکنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس