کد خبر 1548830
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹
رامین رضائیان

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: متاسفانه در نیمه دوم بازی با ازبکستان ریتم مسابقه از دست ما خارج شد و میزبان از بد بودن ما استفاده کرد تا گل‌های خورده را جبران کند.

به گزارش مشرق، رامین رضاییان در نشست خبری پس از پایان بازی با ازبکستان که با تساوی دو بر دو همراه شد، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و باید به دو تیم ایران و ازبکستان تبریک گفت. افسوس می‌خورم که در نیمه دوم بر خالاف آنچه انتظارش را داشتیم، دو گل خوردیم.

وی افزود: وقتی یک استادیوم از ازبکستان حمایت می‌کند، یعنی کار شما سخت می‌شود. شرایط مثل این بود که ۱۰۰هزار نفر به ورزشگاه بیاید.

بازیکن تیم ملی خاطرنشان کرد: حمایت هواداران ازبکستان از این تیم در ورزشگاه تاثیر گذاشت. متاسفانه در نیمه دوم ریتم مسابقه از دست ما خارج شد و میزبان از بد بودن ما استفاده کرد تا گل‌های خورده را جبران کند.

رضاییان در خصوص عصبانی شدنش و برخورد با بازیکن حریف، تصریح کرد: ما فوتبالیست های ایرانی وقتی بازی می کنیم، با همه وجود و توان‌مان به زمین می‌رویم. برخی مواقع شاید به خاطر ضربه خوردن عصبانی شویم. قطعا بازیکن حریف کاری کرده که عصبانی شدم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وحید ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 1
    مهدی طارمی رامین رضاییان این بازیکنان دیگر پرسپولیسی نیستند زیرا این بازیکنان نان پرسپولیس را خوردند و نمکدان را شکستند. پرسپولیسی واقعی امید عالیشاه است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس