کد خبر 1548924
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست حاج صفی/ هواداران نمی‌توانند جام جهانی را ببینند

تیم ملی فوتبال کشورمان که برابر ازبکستان عملکرد ضعیفی داشت، با ابهامات و شائبه هایی مواجه شده است.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان دیشب در تاشکند با تساوی ۲ بر ۲ برابر میزبان متوقف شد. شاگردان قلعه نویی به قدری در نیمه دوم عملکرد ضعیفی داشتند که همه را در آستانه جام ملت های آسیا نگران و هراسناک کرده است. اینکه پس از بیش از یک دهه، برای نخستین بار نمی توانیم ازبکستان را شکست دهیم و نمایشی کم فروغی هم داشته ایم، یعنی یک جای کار می لنگد و باید نگران بود.

اما این مسابقه نکات مبهمی نیز دارد که یکی از آنها به تعویض دقیقه ۹۴ احسان حاج صفی برمی گردد. این ملی پوش که مدت هاست عملکرد مطلوبی ندارد اما همچنان در تیم ملی حضور دارد، در حالی وارد زمین شد که شائبه های غیرفنی درباره حضورش وجود دارد. این موضوع درباره دعوت کریم انصاری فرد یا بازی دادن به علیرضا جهانبخش با وجود عملکردی ناامیدکننده نیز به گوش می رسد.

آیا تعویض حاج صفی فنی بود؟

اگرچه نمی توان این موارد را تایید یا رد کرد اما نباید از یاد برد که حضور کی روش در جام جهانی قطر را به اتفاقات و دسیسه هایی در تیم ملی نسبت می دهند که برخی بازیکنان رقم زدند. البته که این موضوع هرگز مورد بررسی جدی و واکاوی قرار نگرفته اما دعوت از این بازیکنان و حضور این چنینی در یک بازی رسمی و مهم، علامت سوال های زیادی را در پی دارد که امیدواریم کادر فنی بدان ها جواب دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • موسوی ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 0
    نکات بسیار مهم و فنی رو مطرح کردید که اگر جواب این سوالات مشخص بشه مشکل فوتبال هم حل میشه
  • ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    9 1
    واقعا چرا نقش حاح صفی، انصاریفر و جهانبخش در اخراج اسکوجیچ و بازگشت تاج و کی روش پیگیری نمیشود! چرا اینقدر در زمینه های مختلف سیاسی و اجتماعی مصلحت سنجی و حق و ناحق میشود.
    • ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
      1 12
      باید ازشون تقدیر شه بابت این خدمت به فوتبال ایران.تیم ملی رو خدا از چنگ اسموچیچ و دار و دستش دراورد
  • ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    1 1
    خاج صفی باید باشه تو تیم.منقاروندو دیگه نباید بذاره تو دروازه انگار هویج گذاشتی اونجا. اون حسین اتوبوس رو باید به کل پرت کنه بیرون ترابی رو نباید بازی بده. تارمی عامل تفرقه و کند بودن تیم ملیه باید بشونتش رو نیمکت
  • آرش ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    18 1
    از بازیکنانی که میرن تو مجلس و وزارت و سرمربی عوض میکنند و در بازی با ان گلیس با وا دادن مقابل یه خبرنگار زن خوش خطو خال انگلی سی سرود ملی رو نمی‌خونن و به نوعی برا باختن به زمین میروند انتظاری جز این را نباید داشته باشید ،
    • ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
      1 0
      نقد کنید ولی دیگه اینطورم نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس