کد خبر 1549044
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
سقف پاداش پایان خدمت کارمندان دولت 520 میلیون تومان تعیین شد

بر اساس ارقام لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور سقف پاداش پایان خدمت کارکنان دولت در سال آینده ۵۲۰ میلیون تومان خواهد بود.

به گزارش مشرق، بر اساس ارقام تبصره ۱۶ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور در بخش نظام اداری و حقوق و دستمزد آمده است: پاداش پایان خدمت موضوع قانون پرداخت پاداش پایان خدمت و بخشی از هزینه ضروری به کارکنان دولت در ازای هر سال خدمت حداکثر تا ۳۰ سال و تا سقف ۵۲۰ میلیون تومان اعمال خواهد شد.

همچنین در سال ۱۴۰۳ سقف معافیت مالیاتی و نرخ مالیات بر مجموع درآمد اشخاص حقیقی تحت عناوینی از قبیل حقوق و مزایا، مقرری یا مزد، حق شغل، حق شاغل، فوق‌العاده‌ها، اضافه کار، حق‌الزحمه، حق مشاوره، حق حضور در جلسات،‌ پاداش، حق‌التدریس و حق پژوهش تا سالانه ۱۲۰ میلیون تومان یا ماهانه ۱۰ میلیون تومان معاف از مالیات خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 0
    این که پاداش مثل پارسال 520 میلوین ثابت بماند ظلم است ان کس که حقوقش 17 میلیون باشد و کسی که 25 میلیون است یک اندازه پاداش بگیرند نامردی است امسال هم تمام شود باید فکری به حال این مجلس کرد
  • ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 0
    گذاشتن سقف برای پاداش پایان خدمت ظلم مضاعف است زیرا برای سنوات خدمت سقف 30 سال گذاشته شده و با این مصوبه اگر بر اساس 30 سال خدمت پاداش بیشتر از 520 ملیون شود بازهم از پاداش کاسته می شود. من این ظلم را نمی بخشم و به در گاه خداوند شکایت میکنم. آقایان اگر لیاقت دارند ارزش پول ملی را برگردانند با ارزش فعلی پول ملی پاداش پایان خدمت باید حداقل 5 میلیارد تومان باشد
  • ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 0
    مدت زمان بیمه بازنشستگی مشاغل دولتی،حکومتی,،لشکری،کشوری وقراردادهای دایمی رابجزمشاغل سختش را35سال کنید وبقیه قراردادهای( موقت،روزمزد,ساعت کاری،ازاد،سفیدامضا،موقعیت جغرافیایی محروم وکمترازدرامد۲۰میلیون تومان)که خودنوعی مشاغل سخت وزیان آورهست رابا۲۰سال پرداخت حق بیمه،بازنشست کنید-همه را،همه جا وهمه نوع حقوق،مزایاوامتیاز را که نمیشود با یک چوب راند!؟
  • محمد ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 0
    حداقل مقداری بدن که طرف بعد بازنشستگی بتونه یه خونه نقلی بگیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس