اولتیماتوم زارع‌پور به دستگاه‌ها دولتی برای استعلامات برخط

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت دولت تاکید کرد: بر اساس تکلیف قانونی، دستگاه‌های دولتی تا پایان آذرماه باید کلیه استعلامات خود را به‌صورت برخط ارائه دهند.

به گزارش مشرق، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، صبح امروز چهارشنبه ۱ آذرماه ۱۴۰۲ در پایان جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره روند اتصال دستگاه‌های دولتی به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند گفت: بر اساس قانون سی‌ام آبان ماه آخرین‌ مهلت دستگاه‌های دولتی برای ارائه صددرصد خدمات خود از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند بود.

وی افزود: در حال حاضر و بر اساس میانگین تنها حدود ۶۴ درصد خدمات دستگاه‌های دولتی به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شده‌اند.
زارع پور با تأکید بر ضرورت توجه دستگاه‌های دولتی به این تکلیف قانونی گفت: هفته گذشته در جلسه هیئت دولت نیز گزارشی از روند اتصال خدمات دستگاه‌های دولتی به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در محضر رئیس‌جمهوری ارائه شد که ایشان نیز تأکید کردند که هر چه سریع‌تر دستگاه‌های دولتی خدمات باقی‌مانده خود را به این پنجره متصل و به این تکلیف قانونی عمل کنند.

وی افزود: این تکلیف قانونی یک موعد دیگر هم دارد و آن این است که دستگاه‌های دولتی تا پایان آذرماه باید کلیه استعلامات خود را به‌صورت برخط ارائه دهند. همچنین بر اساس موعد بعدی نیز تا پایان دی‌ماه باید ۲۰ درصد از خدمات خود را به‌صورت هوشمند ارائه دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس