کد خبر 1549245
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
دستگیری ١٢ نفر از یک باند شرکت هرمی در پرند

فرمانده انتظامی رباط‌کریم از شناسایی و دستگیری ١٢ نفر از اعضای یک شرکت هرمی توسط کلانتری ۱۸ در پرند خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی زنگنه فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم اظهار کرد: روز گذشته و با توجه به دریافت خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی به نام "کیونت" در شهر پرند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با تحقیقات به عمل آمده، صحت موضوع برای پلیس محرز شد و محل فعالیت اعضای این باند در یک باب آپارتمان مسکونی شناسایی شد.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه عوامل انتظامی کلانتری ۱۸ پرند با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و ١٢ نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر کردند، گفت: چندین جلد کتاب و جزوه آموزشی در خصوص فعالیت و عضوگیری در شرکت‌های هرمی نیز از آن‌ها کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: با وجود هشدارهای مکرر پلیس در خصوص ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در این راه نابود می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • الحق ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    لطف کنید به مسئله ناامنی وسرقت چه خانه وچه خودرو در شهرپرند هم ورود کنید البته اگر وقت می کنید جناب پلیس,بیچاره شدیم از بس صبح بلند شدیم دیدیم باطری ماشین وتایر را به سرقت برده اند وپلیس حال جواب دادن ندارد زیادی اعتراض کنی خودت را به جای سارق می برن ورفتار خوبی با زیان دیده ندارند
    • ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
      0 0
      ما که پرندیم و نزدیک کلانتری هم هستیم ولی دیگه این چیزارو ندیدیم
    • امیر صدری ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
      0 0
      بنده ۷ سال پرند زندگی میکنم و دو تا خودرو هم دارم و پارکینگ هم محوطه هست و تا الان چنین چیزی مشاهده نکردم !!! الکی سیاه نمایی نکن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس