عصبانیت ضدانقلاب از مصاحبه نرگس محمدی با آنجلینا جولی+تصاویر

مصاحبه نرگس محمدی از زندان اوین که با آنجلینا جولی انجام شده و در رسانه‌ها منتشر شده است دروغ بزرگ ضدانقلاب مبنی بر وضعیت بد زندانیان سیاسی را برملا کرده است.

به گزارش مشرق، نرگس محمدی که چندی پیش جایزه «صلح نوبل» را دریافت کرد اما در ماجرای فلسطین سکوت اختیار کرد، حالا با «آنجلینا جولی» سوپر استار هالیوودی مصاحبه کرده است. این مصاحبه در نزد اردوگاه ضدانقلاب با انتقاد شدید و جیغ بنفش معاندین روبرو شده است.

یکی از اولین واکنش‌های شدید و قابل تاملی که ضدانقلابیون به این مصاحبه نشان دادند از سوی «یاسمین پهلوی» عروس خاندان پهلوی صورت گرفت. وی با طعنه در یک سئوالی قابل توجه پرسید که چطور فردی که اداعا می‌کند چند ماهی است نتوانسته با پسر خود گفت و گو کند به یکباره با یک فرد سرشناس آمریکایی مانند آنجلینا جولی مصاحبه می‌کند.

عصبانیت ضدانقلاب از مصاحبه نرگس محمدی با آنجلینا جولی+عکس


عروس خاندان پهلوی در این حوزه می‌نویسد: «یک زندانی سیاسی چگونه مجوز صحبت با آنجلینا جولی را دریافت می‌کند اما نمی‌تواند اجازه صحبت با پسر خود را دریافت کند. این یک معمای سخت برای بسیاری از ماست.»

عصبانیت ضدانقلاب از مصاحبه نرگس محمدی با آنجلینا جولی+عکس


همچنین «مجتبی واحدی» اصلاح طلبی که حالا در اردوگاه ضدانقلاب قرار گرفته با بیان اینکه «نرگس محمدی» با این مصاحبه شایسته کارت قرمز است، گفت: «چرا باید هزینه‌ای در این حوزه بدهیم در مصاحبه‌ای که دو زار حرف حساب در آن وجود ندارد.»

وی می افزاید: «اینجا در آمریکا وقتی یک آمریکایی مصاحبه نرگس محمدی با آنجلینا جولی را کنار حرف‌های ما از مشکلات زندان می‌گذارد به این نتیجه می‌رسد که ما دروغ می‌گوییم.»

عصبانیت ضدانقلاب از مصاحبه نرگس محمدی با آنجلینا جولی+عکس


جالب اینجاست که برخی از کاربران فضای مجازی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) سابق از نرگس محمدی به عنوان اپوزیسیون فیک یاد می‌کنند و برخی نیز بیان می‌کنند.

عصبانیت ضدانقلاب از مصاحبه نرگس محمدی با آنجلینا جولی+عکس


یکی دیگر از کاربران فضای مجازی در این باره می نویسد: «چگونه است که طی سال‌های اخیر مدام می‌گویند او از حق صحبت با فرزندان خود محروم است و خانواده‌اش تایید می‌کنند اما خانم محمدی مدام بیانه می‌دهد و گفتگو می‌کند؟»

یکی دیگر از کاربران فضای مجازی ایکس بیان می‌کند: «گفتگوی تلفنی میان نرگس محمدی و آنجلینا جولی حاوی این پیام برای غرب است، که وضعیت حقوق زندانیان در ج ا، آنقدر هم بد نیست. اینگونه محمدی و جولی به نظام خدمت نمودند.»

عصبانیت ضدانقلاب از مصاحبه نرگس محمدی با آنجلینا جولی+عکس

برخی از کاربران فضای مجازی توضیح دادند که این مصاحبه به صورت مکتوب انجام شده اما بازهم همین موضوع نشان می‌دهد که خانواده نرگس محمدی با وی ارتباط مستمر دارند که توانسته‌اند این مصاحبه را انجام دهند.

عصبانیت ضدانقلاب از مصاحبه نرگس محمدی با آنجلینا جولی+عکس

نکته جالب توجهی که ضدانقلاب به آن استناد کرده این است که زندانیان سیاسی در داخلی زندان آنطور که دروغ‌های آنان مطرح می‌کند در فضای سیاه و وحشت آلودی حضور ندارند. درواقع پیشتر نیز از زندان شاهد انجام مصاحبه هایی با رسانه های خارجی بوده‌ایم و همچنین بیانیه‌ها و نامه‌نگاری‌های متعددی توسط زندانیان سیاسی انجام شده‌ است. اما چیزی که این مصاحبه به طور خاص افشا کرد، مثل سیلی مجموعه دروغ‌های ضدانقلاب درباره شکنجه و سختی کشیدن زندانیان سیاسی را با خود برد.

عصبانیت ضدانقلاب از مصاحبه نرگس محمدی با آنجلینا جولی+عکس


هر چند در خصوص نرگس محمدی نیز دروغ‌های فراوانی در خصوص اعتصاب غذا و بیماری وی خبرسازی می‌شد اما وقتی او از زندان آزاد شد بسیاری دیدند که وضعیت ظاهری‌اش نشان می‌داد که همه این موارد دروغی بیش نبوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    26 2
    احتمالا آنجلینا جولی عضو مخفی بسیج خواهران در وستوود و هالیوود هست که جمهوری اسلامی ناقلا یواشکی تاسیس کرده و اجازه داده این زندانی تخلیه اطلاعاتی شود و تازه مشخص شده که جولی به نرگس گفته بی عاطفه یه زنگ هم به بچه ات بزن نبه اصطلاح تو مادری 😂 .
  • ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    8 2
    مجتبی واحدی از کی تا حالا آمریکا رفته؟ این بابا توی خرابه های شهر بن آلمان در یک اطاق ۳۵ متری و حقوق سوسیالی زندگی میکنه بعضی وقتها هم در یک رستوران ایرانی نخود و لوبیا بسته بندی میکنه. آخرش هم قراره بشه رئیس جمهور ایران.
  • ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    8 2
    به نظرم من از پاهای شکسته خیلی عقبه 🤣🤣🤣🤣 یعنی این یاسمین با اون افتضاح یوگا گیتش روش می شه هنوز به عنوان زن گاو پااونی صحبت کنه؟ خدایی اینا یه پا دلقکتند
  • ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    1 6
    بلاخره نرگس محمدی خبه یا بده؟
  • ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    1 0
    بی عرضگی مسئولین باعث میشه بتوانند اینکارها را از زندان انجام بدهند
  • ... ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    0 0
    تو زندان همه چیو ثبت کنید از فیلم تا صوت مکالماتش بد بزنید دهنش اگه گفت دوساله بچمو ندیدم
  • هادی ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 0
    هیچ کدوم از اپوزیسیون واقعی این و اون شوهر ابلهش رو قبول ندارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس