پیام تسلیت صداوسیمایی‌ها برای درگذشت بیتا فرهی

پیمان جبلی رئیس رسانه ملی و محسن برمهانی معاون سیما در پیامی درگذشت بیتا فرهی هنرمند پیشکسوت کشورمان را تسلیت گفتند.

به گزارش مشرق، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی و محسن برمهانی معاون سیما در پیام‌هایی درگذشت بیتا فرهی بازیگر سینما و تلویزیون را تسلیت گفتند.

متن پیام پیمان جبلی رئیس رسانه ملی بدین شرح است:

«انالله و اناالیه راجعون

درگذشت بازیگر ارزشمند کشورمان، سرکار خانم بیتا فرهی، فقدانی تلخ است. مخاطبان رسانه ملی این شب ها در حال تماشای هنرنمایی آن مرحومه در سریال سرزمین مادری بودند که چگونه با ظرافت و هنرمندی نقش اقدس الملوک بهادری را جان بخشیده بود. بی شک نقش آفرینی‌های درخشان او به خصوص در نقش های آذر دخت سریال ولایت عشق و مهشید فیلم هامون در خاطرات مان به یادگار مانده است. این واقعه را به خانواده، دوستان و علاقه مندان به هنر نمایش تسلیت گفته و برای آن مرحومه، غفران و رحمت واسعه از درگاه الهی مسألت می‌کنم.

پیمان جبلی. رئیس سازمان صداوسیما»

محسن برمهانی معاون سیما نیز در پیامی درگذشت بیتا فرهی بازیگر سینما و تلویزیون را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت محسن برمهانی معاون سیما به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت هنرمند پیشکسوت عرصه بازیگری، مرحومه بیتا فرهی موجب تاثر و اندوه جامعه هنری کشورمان شد. هنرمندی خوش نام، توانا و بی ادعا که نقش آفرینی‌هایش از خاطره‌ها فراموش نخواهد شد.

نقش آفرینی زنده یاد فرهی در سریال هایی همچون «ولایت عشق»، «طلسم شدگان»، «هامون» و «سرزمین مادری» که هم اکنون در حال پخش از رسانه ملی است همواره در یادها و خاطرها خواهد ماند.

اینجانب درگذشت این هنرمند فقید را حضور خانواده محترم ایشان، خانواده رسانه ملی، جامعه هنری و مردم همیشه قدردان کشورمان تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان از خداوند متعال طلب صبر و برای آن مرحومه، رحمت و غفران الهی مسئلت دارم.»

بیتا فرهی در سن ۶۵ سالگی به علت عارضه قلبی و ریوی دارفانی را وداع گفت. وی در فیلم‌هایی مانند هامون، اعتراض، کیمیا و بانو و سریال‌هایی مثل ولایت عشق و سرزمین مادری بازی کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    2 0
    خدا رحمتش کند . عوارض بلند مدت واکسنهای کرونا است . فامیل خودمان هم در سن 48 سالگی و پس از تزریق دوز 4 واکسن کرونا فوت کرد . آدمی بود که به پزشکان خیلی اعتماد داشت .
    • ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
      1 0
      سازمان شرداشت جهانی و واکسن استروزانکایی انگلستانی تحفه جناب روحانی
    • ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
      0 0
      چرا راحت تهمت میزنید؟‌ بعدش واکسن‌های عوارض دار که وارد نشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس