«فلسطین» علت گرایش به اسلام و قرآن در اروپا و آمریکا

مقاومت و صبر مردم غزه در برابر نسل‌کشی‌های رژیم صهیونیستی دلیلی بود بر اینکه پویش «الحمدلله» داغ فضای مجازی شود و خیل عظیمی از کاربران به اسلام روی آورند.

به گزارش مشرق، این روزها مردم جهان متاثر از جنایات رژیم صهیونیستی شده و تظاهرات زیادی در مراکز شهرهای جهان برگزار می‌کنند.کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز از این سکو برای اطلاع‌رسانی و پویش‌های ضد صهیونیستی استفاده می‌کنند. اخیرا در شبکه‌های اجتماعی پویشی به راه افتاده است که کاربران به اسلام گرویده و یا با قرآن و اسلام آشنا شده اند و این خبر را در صفحه‌های شخصی خود اعلام می‌کنند. این پویش در سطح جهانی داغ شده و خیل عظیمی از کاربران به این پویش پیوسته‌اند.

«فلسطین» علت گرایش به اسلام و قرآن در اروپا و آمریکا +فیلم


کاربران از علت پیوستن به این پویش می‌گویند، آنها می‌گویند مقاومت و استقامت فلسطینیان را در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی دیده‌اند که مشتاق شده‌اند چه چیزی به آنها قوت قلب داده است. بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی درباره استقامت فلسطینیان دلیل می‌آورند. دلایلی که باعث شده مردم فلسطین به یهودیان فحاشی نکنند و تنها چیزی از آن ترس دارند «خداوند» است نه رژیم صهیونیستی!


برخی از کاربران دلیل این استقامت را جستجو کرده‌اند و مانند این کاربر برای پیدا کردن قوت قلب مسلمانان در برابر مشکلات، به سراغ قرآن رفته‌اند. کاربری در شبکه اجتماعی از گرایش خود نسبت به قرآن خواندن می‌گوید. این کاربر اروپایی به خاطر مسلمان شدن خود بسیار خوشحال است و درباره این احساس توضیح می‌دهد.


کاربر دیگری از حس کنجکاوی خود به دین اسلام می‌گوید. وی درباره قانع نشدن از دین خود یعنی مسیحیت توضیح می‌دهد. این کاربر می‌گوید: مگر می‌شود کسی نزدیکان خود را از دست داده و باز هم «الحمدلله» بگوید؟ من باید بفهمم در اسلام چه خبر است؟!


یک آمریکایی در خلال راهپیمایی در حمایت از مردم غزه، از یک مسلمان می‌خواهد که نحوه مسلمان شدن را به او آموزش دهد. این ویدیو در شبکه‌های اجتماعی بارها توسط کاربران دیده شده است.


کاربری به‌نام «مگان رایس» تیک‌تاکر آمریکایی می‌گوید وقتی دانسته که راز پایداری و مقاومت مردم غزه در برابر نسل کشی اسرائیل، آموزه‌های قرآنی است، به اسلام گرویده است. وی در صفحه خود از یک کاربر مسلمان می‌خواهد تا نحوه مسلمان شدن را به او بیاموزد.


برخی از کاربرانی که در شبکه‌های اجتماعی دنبال کننده زیادی دارند، آنها هم داستان مسلمان شدن خود را به صورت کلیپ منتشر می‌کنند. همانند این کاربر که زندگی قبل از مسلمان شدن و زندگی بعد از مسلمان شدن خود را اینگونه بازگو می‌کند.


در دانمارک تعدادی از ادانشجویان به مسجدی در کپنهاگن، مرکز این کشور رفته‌اند و از روحانی مستقر در آنجا می‌خواهند تا آنها را به دین اسلام دریباورند. علت این اقدام را اتفاقات غزه و استقامت مردم فلسطین در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی عنوان می‌کنند.


نمونه این ویدیوها در شبکه‌های اجتماعی زیاد است و همچنان به تعداد آنها افزوده می‌شود. رشد اسلام در غرب، با وجود تبلیغ‌هایی که بر علیه آن شده، آمار چشمگیری دارد و قطعا مظلومیت و استقامت مردم غزه به این آمار ضریب خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • سیدعلی موسوی شوشتری ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    1 1
    اینها روح کسانی هستند که در غزه شهید شدند
  • سیدعلی موسوی شوشتری ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    3 0
    اینها روح کسانی هستند که در غزه شهید شدند
  • ناشناس ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    4 0
    احتمالا این نوع حرکات و بلند شدن و کنجکاوی این انسانها در کشورهای غربی برای اسلام نشانه های ظهور باشد
  • ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    خداوند ملت آمریکا دوست دارد این تازه اولش است در پنجاه سال دیگه اسلام گروی در اونجا غرب بسیار زیاد خواهد شد علمشو به اونها داده صراط مستقیم بهشون میده اونا اشتباهشون در زندگی بخاطر ندانستن است برعکس اینجا که خیلی چیزهارو میدونین قران احادیث و... و بعد ضدش عمل میکنید
  • ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    1 0
    ایمانشون بسیار قوی و خداوند آنهارو وسیله هدایت اینها کرده است کار هر کسی نیست البته شهدای ما هم همین بودند سلام بر شهدای این سرزمین
  • ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    این خوبه
  • ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    1 0
    با سلام چرا واکنش برخی از توده مردم در غرب گرایش به اسلام و مسلمان شدن بود؟ راز این حقیقت را خداوند در قرآن کریم بیان می دارد. در سوره واقعه ، قرآن کریم مردم را در سه دسته تقسیم بندی می کند و آنها را سابقون، اهل یمین و اهل شمال معرفی می کند. عده و عدد آنها را ذکر می کند. سابقون عده قلیلی اند. اهل یمین نیز در اول و آخر بخشی از مردم را تشکیل می دهند. و اما اهل شمال یعنی مترفین ، بنظر می رسد عده قلیلی باشند ولی سبک و الگوی زندگی شان اشاعه داشته باشد. با این حساب بخش بزرگی از جامعه در این بخش بندی جای ندارند. پس، سرنوشت این بخش عظیم از مردم چه می شود؟ برای درک این معنی بایستی به سراغ سوره نصر مراجعه کنیم. خداوند گرایش و استقبال و روی آوردن مردم به دین و اسلام را در زمان نزول فتح می داند و سوره با یک کلمه شرطیه آغاز می شود. بنابراین ، ۷ اکتبر در تاریخ بشریت یکی از روزهای خدا است که بواسطه فیض حجت ابن الحسن ص فتح و نصرت الهی حادث گردید و درب های رحمت الهی بر روی زمین باز گردید و خون کودکان و زنان و شیوخ و رزمندگان دلهای مرده و زمین های تفتیده از ظلم را آبیاری کرد و بدین ترتیب سنت های الهی قیام و قوام پیدا کردند. اولین سنت فتح و پیروزی است. دومین سنت بیداری نفوس از غفلت و روزمرگی و جهل و خرافه است. سومین سنت الهی تغییر حاکمیت است و این وعده الهی است." و من قتل مظلوما فقد جعلنا لولیک سلطانا " ولی مردم امام زمان علیه السلام است که ذاتا و حقا ولی است و حاکمیت دارد و در مقام حکمرانی و در پس این جنایت های که از سوی دشمنان خدا و. وسول و بشریت صورت گرفته ، خداوند سلطنت عملی برای آن مقام قرب فراهم می سازد. ان شاءالله.
  • Hiva ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    0 0
    اگر این زن ها مسلمون شدن بهتره که فیلم بی حجابشون رو نذارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس