کد خبر 1550692
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲
داوطلبان کنکور پس از ثبت‌نام چه باید بکنند؟

ثبت‌نام برای داوطلبان کنکور از روز گذشته آغاز شده و تا یازدهم آذرماه نیز ادامه دارد، اما کنکوری‌ها باید بدانند که آیا پس از ثبت‌نام نیز نیاز به انجام اقدامی هست یا خیر.

به گزارش مشرق، نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه برگزار می شود و داوطلبان کنکور تا یازدهم آذرماه برای تکمیل فرم ثبت نام خود مهلت دارند.

داوطلبان برای ثبت نام باید به سایت سازمان سنجش مراجعه و پس از پرداخت هزینه، فرم ثبت نام را تکمیل کنند.

اما پس از تکمیل مراحل ثبت نام نیز داوطلبان می توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند.

داوطلبانی که ثبت نام خود را انجام داده اند تا یازدهم آذرماه مهلت دارند که در صورت تمایل، ویرایش و تصحیح هر قسمت از مطالب فرم ثبت نام خود را که قابل ویرایش است، انجام دهند.

همچنین اگر داوطلبان بعد از ثبت نام در گروه آزمایشی اصلی قصد داشتند در آزمون یکی از گروههای آزمایشی دوم هنر یا زبانهای خارجی) هم ثبت نام کنند با ورود به صفحه کاربری خود پس از خرید کارت اعتباری مجزا برای هر گروه سریال خریداری شده را در بخش مربوطه ثبت کنند.

متقاضیانی که به تحصیل در دانشکده اطلاعات و امنیت ملی امام محمد باقر(ع) (وابسته به وزارت اطلاعات)"، "دانشگاه امام صادق(ع)" "دانشگاه علوم پزشکی بقیه... (عج)" و دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری" علاقه مند هستند، نیز لازم است به درگاه اطلاع رسانی این مؤسسه ها مراجعه و فرم درخواست شرکت در دانشگاه های مورد نظر را تکمیل و فرم چاپی تکمیل شده آن را حداکثر تا تاریخ ۲۸ اسفندماه سال ۱۴۰۲ به نشانی مؤسسه های مورد نظر خود ارسال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیاوش ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    باید چکار کنند؟ بای تا شب قبل از کنکور خرخونی کنند!
  • ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    کنکوری های ما دانشجو شدن دیگه فعلا کنکوری نداریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس