پیام تسلیت مسئولان رسانه ملی در پی درگذشت پروانه معصومی

در ادامه ارسال پیام‌های تسلیت برای درگذشت مرحومه پروانه معصومی مدیران ارشد رسانه ملی نیز ضایعه درگذشت این هنرمند مردمی را تسلیت گفتند.

به گزارش مشرق، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی و محسن برمهانی معاون سیما در پیام‌هایی درگذشت پروانه معصومی، هنرمند پیشکسوت کشورمان را تسلیت گفتند.

متن پیام رئیس رسانه ملی بدین شرح است:

«انالله واناالیه راجعون
فقدان تأسف‌بار سرکار خانم پروانه معصومی، هنرمند الگو و پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون مایه تألم و اندوه اینجانب و همکارانم در رسانه ملی و جامعه هنری کشور شد.
رجای واثق دارم روحیه مردمی و سیره انقلابی آن بانوی توانمند، استوار و خوش‌نام، در کنار نقش‌آفرینی‌های هنرمندانه‌اش در آثار ماندگار سینما و تلویزیون ایران که این شب‌ها با پخش سریال همیشه دیدنیِ «یوسف پیامبر» نمودی دوباره دارد، مسیر او تا ابدیت را با «گل‌های داوودی» آذین خواهد بست و با امید به کرامت «امام علی(ع)»، نورانی و سرشار از شوق و امید خواهد ساخت.
ضمن عرض تسلیت این ضایعه، برای آن مرحومه، تعالی درجات و برای خانواده گرامی‌شان شکیبایی آرزومندم.

پیمان جبلی
رئیس رسانه ملی»

پروانه معصومی در سن ۷۹ سالگی در صومعه سرا درگذشت. او علاوه بر چندین فیلم سینمایی در سریال هایی مثل امام علی، مسافر ری، پلیس جوان و یوسف پیامبر بازی کرده بود. او دو سال قبل برای آخرین بار جلوی دوربین سریال در کنار پروانه‌ها رفته بود.

همچنین محسن برمهانی معاون سیما در پیامی درگذشت پروانه معصومی، هنرمند توانا و پیشکسوت کشورمان را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت معاون سیما به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

همزمان با ایام شهادت صدیقه طاهره حضرت زهرا سلام الله علیها جامعه هنری و خانواده بزرگ سیما، داغدار درگذشت بازیگری مردمی، خوش نام و خوش‌اخلاق است. هنرمندی توانا و بصیر که روح و جانش با نسیم روح بخش انقلاب به پرواز درآمد و نقش آفرینی‌های درخشان و پایبندی‌اش به اصول و ارزش‌ها از یاد و خاطره‌ها فراموش نخواهد شد.

پروانه معصومی پیشکسوت ترازِ عرصه هنر، با بیش از پنج دهه فعالیت در آثار تلویزیونی و سینمایی، بارها در قامت مادری مهربان و دلسوز، قاب هایی خاطره انگیز و ماندگار را برای مردم به یادگار گذاشت.

از جمله آثار ماندگار مرحومه معصومی می‌توان به هنرنمایی در فیلم‌هایی همچون «گل‌های داوودی»، «ناخدا خورشید» و بازی در سریال‌هایی همچون «یوسف پیامبر»، «کوچک جنگلی»، «پلیس جوان» و «در کنار پروانه‌ها» اشاره کرد.

اینجانب مراتب تسلیت خود را به خانواده محترم این هنرمند و جامعه رسانه‌ای و هنری کشور ابراز داشته و برای آن مرحومه آرامش و غفران از درگاه حق مسئلت دارم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    2 2
    بدا به حال کسانی که تف و لعنت مردم پشت سرشون هست
    • ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
      3 1
      البته باید دید که مردم طرف حق هستن یا باطل
    • ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
      2 0
      تا این مردم، کیا باشن اگه طرفدارای ززآ و صهیونیستا باشن این تف و لعن نصیب خودشون خخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس