کد خبر 1550801
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
جالب‌ترین داستان جنگ غزه از نظر «هاآرتص» چیست؟

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» گفت‌وگوی رهبر حماس در غزه با اسرای صهیونیست‌ به زبان عبری در تونل‌های این منطقه را جالب‌ترین داستان جنگ اخیر اعلام کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» اعلام کرد که «یحیی السنوار» در تونل های غزه با اسرای اسرائیلی دیدار و با آنها به زبان عبری صحبت کرده است.

«عمیت سیگال» از مشهورترین مجریان تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به این موضوع اعلام کرد: ظهور مجدد السنوار (که مدت ها خبری از او در رسانه ها نبود) و بر سر زبان افتادن دوباره نام او، جالب‌ترین وجه داستان جنگ غزه تا اینجاست.

مجری کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود که در این جنگ داستان‌های غیرقابل باور زیادی شنیده شده، اما این یکی (دیدار السنوار با اسرای اسرائیلی) قطعا جالب‌ترین آن‌هاست که با شنیدن آن، دهانش خشک شده است.

این خبرنگار معروف گفت: یکی از اسرائیلی‌های آزاد شده از غزه ماجرایی برای خانواده‌اش تعریف کرده که در اولین روزهای اسارت او، یعنی اوایل جنگ اتفاق افتاده است.

این اسیر که همراه با دیگر اسرا در تونلی نگهداری می‌شدند، گفته ناگهان متوجه باز شدن درب اتاق شدیم و شخصی مقابل درب بود که به خوبی به زبان عبری صحبت می‌کرد و اسمش «یحیی السنوار» بود.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص به نقل از این اسیر صهیونیست نوشت: فردی که شخصا دستور (عملیات طوفان الاقصی) را صادر کرده بود، حالا آمده بود تا حال اسرای اسرائیلی را جویا شود و در داخل تونل به آن‌ها نگاه کرده و به زبان عبری گفت «نگران نباشید. جای شما امن است.»

رژیم صهیونیستی، السنوار را عامل اصلی و فرمانده عملیات طوفان الاقصی اعلام کرده و در ابتدای فهرست ترور موساد قرار داده است.

بسیاری از مقامات رژیم صهیونیستی، آزادی السنوار در مقابل آزادی «گیلعاد شالیت» نظامی صهیونیست را که در اسارت مقاومت بود، از اشتباهات تاریخی این رژیم اعلام کرده اند.

رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۱، مجبور به توافق با مقاومت فلسطین برای آزادی السنوار و هزار فلسطینی دیگر در مقابل آزادی یک نظامی خود شد.

«ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اخیرا در پیامی با تشبیه توافق کنونی تبادل اسرا به توافق سال ۲۰۱۱، آن را شکستی دیگر برای این رژیم اعلام کرد.

رسانه های رژیم صهیونیستی، از اسرای آزاد شده فلسطینی در جریان تبادل اسرا تحت عنوان «السنوارهای آینده» یاد کرده اند.

بیش از هفت دهه اشغالگری رژیم صهیونیستی و پایبند نبودن آن به معاهدات بین المللی و اصول انسانی نشان داد که چیزی جز مقاومت مسلحانه، پاسخ اشغالگری نیست.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی، در هفت اکتبر(۱۵ مهر) عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد.

رژیم صهیونیستی مطابق معمول با قتل عام غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی به عملیات رزمندگان مقاومت پاسخ داد.

جنایات رژیم صهیونیستی واکنش شدید مردم آزاده جهان و مسلمانان را در سراسر جهان در پی داشت و بسیاری از دولت ها و نهادهای بین المللی نیز مجبور به تبعیت از افکار عمومی و محکوم کردن این جنایات شدند.

با وجود فشار افکار عمومی جهان، بسیاری از دولت های غربی از جمله دولت های انگلیس، فرانسه، آلمان و آمریکا بر حمایت همه جانبه و بی قیدوشرط از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین تاکید کردند.

رژیم اشغالگر اواخر هفته گذشته، شکست در عملیات خود علیه مقاومت فلسطین را پذیرفت و تسلیم مقاومت شد.

آتش‌بس چهار روزه بین رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت حماس در نوار غزه که از ساعت ۷ صبح جمعه (به وقت محلی) آغاز شده برای ۲ روز دیگر تمدید شده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    هنوز اسرائیل شکست نخورده است. فعلا آتش بس است. هر وقت که ارتش اسرائیل عقب نشینی کرد و شرایط حماس تامین شد، آن وقت شکست اسرائیل را باید اعلام کرد. گرچه دیر یا زود قبل از سال جدید میلادی این اتفاق خواهد افتاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس