کد خبر 1550821
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
مترو

مدیر عامل شرکت عمران پرند گفت: مشکل تامین برق مترو پرند برطرف شد و این خط مترو در هفته جاری با حضور رئیس جمهور کشور افتتاح می شود.

به گزارش مشرق، آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران پرند با اشاره به اینکه تأمین برق علت اصلی تأخیر در افتتاح این خط مترو بود، گفت: علت اصلی تأخیر در بهره برداری از مترو، مشکل تأمین برق پروژه بوده است. البته مسئله برق این پروژه نیز حل شده و علاوه بر یک پست برق موقت، پست برق دیگری نیز در حال ایجاد است. البته باید گفت پروژه مترو پرند در عملیات اجرایی با مشکلی رو به رو نشده بود و در اوایل مهرماه امسال نیز قابل بهره‌برداری بود.

مدیرعامل شرکت عمران پرند در ادامه تاکید کرد: پست برق پایدار برای این پروژه تأمین شده است و همچنین تزریق منابع مالی باعث شد تا طی کمتر از ۲ سال اخیر پیشرفت فیزیکی در ساخت و تأمین تجهیزات به بیش از ۹۸ درصد برسد و امروز آماده بهره‌برداری شده است.

وی گفت: تمام زیرساخت‌های خط متروی پرند به مراحل پایانی رسیده است و در هفته جاری با حضور رئیس محترم کشور افتتاح خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    1 0
    اگر می خواهید یک نمونه از فدرالسیم دستگاهی را به عینه مشاهده کنید، سری به ایران بزنید. هر دستگاهی در زمینه اداری مستقل از دستگاه دیگری است و انگار که انگار یک دولت و یک سیستم متمرکز وجود دارد.
  • یک مهندس ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    این برق موقتی است و برق اصلی انشالله اسفند ماه وصل میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس