ملت ایران فرهنگ مقاومت را به جهانیان صادر کرده اند

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران در اتفاق های گوناگون فرهنگ مقاومت را به جهانیان صادر کرده اند.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا سلیمانی صبح پنج شنبه در نخستین اجلاسیه زن اهل سنت کشور گفت: یکی از مفاهیم ارزشمندی که ملت در جمهوری اسلامی به جهانیان صادر کرد مقاومت است.

وی افزود: راهبرد مقاومت گفتمان مشترک ملت بزرگ ایران است که با ۷ هزار شهیده زن می‌توان به این مهم رسید.

سردار سلیمانی اظهار داشت: فداکاری ۹۰۰ شهیده اهل سنت زن کشور ستودنی است که باید به جهانیان این موضوع را نشان داد.

وی افزود: در غزه نیز این موضوع در حال تکرار است که می‌توان به این تعبیر رسید که اصلی ترین محور مقاومت در ملت مظلوم فلسطین بانوان هستند، زمانی که رژیم صهیونیستی فرزندان مظلوم را در مقابل دیدگان خانواده به شهادت می‌رسانند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز شاهد هستیم به دلیل ترویج فرهنگ مقاومت در سطح دنیا بیداری در بین مردم جهان اتفاق افتاده است و در مقابل تجاوز اشغالگران بزرگترین اعتراضات را شکل داده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: بشر گرفتار شده در بحران‌های اروپا به سوی مقاومت سوق پیدا کرده‌اند زیرا به دنبال سعادت و عدالت برای بشریت است که انقلاب اسلامی آغازگر آن بوده است.

سردار سلیمانی اظهار داشت: بزرگترین پیروزی در گام دوم انقلاب اسلامی محو رژیم صهیونیستی خواهد بود که مرحله تمدن سازی شکل خواهد گرفت.

وی افزود: خوشبختانه در این سال‌ها، علی رغم تلاش‌های بسیار معاندین جهت تفرقه بین اهل تسنن و تشیع در کشور، با درایت مردم شریف و هدایت‌های مقام معظم رهبری، این نقشه پلید از بین رفت.

سردار سلیمانی تاکید کرد: اینکه نیمی از دانشجویان جمهوری اسلامی ایران را بانوان تشکیل می‌دهند نشانی است برای اتفاق‌های بزرگ توسط زنان متخصص کشور که شاهد ثمره آن خواهیم بود.

وی افزود: استمرار راه شهدا در محاکمه رژیم کودک کش است که این مهم باید اتفاق بیافتد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: غول‌های رسانه‌ای رژیم سلطه نتوانستند بر افکار عمومی تأثیر بگذارند، بلکه به سختی شکست خورده‌اند.

وی یاد آور شد: فرهنگ ایثار با خون شهدا بخصوص شهدای زن و به خاصه شهدای زن اهل تسنن در حال انتشار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 1
    جهانیان ؟؟؟ آلمانی ها نمی دونن ایران کجاست چرت میگی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس