واکنش نتانیاهو به عملیات شهادت‌طلبانه در قدس اشغالی

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات شهادت طلبانه قدس خواستار تسلیح شهرک نشینان شد.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی واکنش نشان داد و گفت: به توزیع سلاح به اسرائیلی ها ادامه خواهیم داد و این برای جنگ علیه تروریسم مفید است. واکنش سریع سبب شد که تروریست‌ها کشته شوند و حمله خطرناکتر نشود.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز ادعاهای نتانیاهو را تکرار کرد.

وی مدعی شد: جامعه جهانی باید تروریسم را محکوم کند. تشکیلات خودگردان مشوق قاتلان است.

همچنین وزیر انرژی رژیم صهیونیستی خواستار اقداماتی علیه خانواده مجری عملیات قدس شد.

همزمان نظامیان اشغالگر به خانه مجریان عملیات شهادت طلبانه در قدس در شهرک باهر حمله ور شده و شماری از اعضای خانواده آنها را بازداشت کردند.

منابع عبری زبان اعلام کردند که یکی از کشته‌های عملیات تیراندازی امروز در شهرک راموت در قدس، خاخام یهودی «الیمالک واسرمان» است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بی نام ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    5 0
    اگر هر اسرائیلی هم یک بمب اتمی داشته باشد دیگر اسرائیل پس از جنایت هولناک غزه ماندنی نیست که نیست.
  • ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    2 0
    اگه بمب میذاشتن بهتر بود اونوقت مسلح شدن اسراییلی ها سودی نداشت
  • Puyamotlaqسیدمحمدمهدی ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 0
    لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ،:(فَإِن تَوَلَّوۡاْ فَقُلۡ حَسۡبِيَ ٱللَّهُ لَآ إِلَٰهَ إِلَّا هُوَۖ عَلَيۡهِ تَوَكَّلۡتُۖ وَهُوَ رَبُّ ٱلۡعَرۡشِ ٱلۡعَظِيمِ 129 ) پروردگار بر مسلمانان و انسانیت آزادگان طول تاریخ بشریت به لطف پیامبران را در سرزمین های وحی برانگیخت تا به نوع بشریت یاری رساند و از گمراهی و استبداد مستبدانه دیکتاتوری نجات بخشد بدینوسیله راه و رسم زندگی سعادتمند را به ما آموخت فلسطین و فلسطینیان بهمراه آزادگان جهان بشریت در طوفان الاقصی می آموزیم چگونه مقابل قتل و کشتار بایستیم جهاد اسلامی و حماس که با مبارزه مسلحانه در برابر لشگر کشی فرعون زمانه حاضر قیام کردند تا از حرمت فلسطین و فلسطینیان دفاع می کنند رژیم نتانیاهو و دست اندرکاران و دولتمردان مدافع نتانیاهو بوسیله نظامیان و هواپیماها و لشگر زرهی در کنار رودر رو شدن در خط مقدم جبهه جنگ با رزمندگان مسلح از ابتدای طوفان الاقصی بالاخص امروز،روز پنجاه و ششمین جنگ غیر نظامیان غزه و فلسطینیان را هدف قرار داده و تا به حال حدود ۱۰۰۰۰ ده هزار کودک و زن کشته شده و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند . Free free Palestine عدالت‌خواهی انسانیت مرگ بر نتانیاهو و متحدانش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس