عملیات روانی منافقین علیه نیروهای خود با جعل صوت مسعود رجوی!

اعلام خبر مرگ مسعود به خصوص افشای حفاظت آمریکا از وی تا پایان عمر، منجر به افزایش اختلافات، تضاد و ابهامات بسیاری در بین اعضای رده پایین و حتی در سطح کادر این تشکیلات گردیده است.

به گزارش مشرق، اخیراً منابع آگاه امنیتی از مرگ مسعود رجوی در سال ۱۳۹۹ پرده برداشتند. بر اساس اعلام این منابع سرکرده گروهک تروریستی منافقین در حالی بر اثر بیماری جان خود را از دست داده که سال‌ها در آمریکا تحت حمایت و حفاظت نیروهای امنیتی این کشور بوده است.

اعلام خبر مرگ مسعود به خصوص افشای حفاظت آمریکا از وی تا پایان عمر، منجر به افزایش اختلافات، تضاد و ابهامات بسیاری در بین اعضای رده پایین و حتی در سطح کادر این تشکیلات هم گردیده است.

به گفته منابع آگاه در بین اعضا و کادر این سوالات و ابهامات مطرح شده است که: «اگر ادعا و اسناد جمهوری اسلامی پیرامون خبر مرگ مسعود صحت ندارد، چه دلیلی بر پنهان ماندن و عدم نشر تصویر جدید مسعود رجوی یا حتی حضور او به صورت مجازی در نشست‌ها وجود دارد؟ چرا سازمان اصرار بر سرکوب پرسش‌ها پیرامون وضعیت مسعود رجوی و چرایی فرار مریم رجوی از اشرف ۳ و عدم بازگشت او به آلبانی دارد؟»

گفته می‌شود اعضا و کادر گروهک از تکرار وقایع و وضعیت پیشین خود در عراق بسیار نگران هستند و در یکی از محافل گروهک، از سوی اعضا عنوان شده است که: " وضعیت امروز تکرار وضعیت عراق است که پس از حمله آمریکا به اشرف ۱ در عراق رخ داد. در آن زمان مریم به پاریس فرار کرد، مسعود مخفی شد، ما در اشرف ۱ و لیبرتی، تحت شدیدترین فشارها و حملات موشکی و ورود به مقرها از سوی رژیم نوری مالکی و جمهوری اسلامی بودیم و در نتیجه آن بسیاری از خواهران و برادران ما کشته شدند، عده‌ی زیادی به ایران یا اروپا فرار کنند و یک نابسامانی و بلاتکلیفی ناشی از عدم وجود رهبری بر تمامی اعضا تحمیل شد. اکنون نیز با حمله پلیس آلبانی همان اتفاقات تکرار شده است.

خواهر مریم به پاریس رفته، خبر مرگ برادر مسعود با مستندات تقریباً غیر قابل کتمان آن هم ذیل حمایت آمریکا منتشر شده است. اعضا از سوی دولت و مردم بومی تیرانا تحت فشار و ناامنی قرار دارند و هیچ چشم انداز درستی برای آینده وجود ندارد و دوباره مرگ‌های مشکوک مانند سال‌های آخر حضور در عراق، در اشرف ۳ نیز رواج پیدا کرده و حجم سرکوب و چک‌های امنیتی بالا رفته است" اما در نتیجه این تضادها و انتقادات که باعث افزایش فشار به مسئولین ارشد گروهک هم شده، مهدی ابریشمچی و سید المحدثین دو مقام ارشد این تشکیلات دستور ساخت و استفاده از صوت جعلی مسعود رجوی را داده‌اند. بر همین اساس با جعل صدای مسعود رجوی با کمک هوش مصنوعی و پخش آن در جلسه محرمانه‌ای با حضور تعدادی از کادر مستقر در اشرف ۳، تلاش شده تا این‌طور به آنها القا گردد که رجوی زنده بوده و پیام مهمی برای اعضا دارد.

طبق اعلام منابع آگاه امنیتی در این صوت جعلی مسعود رجوی که در جلسه مذکور پخش شده، سرکرده معدوم گروهک با انتقاد از خود عنوان می‌دارد که " ما با کادرهای خود تنظیم رابطه درستی نداشتیم و باعث ناراحتی خیلی از ادم ها شدیم که حتی الان حضور ندارند و اگر رابطه مان را به درستی تنظیم می‌کردیم، یک طور دیگری می‌شد "
پس از این نشست محرمانه، از سوی مقامات ارشد، به کادر گروهک دو موضع ابلاغ می‌گردد که موظف هستند به نیروهای تحت امر خود انتقال دهند:

۱ -صحبت در خصوص وضعیت مسعود رجوی ممنوع بوده و با افراد و محافلی که در این خصوص صحبتی داشته باشند شدیداً برخورد خواهد شد.

۲- به نیروهای خود اعلام کنند که در یک جلسه، گفتگویی دو طرف با برادر مسعود داشتیم و پس از نقد برادر مسعود نسبت به خودش، تمام اعضای حاضر در جلسه خطاب به وی اعلام کرده‌اند: به شما انتقادی نداریم بلکه ما خط شما را درست اجرا نکرده‌ایم " اما گویا علی رغم تمام تلاش‌ها، نه تنها مقامات ارشد گروهک، با این سناریوی سازی پلیدانه به هدف خود نرسیده‌اند که حتی ابهامات بیشتری در بین کادر بعد از مشاهده این سناریو و ابلاغیه، شکل گرفته و در خصوص صحت خبر مرگ مسعود رجوی به یقین بیشتری رسیده‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    5 0
    مسعود از زندان ساواک تحت حمایت آمریکا بود
  • ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    3 0
    خاک بر سر منافقین بدبخت عصر حجری کنن که مثل برده باهاشون رفتار میشه
  • تاگر ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    مسعود رجوی جراحی پلاستیک و لیپوماتیک و جنجره و معده و قلب و کبد و غدد سنگین انجام داده است و الان در نقش یک اپوزیسیون بسیار فعال ظاهر میشود جمله بندی هایش هم تغییر ساختار پیدا کرده اند. قد اورا مقایسه کنید با همه اپوزیسون مطرح تا هنر شعبده ی سیا را لمس کنید. هنر آنها را قبلا در مایکل جکسون دیده ایم یا ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس