بهادری جهرمی- نمایه

سخنگوی دولت گفت: در دولت قبل مسیر حرکت براساس سند ۲۰۳۰ بود و در عمل به جای مصوبات شورای فرهنگ سند ۲۰۳۰ها در مسیر عمل قرار گرفته بود و هزینه هایی داده می شد.

به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت امروز در نشست فعالان فرهنگی، مردمی، رسانه ای و طلاب خراسان جنوبی اظهارداشت: آغاز دولت سیزدهم با چالش های بسیار همراه بود چرا که در دولت قبل چون راهبردها اشتباه بود مشکلاتی بسیاری را هم برای مردم و دولت به همراه داشت.

وی تصریح کرد: دولت باید اقدامات راهبردی را سرلوحه کار خود قرار می داد که یکی از آن ها برگشت به مسیر پیشرفت و دیگر مدیریت بحران های مقطعی ست.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه یکی از حوزه های راهبردی، حوزه فرهنگ است ادامه داد: با ابراز تاسف با این که در بیان علنی رهبری محرز شد که دولت قبل براساس سند ۲۰ ۳۰ حرکت می کرد اما عمل در به جای مصوبه های شواری فرهنگ عمومی این سند اجرایی می شد.

جهرمی بهادری اضافه کرد: اگر فرهنگ با سند ۲۰۳۰ می خواست ادامه یابد به طور حتم کلید به دست بیگانگان نه نخبگان ایرانی می افتاد اما در این دولت مسیر به کلی تغییر یافت.

وی به فاصله افتادن بین مردم و دولت در دولت گذشته اشاره کرد و افزود: این دولت در کنار مردم بودن را سرلوحه کارش قرار داد.

سخنگوی دولت ادامه داد: فضای مجازی نیز در دولت گذشته به گونه ای طراحی شد که زمین بازی رسانه ای توسط دشمن طراحی می شد.

جهرمی بهادری با بیان اینکه طی ۸ سال گذشته به عمد در این مسیر پیش می رفتند اضافه کرد: همین تغییر مسیر اشتباه سبب شد تا این دولت در صدد برگرداندن فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی به مسیر اصلیش گام بردارد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: این امر نیاز به زمان دارد تا آثار ۸ سال گذشته بازسازی و اصلاح شودو کلید حل مشکلات مردم که باید به طور حتم دیده شوند.

جهرمی بهادری گفت: امروز موضعی که از دولت در اجلاسیه های بین المللی دیده می‌شود تبدیل تریبونی برای گفتمان سازی و بیان نگاه مردم و مطالبه این گفتمان ها در سطح جهان است.

سخنگوی دولت ادامه داد: نمادی از ایران پیشرفته به جهان برده می شود.

جهرمی بهادری با بیان اینکه گفتمان حمایت از مقاومت و ایستادگی جزو گفتمان های اصلی بوده و این یعنی مردم می بیینند دولت در حوزه مختلف گفتمان خود را تغییر داده است، بیان کرد: وقتی مقامات حکمرانی به جای افتخار به خود، کلید حل مشکلات را آن طرف آب جستجوی می کنند از جوانان و نوجوان انتظاری به غیر از این نبوده و ریلی که گذاشته شده مهاجرت است.

وی افزود: در تغییر این مسیر دولت باید ریل گذاری می کرد و ریل دولت همکاری با تمام قوا بوده است.

سخنگوی دولت یادآور شد: دولت دو گانگی با خود و دیگر نهادهایی که همکاری می‌کنند ندارد.

جهرمی بهادری ادامه داد: امر ولی این بوده که مسیر دولت این گونه باشد.

وی گفت: امروز اگر رهبری فرمایشی دارند و فرقی نمی کند که با چه گروهی باشد آیت الله رئیسی این بیانات را تکلیف به دستگاه های مختلف می کنند و دستورات ابلاغ تا محقق شود و در حد توان دولت بر روی زمین نماند.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه اصلاحاتی در دولت سیزدهم در حوزه فرهنگی اتفاق افتاد، بیان کرد: سعی شد در این دولت تعداد بیمه شدگان خبرنگاری دو برابر شود، صندوق حمایت از خبرنگاران سه برابر بودجه آن توسط دولت کمک شد تا حمایت های موثرتری داشته باشد و هدیه روز خبرنگاران چند برابر شد.

جهرمی بهادری اضافه کرد: در شورای اطلاع رسانی در سطح ملی دوره های آموزشی حضوری و مجازی برای رسانه ها و روابط عمومی برگزار شده و باید توسعه یاید.

وی تصریح کرد: آزمون اختصاصی برای کارشناسان روابط عمومی نداشته ایم و قرار است این جذب ها با برگزاری این آزمون ها صورت گیرد و آموزش های ضمن خدمت نیز برگزار شود.

سخنگوی دولت یادآور شد: طرح های کلان مکلف هستند یک درصد از اعتبارات را به حوزه های رسانه ای تخصیص دهند و باید این مصوبه دولت مطالبه شود.

جهرمی بهادری با بیان اینکه در مسیر تولید آثار رسانه ای مطلوب نبوده ولی اقدامات خوبی صورت گرفته است، افزود: به طور مستمر ارکان رسانه ای دولت با مجموعه های مردمی در حوزه روایت و گفتمان پیشرفت فعال در تعامل بوده و و هر چقدر کار کنیم با توجه به تمرکز دشمن در این زمینه کم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    17 9
    این دولت خودش 2030
    • ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      4 18
      خیر
    • ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      21 1
      دقیقا. فقط این دولت منکرش هست و الا یک نگاه به معلم های تلگرام بندازید حرف شما تایید می شه
    • ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      20 0
      عملکردش چیزدیگه میگه
    • ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      8 5
      وقتی دولتی عوض میشه این مدیرانی که در تمام دولتها هستند همراه دولتها عوض نمیشند که از مدیران اصلاحاتی خدمت به مردم میخواهید یا خدمت به بی ححابان
  • ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    10 11
    افسوس که با اين خیانت آشکار بانیان آن قسر دررفتن
    • ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      4 6
      نرفتن
  • ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    8 3
    خاک توسر دولت قبل ولی خداوکیلی حقوق ها کفاف نمی کده در کنار کار فرهنگی به فکر شکم مردم هم باشید شکم گرسنه دین و ایمان نداره
    • ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      7 12
      حسن گلاسکو با پررویی و با صدای بلند از پشت تریبون عربده کشید که من تا آخر پای ادامه اجرای سند 2030 ایستاده ام. دیگه چه جوری باید خودش را رسوا کنه که ماسون لژ گلاسکو است.
    • ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      7 4
      ۱۵:۰۵ - متوهمی
  • ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    14 2
    ناکارآمدترین دولت از زمان قاجار
    • ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      0 0
      منظورم دولت سیاه روحانی بود
  • ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    4 12
    سند 3020 یک سند حقوق بشری است . ا
    • ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      6 5
      همان حقوق بشری درغزه داره اجرا می‌شود بمباران کودکان وزنان بی پناه
  • ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    2 1
    بهادر خان، ما که نفهمیدیم، مسیر دولت قبلی کجا بود!!!
  • کاظم ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    7 0
    دولت فعلی بر اساس کدوم سند حرکت می کنه؟
  • هادی ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    16 1
    جوک نگو برادر. تو کوچه و خیابون و دانشگاه داریم میبینیم سند ۲۰۳۰ داره اجرا میشه یا نه!!!
  • سلیمانی ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    8 1
    اگر دولت بیانات رهبری را به ارگانها تکلیف میکند پس چرا حرام سیاسی و شرعی کشف حجاب را بی خیال شده و در این زمینه مثل سایر قوا سکوت کرده لعنت به همه تان
  • رضا ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    10 0
    سند 2030:رمز ریال,افزایش سن بازنشستگی,مالیات کربن(پیمایش خودرو)آموزش و پروش سراسر 2030,حضور بانوان در ورزشگاه و....همه این ها در دوره آقای رییسی اتفاق افتاده است
  • بهرام ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 1
    راجع به تیتر می نویسم . . . فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب است، نیاز به تکلیف به همه دستگاه ها نیست، بلکه همه ی دستگاه ها به محض دریافت خبر ملکف به رعایت و اجرای ان هستند ...
  • ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    6 4
    خائن ترین دولت نسبت به فرمایشات رهبری همین دولت هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس