فواید گن ساعت شنی و تاثیر آن در لاغریاین محتوا تبلیغاتی است

گن ساعت شنی ، کمربندی از جنس لاتکس با بندهای فلزی است که به منظور کاهش سایز فوری شکم و پهلو استفاده می‌شود. با پوشیدن این گن به راحتی می‌توانید چربی ناحیه شکم خود را جمع کرده و استایلی متناسب داشته باشید. به جرات می‌توات گفت که پوشیدن گن لاغری جزء سریع‌ترین روش‌هایی است که به واسطه آن می‎توانید به سرعت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن لاغر شوید. اگر خواهان آشنایی بیشتر با فواید گن ساعت شنی و تاثیر آن در لاغری خود هستید؛ ادامه این مقاله می‌تواند برای شما مفید باشد تا بتوانید اطلاعات بیشتری در این حوزه کسب نمایید.

دلیل خرید گن ساعت شنی

گن ساعت شنی، کمربندی طراحی شده از جنس لاتکس است که به منظور لاغری افراد چاق مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه افرادی که شکم و پهلو چاق و برجسته‌ای دارند، برای اینکه بتوانند در مجالس مختلف حضور پیدا کنند و تناسب اندام خوبی داشته باشند از این گن‌های لاغری استفاده می‌کنند. محبوبیت این لباس بر کسی پوشیده نیست، به همین جهت علاوه بر اینکه به حفظ تناسب اندام کمک می‌کند، می‌تواند از عضلات ناحیه کمر هم محافظت کند. لاتکس موجود در این گن لاغری از نوعی صمغ گیاهی گرفته شده که از خروج گرما جلوگیری کرده و موجب لاغر دیده شده اندام افراد می‌شود.

طراحی ساختار این گن در آقایان و خانم‌ها متفاوت است، چرا که در خانم‌ها بر اساس حالت شکم، پهلو و باسن آن تولید شده تا از افتادگی شکم آن‌ها جلوگیری شود. اما گن‌های مردانه به شکل زیرپوش‌های رکابی یا شلوارک‌های کوتاه طراحی شده و در بازار به فروش می‌رسد. پوشیدن گن ساعت شنی هم در آقایان و هم درخانم‌ها در زیر لباس زیر مانعی ایجاد نمی‌کند. حال که با عملکرد این پوشش آشنا شدیم، در اینجا قصد داریم مهم‌ترین دلایل خرید این محصول را بدانیم که به شرح زیر است:

  1. تسکین کمر درد
  2. کاهش وزن قابل توجه
  3. قابل استفاده در دوران بارداری
  4. قابل استفاده پس از زایمان طبیعی و سزارین
  5. پشتیبانی از عضلات شکم
  6. افزایش اعتماد به نفس

مزایای استفاده از گن ساعت شنی

فواید گن ساعت شنی و تاثیر آن در لاغریاین محتوا تبلیغاتی است

یکی از نکات قابل توجه در استفاده از گن‌ ساعت شنی این است که آن‌ها نه تنها به منظور کاهش سایز بدن طراحی شده‎اند، بلکه نقش موثری در حفظ سلامت شما ایفا می‌کنند. در اینجا قصد داریم به بررسی مهم‌ترین مزایای پوشیدن این گن بپردازیم که به شرح زیر است:

  1. موجب فرم‌دهی به بدن می‌شود

این گن لاغری، در کاهش سایز بدن بسیار موثر بوده و موجب فرم‌دهی به کل اندام شما می‌شود. مهم‌ترین کارایی آن، فشرده‌سازی چربی‌های شماست که در نواحی مختلف جمع شده و با استفاده از این پوشش به راحتی می‌توانید چاقی خود را تا حد قابل قبولی کاهش دهید. عملکرد این پوشش لاغرکننده از طریق حرارت موضعی به بخش‌های مختلف بدن است که به محض پوشیدن باعث چربی سوزی در نقاط مختلف بدن می‌شود.

  1. در کاهش اشتها و پرخوری شما موثر است.

یکی از دلایل اصلی چاقی بخش‌های مختلف بدن بالاخص شکم و پهلو، خوردن خوراکی‌های چرب و مضر و استفاده از رژیم‌های نامناسب است. برای اینکه بتوانید چربی‌های بدن‌تان را کم کنید، در وهله اول باید رژیم غذایی خود را تغییر دهید، سپس می‌توانید از گن ساعت شنی برای کاهش سریع وزن خود استفاده نمایید. این گن‌های لاغری فوق‌العاده کاربردی هستند و در ساخت و طراحی آن‌ها از کش‌های لاتکس که مستحکم و انعطاف‌پذیر است استفاده می‌کنند.

  1. در افزایش سوخت و ساز بدن موثر است.

یکی دیگر از مزایای استفاده از گن ساعت شنی، افزایش سوخت و ساز بدن است که اگر بتوانید در حین ورزش که این سوخت و ساز زیاد می‌شود استفاده نمایید، در کاهش سریع وزن شما موثر خواهد بود.

  1. نقش موثری در کاهش کمر درد دارد

طراحی منحصر به فرد و بسیار خوب این گن‌ها در حفظ سلامت استخوان‌ها و ستون فقرات شما بسیار تاثیرگذار است و بیشتر برای افراد کهن‌سال و سن بالا که دچار دردهای مزمن کمر هستند استفاده می‌شود.

  1. به خوبی برای تمام افراد با سنین مختلف طراحی شده است

این پوشش نرم و مستحکم، در سایزهای مختلفی طراحی و تولید شده که همه افراد بتوانند به راحتی از فواید آن بهره‌مند شوند. توصیه می‌کنیم نوجوانان و افرادی که هنوز به بلوغ نرسیده‌اند از این پوشش استفاده نکنند.

  1. طراحی بسیار ویژه و منحصر به فرد گن لاغری

درون گن‌های لاغری با ابرهای بسیار نرمی پوشیده شده که افراد در حین استفاده احساس راحتی کنند. در کنار آن استفاده از فنرهای بسیار باکیفیت، موجب شده فرم‌دهی به ساختار بدن می‌شود.

انواع مختلف گن ساعت شنی

فواید گن ساعت شنی و تاثیر آن در لاغریاین محتوا تبلیغاتی است

گن ساعت شنی به صورت‌های مختلفی طراحی و تولید شده که بسته به فرم و سایز خود می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. انواع مختلف این گن‌های لاغری عبارتنداز:

  • گن ساعت شنی تحریک الکتریکی

این محصول از طریق تحریک عضلات، به لاغرشدن بخش‌های مختلف بدن کمک فراوانی می‌کند. الکترودهای نصب شده روی این کمربند حتی زمانی که شما در حال استراحت هستید، به خوبی کار می‌کنند و عضلات شکم شما را لاغرتر نشان می‌دهند.

  • گن ساعت شنی تعریق

این نوع گن با توجه به نامی که دارد، از طریق تعریق به افراد کمک می‌کند آب بدن خود را از دست دهند و در کاهش عضلات شکم، پهلو و باسن آن‌ها تاثیرگذار است. این کمربند از جنس نئوپرن بوده و توصیه می‌شود در زمان‌های استراحت و حتی مواقعی که در حال فعالیت هستید، آن را ببندید و استفاده نمایید. عملکرد این محصول به این صورت است که دمای بدن را افزایش داده، عضلات بدن را گرم کرده و آب اضافی را تخلیه می‌کند.

  • گن ساعت شنی ویبره

این نوع گن ساعت شنی، از طریق لرزش عضلات ماهیچه‌ای، چربی‌های موجود در اطراف شکم، پهلو و باسن را آب می‌کند. استفاده از این محصول دو مزیت دارد:

  1. گردش خون شما را تقویت می‌کند

2- از طریق لرزش، در کاهش چربی عضلات شما تاثیرگذار است.

سخن پایانی

گن ساعت شنی، پوششی از جنس لاتکس بوده که در آب شدن چربی و هم‌چنین تقویت و محافظت از دور کمر شما موثر است. این گن لاغری کاربردهای متعددی را برای شما به همراه دارد که در بالا به آن اشاره کردیم. برای خرید این گن می‌توانید به فروشگاه فیت گن مراجعه کنید و محصولی باکیفیت و قابل اعتماد خریداری نمایید.


این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس