کد خبر 1552523
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
پایان کار لواندوفسکی در بارسلونا؟

براساس شایعات منتشرشده احتمال دارد لواندوفسکی تابستان آینده از جمع کاتالان‌ها جدا شود.

به گزارش مشرق، برای روبرت لواندوفسکی فوق ستاره بارسلونا تا به اینجا فصل خوبی برای او نبوده است. کاپیتان ۳۵ ساله اهل لهستان سال گذشته به بارسا آمد و نقش مهمی در قهرمانی این باشگاه در لالیگا ایفا کرد. او حتی با بیشترین تعداد گل جام را بالای سر برد.

با این حال فرم او پس از جام جهانی سال گذشته نزولی بوده به طوری که لواندوفسکی نتوانسته از موقعیت‌ها مقابل دروازه حریف استفاده کند همانطور که شب گذشته در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید مشاهده شد او موقعیت‌های زیادی را از دست داد.

* بارسلونا به فکر حذف لواندوفسکی است؟

لواندوفسکی در ۷ بازی اخیر خود در لالیگا تنها ۲ گل زده است و یکی از بدترین شروع‌های یک فصل را در دوران حرفه‌ای خود سپری می‌کند.

براساس گزارشات منتشر شده از رسانه‌های اسپانیا، با توجه به نیازهای مالی باشگاه، بارسلونا به فروش لواندوفسکی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده فکر می‌کند.

* تیم‌های عربستانی علاقمند به جذب لواندوفسکی

باشگاه‌های عربستان سعودی از تابستان گذشته به لواندوفسکی علاقه داشتند و می‌خواهند برای خرید او در سال ۲۰۲۴ نیز اقدام کنند. به این ترتیب، ممکن است انتقال لواندوفسکی منبع درآمد خوبی برای بارسلونا باشد چرا که آنها می‌توانند مبلغ خوبی را برای این بازیکن ۳۵ ساله از باشگاه‌های خاورمیانه به دست آورند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس