کد خبر 1552846
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
نائب قهرمان المپیک جایگزین سوریان می‌شود؟

شنیده‌ها حاکی از این است که صادق گودرزی نایب قهرمان بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن گزینه نایب رئیسی فدراسیون کشتی است.

به گزارش مشرق، اوایل مرداد سال ۹۸ بود که علیرضا دبیر در اولین تصمیم خود پس از رسیدن به ریاست فدراسیون کشتی، حمید سوریان دارنده ۷ مدال طلای جهان و المپیک را به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کشتی انتخاب کرد.

او چندین سال در این پست فعالیت خود را ادامه داد و حتی به عنوان نماینده کشتی ایران در انتخابات اتحادیه جهانی معرفی شد که از حضور در انتخابات انصراف داد. او بعد از سه سال حضور در این پست دوم آبان ماه سال گذشته به یکباره از سمت خود استعفا کرد اما با مخالفت رئیس فدراسیون مواجه شد با این وجود او دیگر رغبتی برای حضور در فدراسیون کشتی نداشت.

رئیس فدراسیون کشتی در حالی با سومین استعفای کتبی سوریان از زمان سپردن پست نایب‌رئیسی به او مواجه شد که به گفته شاهدان، برای تاکید بر این که ماجرای این استعفا از نظر او جدی نیست، استعفانامه دارنده هفت مدال طلای جهان و المپیک را پاره و عنوان کرد تا زمانی که او در فدراسیون کشتی هست، سوریان هم باید باشد.

حال شنیده‌ها حاکیست که صادق گودرزی دارنده نقره بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن، ۲ نقره و یک برنز پیکارهای جهانی، طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو و ۲ طلای قهرمانی آسیا جدی‌ترین گزینه برای پست نائب رئیسی فدراسیون کشتی است.

از سوی دیگر این احتمال وجود دارد که او به عنوان یکی از اعضا کادر فنی تیم ملی، با محسن کاوه همکاری کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس