وزیر کشور پس از نشست با استانداران: آماده برگزاری انتخابات پرشور هستیم

وزیر کشور گفت: طی ۴۴ سال انقلاب اسلامی ایران هیچ کس با تهدید ما مواجه نشد اما موشک‌های ایران معادلات قدرت‌های دنیا را بهم زد.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی روز سه‌شنبه در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان اهواز در دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: بنا بر گفته آمریکایی‌ها امروز ایران به نقطه‌ای رسیده که پهبادها و موشک‌هایش معادلات قدرت‌های بین‌المللی را بهم زده است.

وی با اشاره به اینکه در زمان دفاع مقدس از داشتن برخی تجهیزات جنگی محروم بودیم گفت: امروز به مدد قدرت علمی دانشگاه‌ و دانشجویان به نقطه مناسب رسیده‌ایم به همین دلیل دشمنان ملت می‌خواهند دانشگاه را از از فعالیت بازدارند.

وحیدی ادامه داد: هر چند اطمینان دارم که دانشگاه زیر بار آنها نرفته و به حرکت خود ادامه دهد.

وزیر کشور دانشگاه را نقطه الهام و امیدبخش دانست و افزود: دانشگاه یک مسیر بسیار مهم را از ابتدای انقلاب تاکنون طی کرده و اتفاقات مبارکی در آن رخ داده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز دانشگاه‌های کشور مسئولیت تمدن‌سازی را برعهده دارند تصریح کرد: وقتی از تمدن نوین اسلامی، ایران قوی، مرجعیت علمی، کسب کرسی‌های بزرگ مهم فکر و اندیشه صحبت به میان می‌آید بار آن بر عهده دانشگاه و دانشجو است.

وحیدی با اشاره به اهمیت توجه دانشجویان به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توضیح داد: امروز در یک پیچ تاریخی قرار داریم که سرنوشت دنیای آینده در این پیچ تعیین می‌شود.

وزیر کشور اضافه کرد: انتظارات ذکر شده از دانشجویان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی به نقش دانشجویان در رویدادهای مهم تاریخی در پیش از انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی اشاره کرد و گفت: حذف لانه جاسوسی به عنوان یک کار بسیار بزرگ، برای هیچ کس قابل تصور نبود.

وحیدی یادآور شد: امروز اگر نهضت علمی ایران اسلامی دنیا را انگشت به دهان گذاشته، ریشه آن دانشگاه‌ها هستند که در برخی حوزه‌های علمی در بین چهار تا پنج قدرت اصلی دنیا قرار گرفته ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 0
    اخه امریکا هایپرسونیک نداره که هیچ اولتراسونیک واتم نقطه زن هم نداره امریکا ازالان دیگه فقط میبینه که چجوری بارباوتبعیض ازدین خارج شدید ومیرید تودره چه بسااوانس هم بهتون بده که میده
  • علی ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    2 0
    اختلاسها هم معادلات دنیا را به هم زده است
  • ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    1 0
    این واژگانی که شما از روی بی علمی بکار میبرید یعنی تمدن سازی. فجایع بسیار گسترده ای دارد و حداقل آن تجزیه کشور است از هیتلر و استالین و موسولینی تا مائو همه دنبال تمدن سازی بودند این مسیر بسیار خطرناک است که از بی علمی و بمبست اقتصادی بوجود می اید از این بحث و تفکر فاصله بگیرید و دنبال یک زندگی معمولی بدون تنش و همراه با رفاه اجتماعی و تشویق مردم به کارهای نیکو باشید
  • ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 0
    اینقدر که غربگداها به قدرت پوشالی امریکا ایمان دارند خود امریکا نداره، امریکا اگه تا حالا زبون درازی کرده به خاطر این بوده که حریف هم قد و قواره خودش وجود نداشته،دیگه شکم زن ویتنامی رو پاره کنی با جنینش فوتبال بازی کنی که قدرت نیست، اگه جرات داری در جنگ غزه و اوکراین حرفی برای گفتن داشته باش ،چند صد میلیارد دلار کمک زلنسکی کردی دریغ از چند متر پیشرفت،یا تو غزه زن و بچه رو میکشی در حالیکه روزی ۱۰۰ تا از سربازان صهیونیسم سقط میشن
  • ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 0
    باشه تشکر
  • ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 0
    لازمه همه اینها علم و دانش بسیار بالا ( نه اداشو دربیارید ) نداشتن طمع به قدرت روح پاک و سالم و مخلص و خداترس است و دید بزرگ و دلی ارام که خوب تو خیلی از مسئولین نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس