«السنوار»، «یاسر عرفات» نیست/ ارتش یک چهارم ماموریت محوله را انجام نداده است

تحلیلگران صهیونیست با اشاره به ناکامی ارتش رژیم اسراییل در غزه، از نبرد سخت پیش روی آن در منطقه شجاعیه غزه خبر دادند.

به گزارش مشرق، «ایهود بن حیمو» تحلیلگر کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی تاکید کرد: هر آنکه به تسلیم شدن «السنوار» و همقطارانش دلبسته است در جهانی دیگر سیر می‌کند و متوهم است.

وی افزود: صحبت از شخصیتی دیگر و از جنبشی مختلف است. السنوار، یاسر عرفات نیست و حماس نیز فتح نیست که در سال ۱۹۸۲ به خروج از لبنان تن داد تا جنگ اول لبنان تمام شود.

این تحلیلگر صهیونیست گفت: السنوار که ۲۳ سال را در زندان‌های اسرائیلی گذرانیده به هیچ وجه به زندان بازنخواهد گشت و شهادت را به یک روز ماندن در زندان ترجیح می‌دهد.

بن حیمو که به منابع امنیتی بسیار مطلع در تل آویو وصل است، اضافه کرد: السنوار لذت دیدن خود و دیگر فرماندهان حماس برای خروج از غزه را در حالی که پرچم سفید را به نشانه تسلیم بلند کرده اند، از اسرائیلی‌ها محروم خواهد کرد، آنها شهادت را ترجیح می‌دهند.

از سوی دیگر «شلومی الدار» تحلیلگر صهیونیست در مقاله ای در روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» نوشت: متاسفم که باید این را بگویم و حقیقت تلخ است. حقیقت این است که ارتش اسرائیل تا به این لحظه، یک چهارم از ماموریت های محوله به آن را هم انجام نداده است.

وی افزود: ارتش ما همچنان منطقه «الشجاعیه» را پیش رو دارد. چه کسی فراموش کرده که حدود یک دهه قبل، ارتش اسرائیل نبرد سختی در جریان عملیات «صخره استوار» داشت،۶ نظامی در همان ابتدا کشته شدند و تا به امروز «هدار گولدین» و «شاوول آورون» در اسارات حماس هستند. در حال حاضر حمله به الشجاعیه عاقلانه نیست.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    تازه رسیدن به شعار حسینی: هیهات مناالذله
  • ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    0 0
    -خدا وند السنوار و همقطارانش را حفظ کند وصهیونیست ها را نابود کند که بلای جان بشریتند.حاضرند همه مردم دنیا را بکشند تا سیاست نحث خودشان را به کرسی بنشانند .سران سرمایه دار صهیونیست در نقاط امن دنیا بسر میبرند و یک مشت یهودی احمق را سپر بلای خود کرده اند .باید با کمک همه ازادیخواهان جهان و انسان های عدالت خواه در سراسر جهان سران و خانواده های صهیونیست را شناسایی کرد و همان بلایی که سر مردم غزه اورده اند را بر سرشان اورد .حساب یهودی های احمق و دربدر از صهیونیزم جهانی جداست هر چند بعضی ازانها هم اتش بیار معرکه انها هستندوفریب انها را خورده و ناشیانه به صهیونیست هاکه نه به خدا اعتقاد دارند نه به تورات و حضرت موسی (ع) خدمت رسانی میکنند.انشاءالله با بیداری جهانی علیه صهیونیست ها طومار زندگیشان و دولت مردان حامیشان بزودی در هم پیچیده شود .و تمام کشور های دنیا از شرشان نجات یابند .انها برای حفظ خودشان همچون اختاپوس سرطانی بر شاه رگ های جهان پنجه انداخته و خون همه انسان ها را میمکند.این تنها فلسطین نیست که در اتش فتنه انها میسوزد بلکه در کشور های دیگر همچون کانادا، استرالیا،کره جنوبی،و کشورهای دیگر در اسیاو افریقا و امریکای لاتین و حتی خود امریکا و کشور های اروپایی هم دست به نسل کشی انسان های بومی انها زده اند .دولت مردا ن بیشتر این کشور ها را انها تایید کرده و بر سر کار می اورند تا بدون اجازه انها حتی اب هم نخورند، طوری که حتی افراد بیمار و روانی همچون ترامپ وبایدن را بعنوان رئیس جمهور انتخاب کرده و چون عروسک خیمه شب بازی انها را میچرخانند و با کمک رسانه های شیطانی خود، عیوب انها را پوشانده و سیاست خود را پیش میبرند وهر موقع هم خواستند انها را کنار میگذارند. با شناساندن جهره های سران صهیونیست ها و خانواده های انها در سراسر دنیا باید تقاص خون شهدای فلسطین و سوریه وایران ویمن و عراق و لبنان و تمام قربانیانشان در جهان را از انها گرفت وبایدتمام اندیشمندان صهیونیزم جهانی و تفکرات انها در سراسر دنیا نابود شود تا انسان ها روی ارامش را ببینند. انشاءالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس