وزیر ورزش و جوانان: ۱۱۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج از ابتدای سال پرداخت شده است

وزیر ورزش و جوانان، گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۱۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج برای ۵۰۰ هزار نفر پرداخت شده است.

به گزارش مشرق، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، امروز در نشست با جمعی از پیشکسوتان، هیات‌های ورزشی، سازمان‌های مردم نهاد و جوانان استان البرز، ضمن قدردانی از ورزشکاران و مدال‌آوران، با بیان اینکه مسوُولان شانی جز خدمت به مردم ندارند، گفت: از حضور در جمع بزرگان و ورزش جوانان البرز بسیار خرسند هستم.

وی با اشاره‌ای به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد، گفت: این نگاه و توجه وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

هاشمی با بیان اینکه همه مدیران باید بدانیم چهار پایه میز ما روی خون شهدا است، ادامه داد: این انقلاب به سادگی به دست نیامده و باید سعی کنیم شرمنده شهدا نشویم.

وی افزود: در شرایط بحران و تحریم کار مدیریتی بسیار سخت است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه استان البرز مهد استعدادهای ورزشی است، تصریح کرد: حضور پررنگ و مدال آوری ورزشکاران البرز در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو ظرفیت استان البرز را نشان می‌دهد.

هاشمی استان البرز را شایسته توجه بیشتری خواند و با اشاره‌ای به رسالت اصلی در حوزه ورزش گفت: رسالت اصلی ما در حوزه ورزش بحث توسعه ورزش همگانی و سلامت جامعه است و همچنین اعتقاد داریم توسعه ورزش باید از آموزش و پرورش آغاز شود.

این مقام مسوول با بیان اینکه نگاه و توجه دولت به جوانان ویژه است، ادامه داد: به دستور و با حضور رییس جمهور ۴ جلسه شورای عالی جوانان برگزار شده است و موضوع جوانان فرا دستگاهی است که ۲۵ دستگاه در این حوزه وظیفه دارند.

وی اشاره‌ای به وام ازدواج جوانان کرد و گفت: از ابتدا امسال تاکنون صد و ده هزار میلیارد تومان برای ۵۰۰ هزار نفر وام ازدواج پرداخت شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    0 0
    مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و .... و کشورهای خائن منطقه و منافقین داخلی و خارجی و کفار و مشرکین و توطئه گران و فتنه گران ...
  • آرش ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    1 0
    آقا ینفر بداد ما برسه تو شهر ایذه بانکها فقط به فامیل های کارمندان وام ازدواج میدن . بقیه مجبورن اونها رو به خودشون بفروشند . اگه نفروشن هزار جور تبصره و قانون و... میارن تا بیخیال شم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس