کد خبر 1553910
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶
تل آویو در آتش می‌سوزد، قدس آزاد خواهد شد+ فیلم

مبارزان قسام، شاخه نظامی حماس فیلمی را با شعار «تل‌آویو در آتش‌ می‌سوزد، قدس آزاد خواهد شد.» منتشر کردند.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، گردان‌های قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دقایقی پیش این فیلم را با شعار «تل‌آویو در آتش می‌سوزد، قدس آزاد خواهد شد» منتشر کرد.

مبارزان قسام امروز جمعه در شصت‌وسومین روز نبرد، در چند نوبت شهر تل‌آویو، مرکز رژیم صهیونیستی را موشک‌باران کردند.

دقایقی پیش رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که دقایقی پیش در پی حمله موشکی نیروهای مقاومت فلسطین، آژیر حمله موشکی در شهر تل‌آویو، مرکز رژیم صهیونیستی به صدا در آمده است.

هم‌زمان گفته می‌شود که مناطق شمالی فلسطین اشغالی هم آژیر حمله هوایی به صدا درآمده که احتمالا به علت نفوذ پهپادی باشد.

ساعاتی پیش نیز گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد: نیروهای فلسطینی موفق شدند بامداد امروز نقشه صهیونیست‌ها برای آزاد کردن یکی از اسرای اسراییلی را ناکام بگذارند.

گردان‌های قسام تاکید کرد: نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی قصد داشتند خود را به یکی از اسرای اسراییلی برسانند که در درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین برخی از آنها به هلاکت رسیده و برخی نیز به شدت زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی برای پوشش دادن نظامیان صهیونیست و فراری دادن آنها از منطقه وارد عمل شده و منطقه مذکور را بمباران کردند.

در این درگیری‌ها ساعر باروخ نظامی صهیونیست اسیر نزد نیروهای مقاومت به هلاکت رسید. رزمندگان فلسطینی همچنین با موشک‌های ۱۱۴ میلیمتری کوتاه برد «رجوم» مواضع نظامیان صهیونیست در محور جنوبی شهر غزه را هدف قرار دادند.

یک منبع میدانی در گردان‌های قسام نیز اعلام کرد که نیروهای فلسطینی تلاش عناصر اشغالگر برای نفوذ به عمیق اردوگاه جبالیا را ناکام گذاشته و تعداد زیادی از تجهیزات این متجازان را منهدم کردند.

از سوی دیگر شبکه فلسطین الیوم به نقل از رسانه‌های عبری زبان گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی تجهیزات نظامی خود را از شهرک‌های نزدیک به نوار غزه به دلیل نامعلوم خارج کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    8 4
    الهی به اموات صهیونیستها ی بی شرف بی افزا
    • ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
      1 0
      باید که در این حادثه توبیخ شود خصم درسی بدهیم عبرت تاریخ شود خصم ای شبزدگان از صف خورشید بترسید از سایه خود نیز بترسید بترسید
  • ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    10 4
    درود بررزمندگان اسلام
    • ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
      0 0
      گیرم بود تو را پدر فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل
  • بنده خدا ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    7 3
    انشاالله
    • ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
      3 2
      اسراییل میتواند پیروز شود به شرط آنکه از میان غزه تعدادی خائن جاسوس مثل منافقین رجوی استخدام کند تا برایش فروغ جاویدان برقصند. اگر باز هم نتوانست کاری از پیش برد مشکل خودش است همانطور که باند رجوی هم نتوانست غلطی بکند.
  • ممل ایرانی ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    2 3
    بنازم ب سپاه قدس ک ازحماس چی ساخته
  • فدائی اسلام و ایران🇮🇷❤ ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    4 2
    الهی و ربّی خودت نظر کن به قدرت مقاومت و نابودی اسرائیل.
  • ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    4 4
    چشم و گوشمان از این فیلم های تبلیغاتی پراست .. واقعیت چیز دیگریست ..
  • ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    2 3
    وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش عالم نتواند که جوابم دهد از اشک به هر چهره روان چشمه آب است گل نیست ولی شهر پر از عطر گلاب است سوزانده اگر حادثه پروانه ما را لرزانده اگر بار غمی شانه ما را در فطرت یاران علی دوست بدی نیست جز خون شجاعانه حجر ابن عدی نیست از مرگ چه باکیست در این راه حسینی از مرگ نترسیم که فرمود خمینی ما را بکشید ای دلتان زار تر از پیش بیدار شود ملت و بیدار تر از پیش وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش عالم نتواند که جوابم دهد باید که در این حادثه توبیخ شود خصم درسی بدهیم عبرت تاریخ شود خصم ای شبزدگان از صف خورشید بترسید از سایه خود نیز بترسید بترسید این راه که بی ره رو دگر نیست بدانید دوران بزن در رو دگر نیست بدانید گر فکر پناهید به دنبال سرابید در کل جهان منطقه امن نیابید هر گوشه این خاک کنون حادثه خیز است چون از سوی ما هر چه گزینه روی میز است وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش عالم نتواند که جوابم دهد چون لشکر مختار همه منتقمانیم ایرانی پر جاذبه مانند کیانیم برخیز و برو خصم که بغداد خراب است چون لشکری از منتقمان پا به رکاب است تهدید شدی خصم برو از چه نشستی در راه سلیمانی ما نیست شکستی حق داری اگر خصم که از ما بهراسی در حمله ما راه فراری نشناسی امداد خدا طبق شواهد شده حتمی پیروزی مردان مجاهد شده حتمی از خون سلیمانی سردار به زودی برچیده شود دولت خون خوار سعودی دیدیم اگر چه همه بی دینی شان را بر خاک بمالیم همه بینی شان را وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش عالم نتواند که جوابم دهد دشمن بهراسد صف مردان سپاه است چون کاخ سفید آینه روز سیاه است هر چند که دشمن پی احیای کجی هاست این خاک پر از غیرت محسنن حججی هاست جانم به فراوانی این کشور سلمان عشاق سلیمانی این کشور سلمان ای دشمن ما خط و نشان کم بکش امروز تو مرد عمل نیستی این شعله بیفروز دستی به بدن هست در این صحنه پیکار حاشا که بیفتد علم از دست علمدار حیف است که او در دل بستر بدهد جان باید که چونان مالک اشتر بدهد جان از دیده سردار گل صاعقه سر زد یک لنگه کفششد به سر خصم بیاَرزد وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش عالم نتواند که جوابم دهد آن چکمه که بر سینه دشمن بفشاریم در گام دوم بر گلوی خصم بذاریم هیهات که پیروز شود دشمن اسلام در جبهه بحرین و عراق و یمن و شام ای دشمن قدار ببین غرق تلاشیم تا منتقم لحظه ب
    • ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
      0 0
      بسیار عالی و پر مغز به کوری چشم دشمنان اسلام قدس شریف به دست رزمندگان مقاومت آزاد خواهد گشت ان شاءالله، بهتر بود بین ابیات علامت می گذاشتید دمتون گرم
  • ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    2 0
    شتر در خواب....
    • ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
      0 0
      اصلاً گیریم که قدس هم بقول اینا آزاد شد و اسرائیل هم نابود شد و آمریکا هم نابود شد آیا دزدی و رانت و فساد و ..... در ایران هم نابود میشه ؟!
  • ایران سربلند ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    0 3
    قطعا همین است و بس. قدس آزاد خواهد شد و اسرائیل به درک واصل می شود ان شاءالله. # القدس لنا # الارض لنا # النصر لنا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس