.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد که این کشور اجازه نخواهد داد هیچ کشتی به مقصد فلسطین اشغالی از آبهای آن عبور کند و تمامی کشتیها را هدف مشروعی برای خود می‌داند.

به گزارش مشرق، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن خبر داد که این کشور اجازه نخواهد داد کشتیهایی که عازم فلسطین اشغالی هستند، از آبهای یمن عبور کند، مگر اینکه حامل دارو و غذا برای مردم غزه باشند.

سریع همچنین گفت: هر کشتی که عازم رژیم صهیونیستی باشد، هدف مشروعی برای ما خواهد بود. به همه کشتیها و شرکتها هشدار می‌دهیم که هیچ ارتباطی با بندرهای اسرائیلی نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تصمیم ممانعت از عبور همه کشتیها به سمت فلسطین اشغالی را از همین لحظه اجرایی می‌کنند، تصریح کرد: تصمیم جلوگیری از ورود کشتیهای خارجی به این رژیم پس از آن اتخاذ شد که اجازه ندادیم کشتیهای اسرائیلی از دریاهای سرخ و عرب عبور کنند.

سرتیپ یحیی سریع در پایان گفت: نیروهای مسلح یمن خواستار ادامه حرکت همه کشتیهاست، به جز کشتیهایی که مربوط به اسرائیلی باشد یا به بندرهای اسرائیلی، کالا منتقل کند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن ساعتی پیش هم گفت که طی ساعات گذشته، با شمار زیادی پهپاد، اهداف مختلفی را در عمق فلسطین اشغالی هدف قرار دادند.

وی همچنین به رژیم صهیونیستی هشدار داد: تا زمانی که اسرائیل حمله به غزه را متوقف نکند، این عملیاتها ادامه خواهد داشت.

یحیی سریع چند روز پیش نیز خبر داد که ارتش این کشور اهدافی نظامی را در فلسطین اشغالی در منطقه «ام الرشراش» (ایلات- جنوب فلسطین اشغالی) با موشک‌های بالستیک هدف حمله قرار داده است.

یحیی سریع تأکید کرد حملات ارتش یمن به اراضی اشغالی فلسطین و همچنین جلوگیری از کشتی‌های اسرائیلی در دریای مکران و دریای سرخ تا زمان توقف تجاوزات علیه غزه ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • زند ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    1 6
    بسم الله الرحمن الرحیم عربستان کشور ایران را برای رویارویی مستقیم با ایالات متحده آماده میکند و به نتایج آن نمی‌اندیشد
    • ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      1 1
      الحوثیا از پس 4تا سعودی برنیومدن دارن واسه ارتش شکست ناپذیر اسرائیل شاخ و شونه میکشن خخخخخخخ ارامکو بیخ گوششونه 4 تا ترقه نتونستن بش پرت کنن بعد قراره اسرائیلو بزنن
  • ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    1 3
    ناوگان آمریکا غزه ۲ رو در یمن اجرا خواهد کرد فقط این وسط حزب الله لبنان زرنگی کرد خودشو کنار کشید
    • رضا ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
      1 1
      نترس مثلاً ۷۰ سال غزه یک رو اجرا کرد چکار کرده آیا ملت فلسطین را نابود کرد و برای همیشه به تاریخ سپرد یا الان داره میلیاردها دلار خرج می کنه برای فقط کشتن کودکان و زنان و آیا آبرویی داره در نزد افکار عمومی پس نترس غزه ۳ و ۴ هم پیاده کنه نمی تونه اراده ملت ها را خرد کنه اراده ملتهای قوی تر از هر اراده ای هست پس نترس مقاومت کن. تسلیم نشو و دل دیگران را خالی نکن شجاع باش کشته شدن این چنینی بهتر از تحقیر شدن و بی آبرو شدن هست نترس دنیا چند صباحی نیست پس عزتمند. باش
    • ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      1 0
      باندازه کافی نیروهای آموزش دیده درمنطقه برای همین روزها آماده هستند ایندفعه اگر پایشان روی بیل رود یه گوشمالی حسابی خواهند خورد جنگ معمولا هزینه دارد واین یک امر طبیعی است مهم هدف است که تاریخ به نیکی ازآنان یاد میکند و چگونه دربرابر سلطه گر ایستادند .
    • فرزاد ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      1 0
      دروغ ممنوع .هم حزب الله هم یمن و سوریه وعراق تا آخر ایستاده اند ایران هم پشتیبانشان هست .پیروزی با غزه و مقاومت است این وعده الهی است .
    • ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      1 0
      بیناموس برو برا ناموست (اسراییل) بجنگ
  • ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    3 1
    تنها دلخوشی مون مرور اخبار برادران شجاع یمنی ست، با بستن ورود کالا و سوخت به رژیم جعلی صهیونیستی به سقوط آن کمک فراوانی می کنید ، خدا پشت و پناهتان
    • ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      1 0
      دولتهای ترکیه عررستان امارات اردن مصر بحرین اینها کسانی هستند که بمظلوم کمکی نخواهند کرد چون نطفه آنان مبتنی برظلم کردن است .اگر یه کم امیدی باشه آن امید را باید درملتهای آنان دید که به آنان فشار آورده ومعادلات منطقه را بهم بریزند که نتیجه اش گرفتن دستهای غزه ورها کردن آن ازدست ظلم ومحاصره است .والا رهایی ازمحاصر با این دولتها بدست نخواهد آمد .آنها با وقاهت تمام با اسرائیل همکاری میکنند .باید معادلات عوض شود بازهم میگویم معادلات باید تغییر کند دراین تغییر برگ برنده دست ملتهاست .
  • ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    0 0
    اگرمردمیخواهید ببینید باید دریمن پیدا کنید با وجود زندگی فقیرانه ایی که دارند اما درشجاعت بی همتا هستند حتی اگر بشهادت برسند .یکی مثل بن سلمان که ازیک طرف نتانیابورا تشویق میکند حماس را ازبین ببرد وازطرف دیگر برآتش بس تاکید میکند همین روزاخیر امارات هم دسته کمی ازعربستان ندارد که وقتی رای به آتش بس داد .صدای نتانیابو را هم درآورد که گفت عده ایی ازما میخواهند که حماس نباشد وازطرف دیگر تقاصای آتش بس میدهد وما انتظاری بهتر داشتیم .یمن باید زمین را بشکافد دریا را کناربزند وخود را به ایلات برساند .هرچند یک مشت حاکمانی هستند که بخاطر قدرت ونگهداری ازآن حاضرند خون فلسطینیان که برزمین ریخته میشود نادیده میگیرند .اسلام امت عربی چقدر ضعیف است خدای من یعنی اینها چطور درآینده میخواهند ازخود دفاع کنند .
  • ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    1 1
    خرج یمن = ۵ تا بمب اتمی و ۱۰ تا میکروبی بیولوژیکی ، تمام
    • ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 1
      هرهر شجاع الدین وطواط که می گن تویی؟ دوران بزن و در رو تمام شده ترسوی آوارهء بی وطن
  • ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    0 0
    سلام و درود خدای متعال ونبی مکرم اسلام (ص) بر برادران و خواهران گرامی وارجمندیمنی که مصداق بارز شجاعت و ایمان و غیرت هستند خدای متعال پشت و پناهتان باد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس