کد خبر 1554347
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱
حزب الله عراق: سفارت آمریکا لانه جاسوسی است

مسئول امنیتی حزب الله عراق با لانه جاسوسی توصیف کردن سفارت آمریکا در بغداد گفت که این سفارت پایگاه مدیریت عملیات نظامی و امنیتی است.

به گزارش مشرق، "ابوعلی العسکری"، مسئول امنیتی گردان های حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای تاکید که سفارت آمریکا در بغداد همچنان پایگاهی پیشرفته برای مدیریت عملیات نظامی و امنیتی علیه مردم عراق است.

وی تصریح کرد که این سفارت لانه جاسوسی است، اما برخی طرف‌های (عراقی) عزت خود را در کوتاه آمدن در برابر آن می‌دانند و می گویند که این ها نمایندگی‌های دیپلماتیک هستند و باید از آن‌ها محافظت شود. ننگ بر آن‌ها و منافعشان که به ضرر کشورشان است. این افراد کوتاه آمدن را وسیله ای برای حفظ مناصب خود می‌دانند؛ مناصبی که با نابودی اشغالگران از بین خواهد رفت.

به دنبال جنایت اخیر آمریکا در هدف قرار دادن یک مقر مقاومت عراق و شهادت هشت نفر از رزمندگان عراقی، اخیرا اطراف منطقه سبز بغداد و سفارت آمریکا هدف حمله راکتی قرار گرفته است.

پیش از این نیز بارها مواضع آمریکا در عراق و سوریه هدف حملات پهپادی و موشکی نیروهای مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته بود.

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرده که این حملات در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه انجام شده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، اقدام به بمباران شبانه روزی نوار غزه طی ۶۵ روز گذشته کرده است که در اثر آن تاکنون بیش از ۱۷ هزار و ۷۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده اند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    2 2
    لانه جاسوسیه وجودشو دارید برید سمتش تا از هستی ساقط شید
  • ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    1 0
    سفارت خانه نیست پایگاه جاسوسی وجرم جنایت است
  • ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    0 0
    دولوغ میگی:)) آمریکا صدام و ریشه کن کرد ، چهارتا پیزوری که براش کاری نداره... جرأت دارید بهش حمله کنید
  • ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 0
    تمام پایگاه های و سفارت خانه های صهیونیستی امریکا و انگلیس و فرانسه و المان وطرفداران صهیونیست ها در تمام دنیا باید ناامن شده و به هر طریق ممکن توسط طرفداران مقاومت و ازادیخوا هان جهان مورد حمله قرار گیرد تا این گونه از ادم کشی در فلسطین و دیگر نقاط جهان حمایت نکنند.باید سران سرمایه دار و کثیف صهیونیست را ار مناطق امنشان در امریکا و انگلیس و فرانسه وکانادا و استرالیا و دیگر نقاط جها ن بیرون کشید و تقاص خون تمام مردم دنیا مثل مردم فلسطین وایران و عراق وسوریه و لبنان و یمن و لیبی و سوریه و....که با توطئه های انان کشته شده اند و سالها در اتش سیاست های صهیونیستی میسورند را از انان گرفت.حتی بومیان کشور های امریکا وکانادا واسترالیا وافریقا هم قربانی توسعه طلبی وسرمایه اندوزی این جنایتکاران به ظاهر جنتلمن شده اند. صهیونیست ها نباید در فلسطین و دیگر نقاط جهان روی ارامش را ببینند .امروز انها نماد شیطان واقعی اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس