هلاکت صدها نظامی صهیونیست در نوار غزه طی 9 روز گذشته

یک عضو ارشد حماس گفت که عملیات نظامی صهیونیستی بعد از آتش‌بس در غزه با هلاکت صدها نظامی ارتش این رژیم ادامه پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، محمد نزال عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در گفتگو با الجزیره مباشر تاکید کرد که گروه‌های مقاومت فلسطین طی ۹ روز گذشته از آتش‌بس موقت در غزه موفق شدند چند صد نفر از نظامیان ارتش اشغالگر صهیونیستی را به هلاکت برسانند.

وی در این گفتگو تاکید کرد که اشغالگران انتظار چنین تلفاتی را نداشتند و از نظر موازنه‌های نظامی، مقاومت پیروز این جنگ به شمار می‌رود.

نزال تصریح کرد که مذاکره با دشمن تنها بعد از آتش‌بس کامل امکان‌پذیر است و غیر ممکن است حتی یک اسیر صهیونیست با اهرم زور از غزه زنده خارج شود.

این عضو ارشد حماس ادامه داد که ارتش اشغالگر، آزادی اسرای صهیونیست در غزه را نمی‌خواهد؛ چرا که نتانیاهو آتش‌بس را نمی‌خواهد.

وی در واکنش به اظهارات دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی که مدعی شده بود رهبران حماس از اوضاع میدانی فاصله دارند، تصریح کرد که این مقامات سیاسی و نظامی صهیونیست هستند که از واقعیت‌ها فاصله دارند و جامعه صهیونیستی به خوبی می‌دانند که رهبران آنها دروغ می‌گویند.

وی ادامه داد که اصرار نتانیاهو برای ادامه جنگ به این علت است که آمریکا و انگلیس و آلمان معتقدند که آتش‌بس در شرایط کنونی شکست برای تل آویو است.

محمد نزال به ادامه تهدیدهای ارتش رژیم صهیونیستی خطاب به ساکنان شمال نوار غزه جهت مهاجرت دادن آنها به جنوب اشاره و تاکید کرد که ملت فلسطین اشتباهات سال‌های ۱۹۴۸ و ۱۹۶۷ را بار دیگر مرتکب نمی‌شود و حتی اگر مجبور به مهاجرت شود، بار دیگر به سرزمین‌های خود باز خواهد گشت.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس