مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در آسمان دمشق

پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در آسمان پایتخت دمشق و اطراف آن مقابله  کرد.

به گزارش مشرق، تلویزیون دولتی سوریه با انتشار خبری فوری در آخرین ساعات یکشنبه اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش این کشور با اهداف متخاصم در آسمان پایتخت دمشق و اطراف آن در حال مقابله است.

این حملات از سوی ارتش رژیم صهیونیستی علیه سوریه در حالی انجام می‌شود که همزمان مقاومت عراق از چند روز پیش پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی را در سوریه نیز هدف قرار داده است. پایگاه التنف در شرق سوریه و پایگاه آمریکایی در میدان گازی کونیکو در شمال شرق سوریه از جمله مقرهایی است که طی این روزها از سوی مقاومت عراق هدف حمله پهپادی یا راکتی قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که از چند روز پیش گروه‌های مقاومت عراقی در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بمباران مناطق مسکونی و کشتار غیرنظامیان فلسطینی و در حمایت از مقاومت فلسطین، برای مقابله با صهیونیست‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند. طی چند روز اخیر مقاومت اسلامی عراق بارها مواضع نیروهای تروریست آمریکایی در پایگاه الحریر در شمال عراق و پایگاه عین الاسد در غرب این کشور را هدف حملات پهپادی و راکتی قرار داده است.

دو هفته پیش نیز پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در عراق از سوی مقاومت اسلامی عراق موشک‌باران شد. مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای مسئولیت این عملیات را به عهده گرفت و تصریح کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی عراق شامگاه امروز پایگاه اشغالگران آمریکایی در غرب عراق را موشک‌باران کردند و اهداف خود در این پایگاه را به صورت مستقیم مورد هدف قرار دادند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس