کد خبر 1554643
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶
حوادث

۲۴ساعت بیشتر از انتشار فیلم وحشتناک حمله او به دختر جوان در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی نگذشته که حالا روبه‌روی‌ ما ایستاده و می‌گوید که پشیمان است.

به گزارش مشرق، اسمش ارسلان است و شاید تا حالا فیلم او را که با یک چاقو در دست، روز روشن و در خیابانی خلوت، دختر جوان را با تهدید ربوده و با انتقال به فضای سبز قربانی نقشه شوم خود می‌کند، دیده باشید؛ اتفاق هولناکی که حدود ۹ماه پیش رخ داد و مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت در همه این ماه‌ها در جست‌وجوی ارسلان بودند تا اینکه سرانجام موفق شدند او را شناسایی و دستگیر کنند. او جوانی ۳۶ساله است که حالا به گرگ سحرگاه پایتخت معروف شده. بالغ بر ۱۹سابقه کیفری در پرونده‌اش دارد و در گفت‌وگو با همشهری از جزئیات جرائمش می‌گوید.

من گرگ هستم +عکس

خودت را معرفی کن؟

من ارسلان هستم، متولد سال۱۳۶۶.

به چه جرمی دستگیر شده‌ای؟

تجاوز و آدم‌ربایی.

تا حالا چند نفر را تسلیم نیت‌های شوم خودت کرده‌ای؟

فقط یک نفر بود. باور کنید راست می‌گویم. بعد از آن توبه کردم.

اما شواهد نشان می‌دهد که قربانیان بیشتری در پرونده‌ات وجود دارد؟

نه. اشتباه است. من فقط یک دختر را ربودم که فیلمش پخش شده است.

من گرگ هستم +عکس

خودت هم فیلمش را دیده‌ای؟

بله. امروز صبح در اداره آگاهی تهران نشانم دادند. شرمسار و پشیمانم. موقع دیدن فیلم یک جاهایی چشمانم را بستم. چون باور نمی‌کردم این خودم هستم که با چنین قساوتی دختری را در روز روشن تهدید می‌کنم.

آن دختر را می‌شناختی؟

نه. اصلا. نخستین بار بود که او را می‌دیدم.

آن روز چه اتفاقی افتاد؟

چند شب بود که نخوابیده بودم. شیشه می‌کشم و هر وقت مواد مصرف می‌کنم بی‌خواب می‌شوم. از شب قبل در آن محدوده پرسه می‌زدم. حوالی دارآباد بود. اصلا نمی‌دانم چرا سر از آنجا درآورده بودم. خودم بچه پیروزی هستم. سوار بر موتورم بودم که دم دمای صبح دختر جوان را دیدم؛ حدود ساعت ۶ صبح بود. هوا کاملا روشن بود. ظاهرا او کارمند شرکتی بود و می‌خواست به محل کارش برود. انگار صدایی در گوشم می‌گفت برو و او را با خودت ببر. وسوسه‌های شیطانی به سراغم آمد. در یک لحظه او را شبیه دختری دیدم که زمانی عاشقش بودم. همه اینها دست به‌دست هم داد تا آن کار وحشتناک را انجام دهم. شاید به‌خاطر جنس شیشه‌ای بود که کشیده بودم. فکر کنم خوب نبود. من شیشه ، مشروبات الکلی و قرص را با هم مصرف کرده بودم و اصلا نمی‌دانستم چه کار می‌کنم.

اما فیلم نشان می‌دهد که تو کاملا حواست به محیط اطرافت هست، به پیرمردی که می‌خواسته مداخله کند، گفتی موضوع خانوادگی است و حتی پلاک موتورت را هم مخدوش کرده بودی که شناسایی نشوی؟

اشتباه کردم، پشیمانم!

من گرگ هستم +عکس

وقتی به آن دختر حمله کردی، فقط همان پیرمرد آنجا بود؟

بله. به سمت ما آمد و گفت چه کار می‌کنی. فریاد کشیدم و گفتم موضوع خانوادگی است و او حق دخالت ندارد. دختر جوان هم که قمه مرا دیده بود وحشت کرد. بنده خدا مثل بید می‌لرزید. حتی به من گفت پول، سکه و طلا دارد و حاضر است کارت عابربانکش را به همراه رمزش به من بدهد اما قبول نکردم. چون من سارق نبودم. با تهدید قمه او را به پارکی در آن محدوده بردم. بدون توجه به التماس‌هایش نقشه‌ام را عملی کردم و بعد او را سوار موتورم کردم و در حوالی میدان نوبنیاد اجازه دادم که برود.

یادت هست که آن اتفاق چه روزی رخ داد؟

فکر می‌کنم یکی از روزهای اسفند پارسال بود.

در این مدت که فراری بودی چه کار می‌کردی؟

تازه نامزد کرده بودم و می‌خواستم ازدواج کنم. دختری که به من معرفی کرده‌اند برای ازدواج خیلی خوب است. به هیچ عنوان اهل دروغ نیست، خیلی با من صادق است. می‌دانید من از دروغ بیزارم. تنها نصیحتی که پدرم به من کرد و آویزه گوشم است این بود که می‌گفت عمر دروغ ۴۰روز است. یعنی هر وقت دروغ گفتی بدان که تا به چهلمین روز نرسیده فاش و دستت رو می‌شود. به همین دلیل من هیچ وقت دروغ نمی‌گویم و از دروغ بیزارم.

گفتی که شاکی را شبیه به دختری دیدی که قبلا عاشقش بودی، آن دختر الان کجاست؟

خبر ندارم. من یک زمانی دیوانه‌وار عاشقش بودم و می‌خواستم با او ازدواج کنم اما نشد چون او به من خیانت کرد. همین شد که رابطه‌ام را با او به‌هم زدم.

من گرگ هستم +عکس

پرونده‌ات نشان می‌دهد که سوابق متعددی داری؟

درست است. ۱۹بار توسط پلیس دستگیر شده‌ام و ۹مرتبه به زندان رفته‌ام. سوابقم سرقت، زورگیری، حمل مواد و شروع به آدم‌ربایی است.

ماجرای آدم‌ربایی چه بود؟

همان دختری که عاشقش بودم به‌خاطر تجاوز و شروع به آدم‌ربایی از من شکایت کرد. آخرین بار به همین جرم دستگیر و سال۹۹ آزاد شدم. قاضی اتهام تجاوز را نپذیرفت و فقط به زندان و شلاق محکوم شدم.

چرا آن دختر از تو شکایت کرد؟

بعد از اینکه خیانت کرد، ترکش کردم. او هم می‌گفت چرا نمی‌آیی به خواستگاری من. بعد برای اینکه از من انتقام بگیرد رفت به اتهام آدم‌ربایی و تجاوز شکایت کرد. آخرین بار هم با او قرار گذاشتم تا صحبت کنیم و تجاوز و آزار و اذیتی هم در کار نبود.

درباره بقیه سوابقت بگو.

یک بار موتوری خریدم که بعد معلوم شد سرقتی است. سوابق دیگرم هم همه پاپوش بودند. برایم پاپوش درست کرده بودند.

چه کسانی برایت پاپوش درست کرده بودند؟

دشمنانم! من دشمن زیاد داشتم. باور کنید توهم نزده‌ام. واقعا دشمن داشتم.

پدر و مادرت الان کجا هستند؟

پدرم که سال۹۳ فوت شد اما مادرم زنده است. رابطه‌ام با او عالی است و من عاشقش هستم. راستش من خیلی در زندگی‌ام کمبود خانواده دارم. پدر و مادرم زمانی که من ۴ساله بودم از یکدیگر جدا شدند. باور می‌کنید دلم می‌خواست برای یک روز هم شده دور هم جمع شویم اما افسوس که همیشه این حسرت در دل من بود و خواهد ماند. من در زندگی‌ام حسرت خیلی چیزها را خورده‌ام.

تک‌فرزندی؟

نه. یک برادر بزرگ‌تر هم دارم. حدود ۵سال از من بزرگ‌تر است.

او هم مانند تو خلافکار است؟

او هم زندگی درست و حسابی ندارد. سال‌ها قبل معتاد شد و سرقت می‌کرد. الان هم از او بی‌خبریم چون کارتن‌خواب شده است. اصلا نمی‌دانیم کجا زندگی می‌کند.

چرا پدر و مادرت از هم جدا شدند؟

با هم سازگاری نداشتند. پدرم مرد سختگیری بود و خیلی کتکمان می‌زد؛ مثلا اگر جوهر خودکار روی زمین می‌ریخت جنجال به پا می‌کرد و به جانمان می‌افتاد. بعد از جدایی آنها، چند روز پیش مادرم بودم و چند روزی هم پیش پدرم.

چند ساله بودی که پایت به دنیای مجرمان باز شد؟

فکر می‌کنم ۱۱ساله بودم. مواد می‌کشیدم و حمل می‌کردم که پلیس به خانه‌مان ریخت و دستگیرم کرد. بعد از آن هم هربار که دستگیر شدم بین یک تا ۲سال زندان بودم.

از ۱۱سالگی معتاد شدی؟

برادرم مواد می‌کشید و من پنهانی موادش را کش می‌رفتم و مصرف می‌کردم.

من گرگ هستم +عکس

خانواده‌ات خبر داشتند؟

نه. فقط می‌دانستند برادرم معتاد شده است.

شغلت چیست؟

من در کار فروش پرده هستم. حوالی تهران نو در یک مغازه پرده‌فروشی کار می‌کنم.

درس هم خوانده‌ای؟

دیپلمم را گرفتم اما به‌خاطر اعتیادم نتوانستم درسم را ادامه بدهم. درواقع هم معتاد بودم، هم کار می‌کردم و هم درس می‌خواندم. هرچند دلم می‌خواست تا دکتری بخوانم. در زمینه خیاطی، طراحی لباس یا دیزاین خانه. چیزی که به شغلم مربوط باشد. دلم می‌خواست یک فروشگاه بزرگ پرده‌فروشی راه‌اندازی کنم اما خب به آرزویم نرسیدم. موادمخدر زندگی مرا تباه کرد.

لقب خاصی هم داری؟

آنها که مرا می‌شناسند می‌گویند شبیه گرگ هستی؛ گرگ سحرگاه! چون چهره‌ام تا حدودی خشن است و به‌نظر خودم هم شبیه گرگ هستم.

قبل از اینکه دستگیر شوی هم در پرده‌فروشی کار می‌کردی؟

یک مغازه داشتیم که برای پدرم بود، اما۲سال قبل آتش گرفت.من آن را بازسازی و تبدیل به پرده‌فروشی کردم. علاوه بر این در پیک موتوری هم کار می‌کردم. بعد از آن اتفاق، منظورم ربودن همان دخترخانم است، توبه کردم و دور خلاف را خط کشیدم تا اینکه دستگیر شدم.

در زندگی‌ات، رفیق صمیمی هم داری؟

نه. الان ندارم. قبلا داشتم اما خیلی نصیحتم می‌کردند. از نصیحت خسته شده بودم.

گفتی عاشق مادرت هستی. آن دختر هم خانواده‌ای دارد که عاشقش هستند. اگر کسی با ناموس خودت چنین کاری بکند، چه می‌کنی؟

(گریه می‌کند)، خیلی اشتباه کردم، خیلی. شاید مشکل روحی دارم نمی‌دانم.

بیشترین تفریح زندگی‌ات چیست؟

این است که در سایت‌های اینترنتی بچرخم و قمار کنم.

می‌بردی یا می‌باختی؟

اغلب می‌باختم.

پولش را چطور تهیه می‌کردی؟

با موتورم کار می‌کردم، همانطور که گفتم در کار فروش پرده هم بودم.

چند وقت است قمار می‌کنی؟

حدود ۶ماهی می‌شود که به‌شدت معتاد به بازی‌های اینترنتی، شرط‌بندی و قمار شده‌ام. اما خب من خیلی آدم خوش‌شانسی در زندگی‌ام نبودم و نیستم. همیشه به امید برد بازی می‌کردم ولی دست آخر می‌باختم. انگار روی تردمیل هستم؛ زندگی‌ام به همین شکل است. هرچه می‌دوم به جایی نمی‌رسم. درحالی‌که دلم می‌خواست یک دیزاینر معروف می‌بودم و برای خودم برو و بیایی داشتم اما یک تبهکار معتادم با کلی سابقه.

اگر زمان به عقب برمی‌گشت، این کارها را باز هم تکرار می‌کردی؟

نه اصلا. ‌ای‌کاش می‌شد زمان به عقب برمی‌گشت و من دوباره از نو شروع می‌کردم. این‌بار صفحه زندگی‌ام شفاف می‌شد؛ به هیچ عنوان لب به مواد نمی‌زدم حتی اگر بخواهم از روی کنجکاوی امتحانش کنم. با وجود مشکلات فراوانی که داشتم درس را ادامه می‌دادم. از صبح تا شب کارگری می‌کردم تا زندگی خوبی برای خودم دست‌وپا کنم. ازدواج می‌کردم و خانواده تشکیل می‌دادم اما خب حالا اینجا هستم و در این لحظه حاضرم توبه‌نامه بنویسم که اگر آزاد شوم درست زندگی خواهم کرد. این بیستمین باری است که دستگیر می‌شوم و قول می‌دهم که پرونده‌ام همین‌جا مختومه شود و دیگر کار خلافی مرتکب نشوم.

منبع:همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 154
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 49
  • ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    204 5
    توبه گرگ مرگه
    • ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      72 3
      در انظار عمومی اعدامش کنید بدون بستن چشم و دست و پا بگذارید بقیه کسانی که می خواهند گرگبشوند از ترس بمیرند
    • ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      32 8
      پس فردا آزاده
    • محسن ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      51 1
      خون قضاتی که این نجس را آزاد کرده اند حلال است خداوند از آن ها که شریک ناامنی کشور و ستون پنجم دشمن برای ایجاد رعب و وحشت و به آتش کشیدن دستاورد های شهیدان دفاع مقدس هستند نمیگذرد قضات رذلی که با رافت یهودی این جانی را مرتبا آزاد و به او آموزش مظلوم نمایی داده اند باید اول آن ها اعدام شوند
    • ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      31 0
      منافقین عوامل خودشان را در زندان اوین و دادستانیها و کمیته ها و سپاه نفوذ داده بودند تا ترور ، جاسوسی و بمب گذاری کنند. الان هم قضاتی که مجرمان وحشی را به جای حکم اعدام آزاد میکنند از رجوی دستور میگرند تا مردم نسبت به عدالت نظام مایوس شوند. چنین قضاتی را شناسایی و اخراج کنید.
    • ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      27 1
      اعدامی ها را در قبرستان جدا دفن کنید. خانواده هایی که برای مراسم فوت شدگان خودشان سر قبر می آیند وقتی میبینند نام یک اعدامی درست کنار قبر فوت شده خودشان است به شدت ناراحت میشوند. اعدامیها را در گودال بی نام و نشان بیندازید.
    • ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      13 21
      اکثرا زنان مشتریان پرده هستند. تحریک میشده ، جای تخلیه نداشته. مراکزی برای مردان مجرد ایجاد شود تا بتوانند با صیغه کوتاه مدت خودشان را آرام کنند. نمیشود برای همه نسخه ریاضت، ذکر و توسل پیچید.
    • منتقد گمنام ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      14 1
      سکوت بره ها !
    • ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      26 0
      این اگر شاهد و دوربین نبود معلوم نبود گردن بگیره و حاشا میکرد حالا هم بهانه معتادم
    • ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      4 0
      من تعجب میکنم از آنهائی که میگن این باید اعدام بشه .حالا هم که یه مرد پیداشده میخوان اعدامش کنند بابا 19 بار گرفتنش یه بار حرفش را عوض نکرده و مثل همین الان گفته پشیمونم مست بودم اگه قهوهای خوردم شیشه جنسش خوب نبود ..نه به جان جان کریه اگه صد بار باز دستگیرش کنید همین ها را میگه حرف مرد یک کلام .میگی نه الان چند وقت دیگه آزادش میکنند در تجاوز بعدی همین را باز تکرار میکنه . نه شوخی کردم مرد؟؟ این از فاحشه و هرجائی ها هم بدتر است// اعدامش کنید کثافت را فقط حیف که نمیشه 20 بار اعدامش کرد حیف. این از خوک کثیف تر و پلید تر است.
  • سید ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    111 0
    توبه گرگ مرگه فقط مرگ اگه واقعا برخورد با این متجاوزین به نوامیس مسلمین برای قوه قضائیه سخته تکلیف جامعه رو روشن کنه تا خودشون با این گرگا برخورد کنن
  • ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    78 1
    چه فایده داره پلیس دستگیر میکنه ؟؟
    • ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      47 1
      قوه قضائیه هم آزاد میکنه !!!!
  • ر-م ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    157 1
    لعنت به قاضیهایی که این مجرمین را تبرئه و ازاد میکنند.
    • محمد ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      79 2
      بنظر من اون قاضی هایی که این جور جنایتکاران و فاسدان را آزاد میکنند شریک فساد و جنایتهای اینها هستند به سوابق این کثافت نگاه کنید بیخود لقب گرگ نگرفته قاضی مهربان این همه جرم و خلاف و فساد بنظرت کافی نبوده باید ناموس مردم برباد بره . من مطمئنم باز بعد مدتی آزاد میشه همانجوری که قبلا نه مرتبه آزاد شده. مردم چقدر بی صاحب و بی پناه شده اند.
  • میهمان ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    99 0
    آخه این جه سوال احمقانه ای است که اگر به عقب برگردی دوباره این کارها را انجام می دهی ؟
  • هوشنگ ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    9 57
    باید حکم آزادی این بابا را همین امروز صادر کنند چون واقعا توبه کرده
    • محمد ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      23 10
      و تازه قول هم داده که مرتکب کار خلاف نشه لطفاطبق معمول آزادش کنید.
    • ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      27 1
      آره بایدآزادش کنن و تورو بجاش اعدام کنن که ازاین رذل تری
  • احمد ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    63 0
    این فرزند شیطانه.از اول گفتگو حقه بازی و پدر سوخته گی وانحراف موضوع به تلقین اهداف خودش رو دا ره
  • هوشنگ ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    9 74
    زن ایرانی به درد زندگی نمی خوره اون عشقی که ابراز می کنه آبکیه برای مالت نقشه کشیده
    • داود ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      54 4
      شاید زن شما به درد زندگی نمیخوره دیگران را قاطی خودتون نکنید
    • ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      23 2
      هوشی مشنگ تو که روزها گدایی میکنی و شبها هم دزدی! مالت کجابودبدبخت؟
    • ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      5 4
      تو که تاحالا خیلی بدرد خورده ای شیطون بلا
  • ش. ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    45 0
    این بی شرف ها رو اعدام کنید آقای اژه ای جوانان ما در سوریه برای امنیت این خاک شهید میشن یک کمی انقلابی برخورد کنید این بی شرف درست شدنی نیست
  • ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    64 0
    مرتيكه 19 بار سابقه داره ميگه اگه به عقب برگردم اين كارها را انجام نميدم يكي نيست بهش بگه 19 بار به عقب برگشتي باز تكرار كردي اگه هزار بار هم بازگردي با تكرا رميكني
  • مهدیه ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    52 0
    تو غلط کردی که مواد کشیدی و توهم زدی و این کار و کردی؟؟؟ جدیدا مد شده قاتلین و تجاوزگرها هر غلطی میکنن میندازن گردن مواد کشیدنشون که جرمشون و بندازن گردن مواد و نعشگی و بی عقلیشون اتفاقا هر غلطی میکنن از سر هوسبازی و هرزگی و هوشیاری کامل انجام میدن
  • هوشنگ ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    4 11
    بفرمان کله پاچه با نان هامان و پیاز تو این سرما چربی برای بدن خیلی خوبه
    • ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      11 1
      حالا این یارو را میفرستیم تا هم خدمتت برسه و هم بهت کله پاچه بده
    • ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      17 1
      وجدانا تو حالت خیلی خرابه و باید مدام تحت نظر روانپزشک باشی!کوتاهی نکن
  • ازادباش ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    29 7
    این جرمها چه عادی شده برای ... اینها باید در کشور مسلمان عربستان محاکمه شوند
  • علی ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    19 3
    خدا رو شکر از الان و با ابن مصاحبه زمینه توبه و شرمسارم و ببخشید و رافت اسلامی شروع شده . البته ببخشید ایندفعه بد موقع گرفتار شد چون بحث چای دبش اومده وسط این بیچاره اعدام میشه . چون مصالحی درمیان است و چه بسا که این فیلم برای سال قبل است و چرا حالا پخش شده !!!؟؟؟
  • ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    44 0
    خواهشا یکبار قوه قضاییه اون قاضیی که اینو ازاد کرده نشان مردم بده
  • ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    35 0
    چیزی که همشون یاد گرفتن: مواد زده بودم یا مشروب و حال روحی خوبی نداشتم.
  • مهراب بیگدلی ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    50 0
    خاک برسرآن قاضی بی غیرت بیسواد نجومی بگیر کنم که با وجود ۱۹ سابقه کیفری این گرگ را رها کرده به جون ناموس ملت افتاده
  • ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    39 0
    فکر کنید یک فرد با این سوابق وحشتناک رو قاضی تبرئه کنه
    • مهدی ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      23 4
      اگه این خانم از بستگان قاضی باشه می ره برای اعدام ولی اگه نباشه باز هم رأفت اسلامی شامل حالش می شه
    • محمد ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      4 0
      کنار این مجرم باید اون قاضی رو هم نشاند و ازش توضیح خواست. چرا باید قاضی ها و ق.ق ها مصونیت داشته باشن؟
  • ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    45 0
    قابل توجه کسانی که میگن این جرائم بخاطر فقر هست ، مغازه پرده فروشی داشته و مغازه هم از خودش بوده ، جالب اینکه تمام این سارقان و متجاوزان بعد دستگیری معلم اخلاق میشن
  • مهلا ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    23 1
    پارسال این اتفاق افتاد و حالا دستگیرش کردن؟؟؟ دست مریزاد و خدا قوت چند سال پیش اتفاقی مشابه این برای من هم افتاد ولی به لطف خدا از دست یه لاابالی فرار کردم اینها افرادی حرومی بیش نیستن
    • ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      11 0
      اگه کلیپش پخش نمیشد عمراً دستگیرش میکردن ! من فکر میکنم دستهایی تو کاره که جامعه رو نا امن بکنن! (البته منظورم عوامل داخلیه یه موقع نچسبونین به عوامل خارجی)
  • ایرج ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    22 0
    این آقا آزمون سن که زندان رفته کونیش کردن داخل زندان زیاد تجاوز بهش کردن واین رفتارهاشم یه جورفرافکنیه وبرای تسلی شخصیت له شده خودشه بنظرم باید مثل سگ اعدام بشه
    • ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      6 0
      اینجور حکم لازم داره بندازنش تو زندان تا بدست همین زندانی ها سقط بشه از دار دنیا نجات بیاد
  • ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    1 49
    دختره هم بدش نمی اومد ظاهرا با خوشحالی رفته وگرنه باید یه مقاومتی نشون میداد جیغی میزد حلالشون باشه لذتی که بردن هردوشون.
    • ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      20 0
      خجالت بکش کور بودی ندیدی قمه درآورد نشونش داد؟ کشون کشون داشت میبردش خودش داره میگه دختره حاضر بود پول و طلاهاشو بده من قبول نکردم
    • ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      19 0
      خیلی کثیفی .
    • ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      13 6
      همه که مثل خونواده جنابعالی نیستن!
    • ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      14 0
      بی شرف این حرکات هر جای دنیا جرمه فرقش آینه اینجا اعدام داره
    • محمود ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      17 1
      این نظری که دادی دقیقا نشان میده تو چه خانواده ای بزرگ شدی!
    • ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      11 0
      رهگذر باید به ۱۱۰ زنگ میزد آدم ربایی روز روشن
    • ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      3 0
      بی غیرت
  • علی ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    25 0
    وفق بند ت از ماده 224 قانون مجازات اسلامی مجازات تجاوز به عنف اعدام است اگر قبلا که به این جرم دستگیر شد اعدام میشد این فجایع بعدی به بار نمی امد
  • ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    23 0
    شعال یا گرگ فرقی نمیکنه فقط اعدام
  • امین ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    19 0
    این طور انسان های کثیف باید اعدام بشن تا درس عبرتی باشه برای دیگران
  • ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    25 0
    اکثر جنایتکاران وخلافکاران وقتی دستگیرمی شوند برای اینکه ازمجازات رهایی پیداکنندخودرابه موش مردگی انداخته ویا اشک تمساح می ریزند آنوقت قاضی !! دلش هم به حال آنها می سوزدودستورآزادی آنهارامی دهدوهربار به جامعه برمی گردندوخلاف پیشه می کنند
  • علی ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    37 0
    از وقتی این فیلم رو دیدم اعصاب برام نمونده و همش فکر آینده آن دختر معصوم و بی گناهی هستم که یک عمر باید زجر این حادثه را تحمل کند. خدا لعنت کند مزاحمین نوامیس مردم را.
    • ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      7 0
      لعنت شده که به چنین حیوان درنده خوئی تبدیل شده دیگه
    • ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      7 7
      باز گفتی ناموس خودشون میگن ناموس کسی نیستن
  • امین ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    8 0
    اعدامش کنید اون خانم رو در واقع کشته
  • ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    7 0
    زودتراعدامش کنید تارسانه های بیگانه برای آزادیش دست به کارنشوندکه به او لقب مبارز بدهند
  • ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    6 0
    تو گوسفند شامگاهی هم نیستی بی شرف گرگ سحرگاه که جای خود داره
  • ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    6 0
    مگه نمی‌بینید که میگه پشیمونم و توبه کردم ، آزادش کنید . قول میده دیگه بچه خوبی باشه مثل اون ۱۹ باری که قول داد.
  • حسن ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    11 0
    فقط اعدام.
  • ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    6 0
    خداییش هرچه زودتراعدامش کنین تا هم خودش ازاین زندگی نکبت بار و نجس راحت بشه و هم جامعه از شرش!!!
  • ناشناس ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    7 0
    این ترفند مشروب خوردم و مواد کشیدم نمی دونستم شده یک امر فرار از محکمه نمی دونم قضاوت چطوری شده طرف اگر حالت طبیعی ندارد چطور میگه دخالت نکن خانوادگی پلاک موتور دستکاری کشیدن به جای خلوت اینها همه دروغ است و فرار رو به جلو
    • ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      2 0
      تو پرونده های قتل هم اکثر نمیدونن چرا چاقو یه دفعه خودش پرید وسط قلب مقتول ، اسلحه چرا شلیک کرد، قمه خودش رفت هوا.. اینجا هم طبق معمول مواد کشیده دست خودش نبود بیچاره.. تقصیر این نبود، اینا همش نتیجه قوانین درست و بازدارنده کشوره، همه مردم ایران هم در مقابل قانون برابر هستند
  • ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    9 0
    جای پرده فروش در زندان نیست😔 آزادش کنییییید👊 طفلک میگه جنس شیشه که اون روز مصرف کردم خوب نبوده... تازه گفته میخواد بچه خوبی بشه تشکیل خانواده بده و قول میده از این به بعد جنس خوب مصرف کنه فقط موندم کدوم شغالی حاضره زن این گرک بشه؟؟؟
  • شرف ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    9 0
    ذات بد نیکو نگردد چون که بنیادش بد است. کسی که عالی دروغ میگه و برای هر پاسخی زیرکانه جواب می ده :پس برای رفتار و کرداری که انجام می ده قبل از آن فکر می کنه.این پسماند که برای برند سازی خود اسم گرگ سحرگاه برای خودش دست پا کرده و می خواهد به این طریق تو دهنها بیفته مطمئناًپس از آزادی هم خلاف سنگین تر از این انجام خواهد داد.پسماند از عشق مادرش به خودش میگه ولی منو یاد فیلم مهران غفوریان در ذهنم تداعی می کنه که نقش یک مادر خلاف کار را بازی می کرد.مطمئناًدستگاه قضا و انتظامی به این امر واقف هستند که چگونه برخورد کنند.ولی اگر من حاکم شهر بودم حتما این پسماند را در بین تمساح ها رها می کردم تا خوراک تمساح ها شود تا عذابی که می کشه فریادی که برای نجاتش می زنه...زمان لذت بخش آنجاست که دست و پاهاشو تمساح ها می کشند و وقتی جر می خوره و چند تیکه میشه و حتی اثری ازخونش هم نیست چون با آب لجنزار محو میشه .بخدا حال می کنم.
  • ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    12 0
    برای یک مهریه پدر طرف در میارید بعد این جانور ول میکنید وسط مردم شماها دیگه چه قانون مسخره دارید
  • مادری دلسوخته. ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    9 0
    خفه شو تن لش ،بابات گفته: عمر دروغ ۴۰ روزه ! بابات نگفت :آشغال با آبروی مردم بازی کردن وامنیت روانی جامعه را بهم زدن اثرش چندروزه ؟ اعدام کنید در ملاءعام .
    • ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      3 0
      اینو و تتلو متولد ۱۳۶۶ هستن تولید و تربیت و آموزشهای شماست
  • ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    9 0
    اعدام کمترین حقش است
  • هوشنگ ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    5 0
    پدرمن هم مثل این حیوان رذل بودوازخانه بیرونش کردیم
  • ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    1 0
    مشرق از اینکه بعضی از اخبار جرم و جنایت در مملکت را منتشر میکنی ممنون اما ایکاش وقتی امثال این موجود پلید به لطف قضات ... به بهانه های مختلف از زندان آزاد میشوند هم اخبارشان را منتشر میکردی تا هم ملت در جریان باشند هم این قضات ... بدانند که مردم از این اوضاع و احوال باخبر میشوند
  • ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    1 0
    کسی که عادت کردهمحاله ترک کنه باید اعدام بشه تجاوز کرده صبح به این زودی بدبخت خانمه چه گناهی کرده البته شعار ززآ همین بوده که در مردها آزادن هرکاری خواستن در مقابل زنها بکنن آزادی هست دیگه
  • ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 3
    بابا چرا حواس تون نیست " جنسش خوب نبوده " پس این بدبخت تقصیری نداره
  • ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    6 0
    خجالت بکشید و از رو برید، ده ها بار خلاف کرده و گفته پشیمان است و قضات رئوف قوه افتتاحیه به توصیه بالاییها آزادش کردهاند، اگه فیلمش در نمی آمد بازهم تکرار میشد، ای کاش دست متجاوزان و خفن گیرها و زورگیرها و قمه کشان برسه به ناموس و خانواده‌های مسئولان بی غیرت مملکت ، شاید به خودشان آیند و شاید هم این سیاستی برای مشغول کردن ملت به معضلات امنیتی و اجتماعی باشه که ادامه خواهد یافت!!!
  • ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    1 0
    توبه کدامه شاکی داره زودتر اعدام بشه اثر بازدارندگیش بیشتره هر که معتاد بود که نباید تبرئه بشه
  • ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 0
    معتاد شیشه و مشروبات جرمشان سنگین تره چون مواد را میکنند بهانه نیت خلاف معتاد شیشه ای به چه درد میخوره به ملت رحم کنید
  • ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 0
    همه جوره خلافی توآستین داره ولی بازهم داره نقش یک آدمی رابازی می کنه که دوباره بتوانه آزادبشه
  • ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 0
    آره همین جا پرونده ات مختومه میشه البته بالای دار ! و دیگه نمیتونی کار خلافی انحام بدی
  • هوشنگ ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    3 0
    آزادش کنین تا بیاد سراغ من
  • ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    11 0
    چطور چندین پرونده مشابه داره و راحت هم آزاد شده باید قاضی پرونده های قبلی رو محاکمه کرد
  • هادی ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    3 0
    فکری به حال پول فاسد و حرامی که در قوه قضاییه در گردشه نشه، باید منتظر بدتر از این باشیم.د
    • محمد ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      0 0
      احسنت
  • ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    6 1
    نمایندگان مجلس بجای حزب و حزب بازی قوانین جدید تصویب بکنن که اینقد کمبود قوانین نداشته باشیم و قوه عدلیه مجبور نباشه مجرمی رو که پلیس دستگیر میکنه بعلت عدم وجود قوانین لازم ، آزاد بکنه !
  • یوسف ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    3 0
    19 بار توسط پلیس دستگیر و دوباره آزاد شده واقعا قانون مجازات نیاز به باز نگری داره اگر این اتفاقات برای خانواده همان قاضی های محا کمه کننده افتاده بود ایا همین طور قضاوت میکردند متاسفانه این وسط نیروهای انتظامی کشور هم خراب میشند
  • ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    7 1
    «سوابقم سرقت، زورگیری، حمل مواد و شروع به آدم‌ربایی است» بعد این آدم داشته راست راست تو خیابانهای تهران می گشته لعنت به این عدالتتون
  • ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    3 3
    تو هیچ جای دنیا امکان ندارد چنین افرادی با این همه سابقه شرارت آزاد باشند. رژیم با آزاد گذاشتن این افراد دنبال چند هدف است. یک نا امن کردن جامعه تا به مردم نشون بده اگه ما نباشیم شما امنیت ندارید. دو ترساندن مردم و ایجاد وحشت در جامعه همان سیاست نصر مع رعب. ترساندن زنها تا نافرمانی های مدنی انجام ندهند. اگر ادعا دارید حرف های من غلط است تنها یک دلیل بیارید که چطور شخصی با نوزده فقره سابقه کیفری از قبیل زورگیری تجاوز و آدمربایی و مواد مخدر آزاد است؟ در حالی که در همین اعتراضات پیشین شخصی رو بجرم آتش زدن سطل اشغال اعدام کردن
  • علیپور ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 0
    این بیشرف اگرآزادشودده سالبعد بازهم بلای جامعه میشود لعنت برآزاد کننده های این گرگ صفت.
  • ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    3 2
    این خبرا رو میزنین که خبر اختلاس رو مردم یادشون بره؟این یارو باید اعدام بشه به تعداد خلافهاش دارش بزنن یا گردنش رو بزنن درس عبرت بشه.
  • احمدی ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    3 0
    اعدامممممممممم
  • ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 0
    وَمَنۡ أَعۡرَضَ عَن ذِكۡرِي فَإِنَّ لَهُۥ مَعِيشَةٗ ضَنكٗا وَنَحۡشُرُهُۥ يَوۡمَ ٱلۡقِيَٰمَةِ أَعۡمَىٰ طاها ۱۲۴ و هر کس از یاد نمودن من روى بگرداند، پس به تحقیق براى او [در دنیا] زندگى تنگى خواهد بود و او را در روز قیامت نابینا محشور مى‌کنیم.
  • ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    7 0
    خدا لعنت کنه اولین کسی را که گفت معتاد بیماره نه مجرم پدرش خوب شناخته بودش کثافت دروغگو رو ، با اعدامش هم به خودش کمک می کنید هم به جامعه
  • ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    4 1
    مشکل اصلی این کشور فسادی هست که در قوه قضائیه هست پلیس دستگیر میکنه دادگستری آزاد میکنه قوانین شل و بی خاصیتی که مغزهای پوسیده تصویب کرده اند هم که جای خود
  • ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 1
    ابله تو از گرگ هم پست تری.چقدر خوب بود اطلاعات کشور سامانه را طراحی میکرد که افرادبالای ۱۵ سال که تحصیل نمی کنند.ومشغول کار هم نیستند.غیر مستیم وباحفظ حرمت پایش شوند. مطمنا"در کاهش بزهکاری ها تاثیر داره.
  • علی ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    7 0
    اون قاضی که تو را از جرم تجاوز تبریه کرده وحق اون دخترو ضایع کرده حالا بیاد وجوابگو باشد بیشرف واقعا بعضی از قضات از شکل و شمایل مجرم ها میترس و حکم نمی دن وجای بسی تأسف دارد.
  • فرزاد کلبعلی ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    1 0
    همین مصاحبه مقدمه آزادی اش درحالیکه این خوک کثیف تنها لیاقتش مرگ ولو ثابت بشه مطلقا از بدو تولد مشکل روانی حاد داشته که هرگونه اراده و اختیار ازش سلب کرده, بازم باید اعدام بشه چون سگ هار کثیف قطعا تمام زندگی اش تجاوز و قتل و جنایت بوده و خواهد بود و قشنگ بلده فیلم بازی کنه و از کارش لذت میبیره و خودشو باهوش پنداشته[که البته این مورد آخر را باتوجه به قضات و کارمندان قوه فضائیه بسنجی حق داره خودش باهوش بپنداره چرا که در قوه قضائیه بالاترین آی کیو 85است]
  • ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    6 7
    بخدا قسم هشتاد درصد این جرمها بخاطر بد حجابی یا بی حجابیهو اگه خانم حجاب کامل داشته باشه کمتر کسی جرات می کنه بهش تجاوز یا حمله کنه. این دخترای بی حجابن که خودشون باعث تحریک هرزه می شوند . حالا هی بگین حجاب اختیاریه. مگه تو برخی کشورها بی حجابی اختیاریه که اینجا حجاب اختیاری باشه . تو فرانسه بی حجابی اجباریه و اینجا حجاب اجباریه چون حکم اسلامه.تا حدودی این بی حجابها حقشونه که این بلاهاسرشون بیاد وگرنه کسی که از ابروش می ترسه هیچوقت موهاشو و بدنشو بیرون نمیریزه . هر چند که معتقدم این گرگ صفت باید مثل سگ کشته بشه البته اگه عفو ......به مناسبتهای مختلف بزاره که ازاد نشه
    • ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      6 2
      چه بگوییم ؟والله موندم بعضی از خانوم ها چطور جرات می کنند اینقدر آشفته در خیابان ها تردد می کنند....... .
    • ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      4 0
      پیرزن بیچاره، چادری، که خودش را در چادر پیچانده بود را که دو نفری خفتش می کنند به خاطر بی حجابی بود. به خاطر بی صاحبی هست. کارت به دادگاه نیفتاده و گرنه شاخ در میاری/ یک جمله بیشتر ندارند/ روند اداری/ صد نفر دیدند طرف ادم کشته، ده تا دوربین فیلم گرفته؛ حکمش پس از پیگیری سه سال طول می کشد/ به خاطر روند اداری/ مملکت فسادش سیستماتیک است
  • ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 0
    فقط اعدام .مرتیکه دله تو گرگی ؟!
  • ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    5 0
    مردیکه 19 بار خلاف کرده وآزاد شده شیشه میکشه آدم ربایی کرده تجاوز به ناموس مردم کرده از همه مهمتر باعث رعب وحشت در جامعه شده بعد میگه پشیمانم توبه گرگ مرگه وگر نه ستمکاری بود بر گوسفندان بررسی بشه چرا قاضی 19بار این حیوان درنده را بخشیده مجرم فقط یک بار خطایش قابل بخشش هست اون اگر توبه نصوح بکنه و آزاری زرری به شخصی نزده باشه و اصلاح گردد این حیوان باید خیلی زود اعدام بشه وپرونده خانوادش هم بررسی شاید اونا هم خلافکار باشن چون معلومه ریشه ای ندارن
  • حسين ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    6 0
    اين فرد صرفنظر از شرايط سخت خانواده گى كه داشته و بدان اشاره ميكنه خودش ميگه ١٩ بار دستگير شده و ٩ بار رفته زندان،به نظر من حتمًا بايد رفت سراغ اون قضاتى كه قبلًا وى را محاكمه و محكوم كرده اند و از آنها پرسيد كه چرا يك چنين فردى و با اين سوابق سنگين از حداقل مجازات برخوردار بوده و بلافاصله بعد از آزادى از زندان مجددًا به اعمال خلاف گذشته مبادرت ورزيده،من معتقدم حتمًا بايد در سيستم قوه قضائيه ايران دگرگونى هاى اساسى در برخورد با مجرمينى كه امنيت اجتماعى را به خطر مياندازند ايجاد كرد،مطمئن باشيد اگر اين فرد در آمريكا و يا اروپا دستگير ميشد حداقل مجازاتش محروميت مادام العمر از زندگى عادى و معمولى بود،ولى اين شخص با اين ميزان جرائم سنگين ١٩ بار دستگيرى و ٩ بار تجربه زندان همچنان به اعمال خلاف خودش ادامه ميداده و در نهايت چنين فاجعه را هم مرتكب شده،بايد در برخورد با چنين مجرمين و كلا" با افرادى كه امنيت جامعه را در هر نوع و شكلى برخورد قاطع و سخت و سنگينى داشت،امنيت اجتماعى خط قرمز همه جوامع است كه اگر به خطر افتد جامعه از درون فرو ميپاشد، بايد در درون قوه قضائيه در نوع و شيوه برخورد با يك چنين مجرمين يك تجديد نظر كلى صورت گيرد،بايد از نيروهاى انتظامى كه فداكارانه برأى تأمين امنيت جامعه تلاش ميكنند تشكر كرد.
  • ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    9 0
    ۱۹ بار دستگیرشده و بعد آزادش کردند!!! خیلی عجیب است...خیلی...🤔 قانون سختگیرانه باید اعمال شود...
  • رضا ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    11 1
    مسولین کشور !خودتون رو جای پدر و مادر تمام دختران محصل و شاغلی که دختراشون تاریکی از خونه میرن و تاریکی بر میگردن بذارین و جامعه رو واسه مردم امن کنید. شاید قربانی بعدی فرزند شما باشه.
  • reza ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 9
    به نظر من هیچ کار اشتباهی نکرده و باید فورا آزاد بشه....
    • ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      6 0
      و بیاد سراغ خانواده تو
  • سید ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    6 0
    اعدام کنید این چه قانونی است
  • ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    4 0
    یه طور مصاحبه میکنن انگار خودشون بی‌بیتقصیرن و خواننده متن مقصره
  • ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    6 0
    ترس درجامعه حاکم شده اگر اعدام نشود ماهم میترسیم
  • ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    4 0
    مجرم اصلی قانون گذار و قاضی هست اونارو اعدام کنید که اجازه دادن همچین اشغالای بازم دوباره آزاد بشن
  • ایرانی واداده بیکار ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    8 0
    برای این بی شرف ها دروغ گفتن مثل آب خوردن می باشد .درحالی که سابقه ۱۹ مرتبه محکومیت و زندان دارد در حادثه جنایت به آن دختر می گوید که پیشنهاد پول و طلا و کارت بانکی اش را قبول نکردم چون من دزد و سارق نبودم !!! توبه گرگ مرگ می باشد ‌!!! فقط مرگ می تواند که جامعه را شر این شیطان صفت پاک کرد .کسی که ۱۹ مرتبه زندان رفتن نتوانسته که اصلاحش نماید اصلاح شدنی نیست . بکشیدش بالا و نفس نجسش را ببرید .خلاص !!!
  • ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    4 0
    آزاد شدن بعد از هر آدم ربایی باعث شده آقای گرگ به تجاوز به عنف عادت کنه
  • ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 3
    فرزند پاك افغانستان هست!
  • ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    1 0
    بیشرف میگه آدم خوش شانسی نبودم، مگه نمی دونه که تمام این بدبیاری ها ناشی از اعمال کثیف خودشه
  • ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    6 0
    گرگ این نیست اونیه که 19 بار آزادش کرده
  • ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    4 0
    امنیت؟!!!!
  • ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    5 0
    رئیس سوت بلبلی قوه ی عدلیه بیاد پاسخ بدهد
  • ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 0
    بلی پرونده اندت با اعدام مختومه میشه
  • ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    3 0
    این جور افراد هرگز در کشور ایران محاکمه چندانی نمی شوند تا گیر می افتن می گن معتادم شیشه مصرف می کنم و هزار بهانه دیگه . قاضی هم آنها را لحاظ می کنه بعدش هم آزاد میشه . قضات محترم اگه شما درست قضاوت کنید این آقا برای بیستمین بار مرتکب جرم نمیشد. . من جای دستگاه قضات باشم اینها را می فرستم عربستان که در موردشان قضاوت کنند و تصمیم گیری کنند
  • ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    1 0
    بیچاره اون دختر. چه کابوس هایی داره میبینه. نمیدونم چی بگم. شرع هر چی صلاحه مشخص کنه.
  • رضا ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    1 0
    بنظرم این مجرمها در به جزایر جنوبی که خالی از سکنه هستند هدایت کنن وقتی مدتی انجا بمانن واز گرما پوست اندازی کنن قدر راحتی واسایش را بهتر درک می کنن
  • عدسی ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 0
    یه بدبختی گیر میارن اگر دم کلفت بود الان گیر نمیفتاد که چه سرنوشت تلخش میارین جلو چشمش برای عبرت بقیه بدبختا بیان گرانی درست کنید واجب تر وجدانی
  • ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 0
    اگر اعدام نکنید عین قارچ زیاد میشن این حیوونا
  • یزدان ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    1 0
    فقط اعدام،، ولاه اگه بخشش بخوره منم همین روزا این کارو میکنم خیلی باهاله
  • محمد ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 0
    باید در این قضیه قوه محترم قضاییه پاسخگوی مردم باشد. چه طور 19 بار کسی رو گرفتند و بازم آزاد کردید؟ به مردم توضیح دهید و نزارید مثل دوران ریاست قبلی این سازمان مردم بیشتر بی اعتماد بشن.
  • ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    3 0
    تمام این افراد در یک مورد مشترک هستند. و ان هم اینکه، موتور سواران قابلی هستند/ اگر قاضی بعد از اولین جرمش به جایِ زندانی کردنش، دست راستش را قطع می کرد. حالا این اتفاقات نمی افتاد. چون می توانست موتور سوار شود و حتی پیک موتوری باشد. اما دیگر ان تیز و بزی سابق را نداشت و دیگر جرم انجام نمی داد و می رفت سر خانه و زندگی اش/ قاضی ها باید مجرمان موتوری را حتما قطع دست و پا کنند به جای اینکه زندان بفرستند/ این اخری اش نخاهد بود
  • ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 0
    واقعا از سطح شعور بعضی تعجب می کنم. در همین سایت مشرق، فیلم دزدی از پیرزن را منتشر کردند. آن هم با آن وضعیت. نا امن کردن جامعه توسط اراذل و اوباش چه ربطی به حجاب دارد/ وظیفه حکومت و دادگستری ایجاد امنیت در جامعه است/ این سخنان که ناامنی توسط اراذل و اوباش را به حجاب ربط می دهید. تبلیغ حجاب نیست؛ این روش درستی نیست. باید قضات و ریاست دادگستری در مورد پرونده افرادی مثل این فرد که اعدام کردن شان اظهر من الشمس است پاسخگو باشند/ اینکه شما ناکارامدی دستگاه قضا را به حجاب ربط می دهی دودش به چشمِ همه جامعه می رود/ خواهر و مادر و زن من و شما هم ممکن است طعمه چنین اراذل و اوباشی شوند. چرا دستگاه قضا را به پاسخگویی وادار نمی کنید/ قاضی می ترسد، رشوه می گیرد..... دلیلش چیست که چنین شیاطینی جامعه را نا امن می کنند و دستگاه قضا این طور بی خیال است
  • ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 0
    این سگ آلمانی را به سبک خودش اعدامش کنید.با چشمانی باز.و اطلاع رسانی قبلی.در صبح همان ساعتی که اینکار را انجام داد همان محلی که اینکار را انجام داد.داد از داشتن امنیت میزنید که داریم پس بسم اله امنیت را بیاورید با شروع به اعدام سگهایی مثل این ... انشااله امنیت واقعی را زودتر در مورد همه کسانی که امنیت هم وطنان عزیزمان ایران را به خطر میاندازند اجرا کنند اقایان.انشااله.
  • ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    4 0
    اون قاضی کثافتی که این کثافت رو ازاد کرده بعد ۱۹ بار کثافت کاری الان کجاست معرفیش کنید
  • ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    1 0
    داره میگه قوه قضاییه هم مقصره چون راحت زندانی راازاد میکنه شیشه میکشم چون شاخه موادمخدر توکارش جدی نیست هرمجرمی فقط پنجاه درصدمقصره بقیه دولت مقصره چون قوانین اجرانمیشه
  • ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    4 0
    اون دختر دیگه هیچوقت اون آدم قبل نمیشه. بزنید بکشید این کثافت رو
  • ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    1 0
    اگر قوه قضاییه شرف داشته باشد بیاید و بگوید چند نفر اراذل و اوباش با کارنامه و پرونده رنگینی مثل این گرگ نجس الان آزاد هستند. تا همه مردم ایران از اینجا بروند. ناموس و مال ادم در ایران امنیت ندارد
  • ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 0
    به جای حکم اعدام و قطع دست و پا و کور کردن چشم، متاسفانه زندان ها را شلوغ می کنند/ اون از چای دبش و چای دبش هایی که در اینده خواهد امد در سیستم اقتصادی و این هم از نا امنی برای مرد و زن..... چند روز پیش فیلم ان پیرزن چادری بدبخت ندید
  • ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    1 0
    قوه قضاییه الان دارند پلنگ صورتی می بینند و به ریش مردم می خندند. بخندید که خندیدن داریم
  • ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 0
    این حرفها فقط ارام بخش است برای دل مردم./ نه کور خوانده اید منتظر تظاهرات خیابانی شدید علیه قوه قضاییه باشید
  • ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 0
    فکر کردید با اعلام این نظرات می توانید حکم زودپز را برای مردم ایجاد کنید/ دانشجویان و حوزویان و بازاریان تهران؛ ان قوه قضاییه را با خاک یک سان می کنند./ وعده تظاهرات بزرگ ما مقابل قوه نجس قضاییه
  • امیر ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 0
    وقت دادگاه نگیرید زندان اشغال نکنید فردا صبح همون محل ارتکاب جرم اعدامش کنید
  • سید ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    1 0
    خدا نعلت کنه مسئولی رو که حقوق میگیره تا امنیت و عدالت مردم و نوامیس این ملت رو تامیین کنه،،بعد این حیوان ۱۹ بارآزاد شده بوده،،۸ ماه طول بکشه فقط اینو دستگیر کنید،،خاک بر سرملت،،،امثال این حیوان رو حالا چرا شطرنجی میکنید میترسید آبروی شما بره یا این،،،اینا رو بعد از تجاوز علنی،،لخت کردن و بستن یک هفته به تیر برق،،راحت به آتش بکشید اگر شرفی مانده
  • ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 0
    نسل بد نیکو نگردد جون۵که بنیادش بد است، ،اینجا که باس اعدام کنن، نمیکنن، جون با مردم نیستن دولتیان
  • ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 0
    وقتی تو جرم های کوچک تر و بعد از بارها و بارها دستگیر کردن و آزاد کردن , حکم قطع ید و قطع انگشت اجرا نمی شه آخرش می شه همین , هیچ کسی جرات ندارد برای بار نخست دنبال این جور جرائم خشن اونم تو روز روشن و وسط شهر بره رفتن سمت جرائم خشن , حاصل یک رشد است رشدی که باعثش , قوانین ناقص و اجرا نشدن احکام اسلام هستش اون قاضی اگر 4 انگشت دست اصلیشو ازش می گرفت دیگر نمی توانست چاقو دستش بگیره و بیفته به جون ناموس مردم و مشکل این است که این آدم بازم 6 ماه دیگه آزاد می شه و به آغوش گرم جامعه برمی گرده !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 0
    قاضی های قبلی چقدر بی خاصیت و بی بخر بودند که این همه سوابق فساد باز او را آزاد کردند باید این بیشرف و امثال وی در انزار عمومی اعدام شود.
  • محمد ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 0
    این کثافت مرن را یاد اصغر قاتل می اندازد این کثافت را اعدام کنید
  • حقیقت گو ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 0
    وقتی قوه قضائیه برای خودش مدرسه میزنه و با دو سال آموزش/////
  • ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    4 0
    قبل از اعدام به متهم چای دبش بدهید تا مردم دیگر چایی که سرازاختلاس درآورد تحریم شود
  • تورج ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    2 0
    چه سوالای چرتی! اگر به عقب برگردی باز هم این کارهارو میکنی؟ نه پشیمانم.. طرف مرگم براش کمه..
  • تورج ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    2 0
    چه سوالای چرتی! اگر به عقب برگردی باز هم این کارهارو میکنی؟ نه پشیمانم.. طرف مرگم براش کمه..
  • ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    0 0
    از این قبیل افراد در جامعه زیاد هستند مجرد و متاهل ندارد هوس باز هستند باید اعدام شوند تا درس عبرت بشود نه در جامعه آزاد باشند و با هستی افراد بازی کنند و آنها را نابود نمایند
  • ناراضی ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    2 0
    بعضی وکیل ها پست تر از این کثافت هستن پول میگیرن وراه نشون میدن
  • ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    3 0
    فقط اعدام هست که یک جامعه را خوشخال میکنه از دست این ارزال اوباش
  • ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    0 0
    گور پدرت با مکر و نیرنگت گرگ 🐺 بی شرف
  • سیدمحمدمهدیpuyamotlaq ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    0 0
    سلام بر غزه قهرمان سلام بر آزادگان عالم بشریت و سلام بر شب جمعه : فقط امشب در ایران و شب عید کریسمس در سراسر دنیا دیوان حافظ را که دیدیم و یا درخت کریسمس را که چیدیم بر سر سفره شب یلدا از باز کردن آن و باز کردن هدیه های کریسمس و حافظ خوانی شرم کنیم چون گرمی خون کودکان فلسطینی در غزه به زیبایی همان رنگ قرمز دانه های انار است که با نظم و ترتیب پیش روی نماز گزاران و خانواده هایشان روی زمین در کفن سفید پیچیده شده است؟ بگذارید برایتان یک بیت از حافظ بخوانم تا ببینیم خودمان را در آینه شعر حافظ شیرازی: { فکرِ خود و رایِ خود در عالم رندی نیست کُفر است در این مذهب خودبینی و خودرایی } و من الله توفیق .
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    1 0
    تمام گزارش رو خوندم، واقعاً ناراحت کننده بود انشااله هیچ کسی درگیر مواد مخدر نشه،چون اعتیاد شدید موجبات طلاق، سرقت، بیکاری؛ زورگیری رو فراهم میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس