کد خبر 1554765
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
راهور

پلیس راهور پایتخت از اعمال قانون یک میلیون و ۱۲۰ هزار خودرویی که در ۸ ماهه سال جاری تخلفات حادثه‌ساز در معابر بزرگراهی انجام داده بودند، خبر داد.

به گزارش مشرق، امروز دوشنبه ۲۰ آذرماه ۱۴۰۲، سرهنگ صفر عبادی سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه تلویزیونی «شهر امن» در خصوص آمار برخورد با تخلفات حادثه ساز گفت: متاسفانه باید بگویم که تخلفات شبانه خودروها در شهر تهران از جنس خطرناک، سخت و وحشتناک است.

وی افزود: تعداد معدودی که آمار آنها ۲ درصد از تعداد کل رانندگان را هم شامل نمی‌شود تخلفات حادثه‌ساز را در سطح معابر بزرگراهی شهر تهران انجام می‌دهند که در پلیس بزرگراه و در رأس آن پلیس نامحسوس این تخلفات رصد شده و برخورد جدی با آنها را در دستور کار خود داریم.

سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در ۸ ماهه گذشته یک میلیون و صد و بیست هزار دستگاه خودرویی که تخلفات حادثه ساز را در سطح معابر بزرگراهی انجام داده بودند اعمال قانون شدند.

وی گفت: همچنین در این مدت بالغ بر ۳۴ هزار خودرو که تخلفات حادثه ساز داشتند نیز در پارکینگ‌ها توقیف شده و حدود ۱۲ هزار فقره توقیف ساعتی نیز در کنار معابر بزرگراهی و در حاشیه امن راه با نصب بنر مشخص شده انجام شد که شهروندان و رانندگان تهرانی آنها را دیده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 0
    چطوری میگی دو درصد؟ مگه نگفتی ۱۱۲۰۰۰۰ خودرو متخلف جریمه شده اند؟ اینرقم دو درصد کل خودورهای کشوره؟ یعنی ۵۶ میلیون راننده همراه‌ با خودرو داریم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس