دیپلمات روس: بسیاری از اتباع روسیه هنوز در غزه هستند

سفیر روسیه در فلسطین اشغالی گفت که کار پیدا کردن اتباع روس در نوار غزه بسیار دشوار است و ده‌ها شهروند این کشور هنوز این باریکه را ترک نکرده‌اند.

به گزارش مشرق، در ادامه تخلیه اتباع کشورهای خارجی از نوار غزه همزمان با تداوم حملات بی‌وقفه رژیم صهیونیستی به این منطقه در روز شصت‌وششم جنگ، روسیه از دشوار بودن روند تخلیه خبر داد.

«آناتولی ویکتوروف» سفیر فدراسیون روسیه در فلسطین اشغالی امروز (دوشنبه) گفت که بسیاری از شهروندان روس هنوز در نوار غزه حضور دارند اما کار شناسایی و یافتن آنها با تداوم حملات صهیونیست‌ها دشوار و پیچیده‌تر شده است.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، ویکتوروف با بیان اینکه روسیه به سختی در تلاش برای ادامه دادن روند تخلیه اتباع روس از نوار غزه است، توضیح داد که مسکو امیدوار است تا این فرآیند طی چند روز آینده به پایان برسد.

بر این اساس، وی همچنین افزود: « ده‌ها شهروند روسیه و بستگان آنها به دلایل نامعلوم هنوز نوار غزه را ترک نکرده‌اند و دولت نیز در حال کار بر روی این مسئله است».

پیش از این «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز پنجشنبه گفته بود امیدی وجود ندارد که درگیری‌های آغاز شده از هفتم اکتبر بین حماس و اسرائیل به زودی پایان یابد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس