مرکز فرماندهی و کنترل ارتش اوکراین در محور «کوبیانسک» منهدم شد

رسانه‌های روسی اعلام کردند که نیروهای ارتش این کشور موفق شدند در یک حمله پهپادی مرکز فرماندهی و کنترل ارتش اوکراین را در منطقه کوبیانسک شناسایی و منهدم کنند.

به گزارش مشرق، وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای ارتش این کشور موفق شدند مرکز فرماندهای و کنترل ارتش اوکراین را در منطقه کوبیانسک در استان خارکیف در شرق اوکراین را شناسایی و منهدم کنند.

وزارت دفاع روسیه دیروز یکشنبه نیز اعلام کرد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش این کشور در شبانه‌روز گذشته ۲۰ پهپاد مهاجم ارتش اوکراین را در مناطق مختلف رهگیری و منهدم کرده است.

در این بیانیه آمده است که پدافند هوایی ارتش روسیه همچنین شش موشک هیمارس را منهدم کرد و ۲۰ پهپاد اوکراینی در مناطق آلشکی، نوایا کاخوفکا، قاهره در منطقه خرسون، اولشان در جمهوری خلق لوهانسک، پانتلیمونوفکا، پسکی و ترودوفسکوئه در جمهوری خلق دونتسک سرنگون شدند.

به نوشته ریانووستی، در مجموع از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، ۵۵۰ هواپیمای نظامی اوکراین، ۲۵۷ بالگرد، ۹۶۰۸ هواپیمای بدون سرنشین، ۴۴۲ سامانه موشکی ضدهوایی، ۱۳۹۵۵ تانک و سایر خودروهای زرهی زرهی، ۱۱۸۸ خودروی جنگی چندگانه موشک پرتاب، ۱۱۸۸ خودروی جنگی، سامانه موشکی پرتاب چندگانه، توپخانه و خمپاره و همچنین ۱۶۱۴۷ واحد خودروی ویژه نظامی ارتش اوکراین منهدم شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس