گزارش العالم

خبرنگار العالم گزارش داد: نیروهای اسرائیلی از ورود آمبولانس‌ها به جنین برای امدادرسانی به مجروحان یا انتقال‌شان به بیمارستان، جلوگیری کردند.

به گزارش مشرق، "رایه عروق" خبرنگار العالم تصریح کرد: از ساعت ۳ بامداد (به وقت محلی)، نیروهای اشغالگر اسرائیلی به شهر و اردوگاه جنین یورش برده و این اردوگاه را از تمام محورها محاصره کرده‌اند و در برخی محله‌ های شهر جنین مستقر شده‌ اند.

خبرنگار العالم افزود: رژیم اشغالگر تجهیزات نظامی زیادی را از محورهای مختلف وارد این شهر کرده است و در جریان حملات پهپادی آن، ۳ فلسطینی شهید و عده ای دیگر زخمی شده‌ اند.

طبق این گزارش، جنگنده‌های اسرائیلی در آسمان جنین و روستاهای اطراف به صورت گسترده به پرواز درآمده‌ و محله "جرد الذهب" را در مرکز اردوگاه جنین هدف قرار داده‌اند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین در برخی محله‌های اردوگاه جنین مستقر شده‌اند و مانع از تردد آمبولانس‌ها جهت امدادرسانی به مجروحان، می‌شوند.

خبرنگار العالم در عین حال تأکید کرد که در مقابل این یورش صهیونیست‌ها، رزمندگان گروه‌های مقاومت در اردوگاه جنین مقاومت نشان می‌دهند، به نحوی که "گردان جنین" وابسته به جهاد اسلامی، این یورش را از محورهای مختلف دفع کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس