به گزارش مشرق، صدرالحسینی، فعال رسانه در کانال ایتای خود نوشت:

در حوزه‌ی اطلاعاتی و امنیتی، امروز موساد و شین‌بِت اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی به عنوان مدرس و استاد بسیاری از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی دنیا محسوب می‌شوند.

البته تبلیغات قابل توجهی هم دنبال این قضیه بوده که او را بزرگتر از آنچه که هست نشان بدهد. در حوزه‌ی عملیات ویژه و ترور، کسب اطلاعات و در حوزه تبدیل این اطلاعات به عملیات رژیم صهیونیستی در میان دستگاه‌ها و سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی از مدعیان بوده است.

ضربه‌ای که این عملیات طوفان الاقصی به او زد غیرقابل جبران است. چرا که در زیر نگین انواع و اقسام فناوری‌های کسب اطلاعات، مقاومت فلسطین توانست این حرکت عظیم را انجام بدهد که هیچ‌گونه اطلاعاتی در این رابطه در اختیار رژیم صهیونیستی نبود. نه در اختیار دستگاه‌ اطلاعاتی ارتش و نه در اختیار دستگاه اطلاعاتی کشور.

در واقع این دو به شدت ضربه دیده و در حقیقت دو ستون اصلی و پایه اصلی رژیم غاصب صهیونیستی بودند. به این دلیل رهبر انقلاب از تعبیر زلزله استفاده کردند و باید بگوییم که ستون فقرات زیربنائی حوزه‌های مختلف رژیم صهیونیستی دچار زلزله‌ی شدید و فروپاشی شده است. اتفاقاتی که جبران آنها بسیار مشکل است.

حالا و در عملیات طوفان الاقصی ما شاهد هستیم که تمام این تصورات و هیمنه و تصویری که از قدرتمندی بازوی نظامی و اطلاعاتی رژیم ساخته شده به یکباره توسط جوانان فلسطینی فرو می‌ریزد. نیروهایی که از نظر تسلیحات و امکانات و حتی فناوری‌هایی که برای جنگ مورد استفاده قرار داده‌اند به هیچ وجه با نظامیان صهیونیستی قابل مقایسه نیستند. از این جهت باید شکست تاریخی اخیر رژیم را یک نقطه عطف در تاریخ مقاومت دانست.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    3 4
    مقاومت مردم مظلوم غزه در مقابل این همه امکانات و تجهیزات و تسلیحات نظامی صهیونیستهای غاصب بزرگترین پیروزیه
  • ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    1 3
    دقیقا . واقعا با این سجایای تعریف شده دستگاه های اطلاعاتی صهیونیستی ، ضربه مهلکی خوردند . آنهم از بغل گوش و تحت رصد شدید
  • ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    0 3
    بپذیریم یا نه ، همین هک سرویس ها امنیتی حتی گوشی رئیس موساد تا نفوذها از پارسال تا کنون که شاید بیشتر از دو سال شد که اوج گرفت و فاش میشد ، از هر سو و نام . مثل آنانیموس کجا و کجا . نقش داشته . هف یا پونزده اول ماه پاییزی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس