پزشکان بدون مرز: نظامیان اسرائیلی به آمبولانس‌ها در جنین تیراندازی می‌کنند

سازمان پزشکان بدون مرز از تیراندازی وحشیانه نظامیان صهیونیست به سمت بیمارستان‌ها و آمبولانس‌های حامل بیماران در شهر جنین در کرانه باختری رود اردن خبر داد.

به گزارش مشرق، سازمان پزشکان بدون مرز از تیراندازی به سمت آمبولانس این سازمان هنگام انتقال بیمار از بیمارستانی در جنین خبر داد.

در بیانیه این سازمان آمده است: مردم جنین می‌میرند زیرا امکان رسیدن به بیمارستان ندارند. حملات باید متوقف شود و تیراندازی به سمت بیمارستان‌ها و آمبولانس باید پایان یابد.

سازمان پزشکان بدون مرز اعلام کرد: مردی، کودک ۱۳ ساله خود را با پای پیاده به بیمارستان «خلیل سلیمان» برد زیرا خودروهای زرهی اسرائیلی مانع حرکت آمبولانس‌ها می‌شوند، این کودک هنگام رسیدن به بیمارستان تمام کرد.

در بیانیه سازمان پزشکان بدون مرز آمده است: نیروهای اسرائیلی با گاز اشک آور به بیمارستانی در جنین حمله کردند.

سازمان پزشکان بدون مرز بیان کرد: کادر درمانی تلاش کردند که یک بیمار زن را از بیمارستان به خانه منتقل کنند، اما به سمت آمبولانس حامل این بیمار تیراندازی شد و این بیمار در حالی که بر اثر تیراندازی زخمی شده بود؛ به بیمارستان برگردانیده شد و هم اکنون تحت عمل جراحی قرار دارد. حملات به بیمارستان‌ها و آمبولانس کشنده است. ممانعت از حرکت آمبولانس موجب مرگ بیماران می‌شود و این روند باید متوقف شود.

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه به یورش خود به مناطق مختلف کرانه باختری بویژه شهر و اردوگاه جنین برای سومین روز متوالی ادامه دادند.

وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز اعلام کرد که شمار شهدای یورش سه روزه ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین به ۱۱ نفر رسیده است.

نظامیان صهیونیست در طول ۵۰ ساعت اخیر دستکم ۳۰ شهروند فلسطینی را در شهر جنین بازداشت کرده اند. براساس آمارها، شمار شهروندان فلسطینی بازداشت شده از سوی رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) همزمان با عملیات طوفان الاقصی به بیش از ۳۷۰۰ نفر رسیده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    0 0
    این وحشی های افسار گسیخته را باید زنجیر کرد،فرقهٔ صهیونیستی یهودی نما باید از صفحهٔ روزگار محو بشن، فقط قیام تمام مردم فلسطین بر علیه اشغالگران کار را یکسره می کند، مردم دنیا از دست این جنایتکاران خبیث خسته شده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس